środa, 26 czerwca 2013

Drugi trymestr :)



     Zaczynamy kochani moi drugi trymestr ciąży. Strasznie cieszę się, że wszystko tak pięknie nam się układa. Brzuszek powoli rośnie, mdłości minęły już jakiś czas temu, a samopoczucie jest coraz bardziej pozytywne. 



W sobotę mój chrześniak obchodzi pierwsze urodziny. Z tej okazji postanowiłam kupić mu coś fajnego. I oto co udało mi się upolować :

Autko mówi po polsku, śpiewa i wydaje ciekawe dla ucha dźwięki. Jest to zabawka typu sorter czyli posiada kilka klocków, które dziecko wrzuca w odpowiednie otworki, a zabawka mówi przy tym jaki to kształt. Samochodzik posiada sznurek, dzięki któremu dziecko może ciągnąć zabawkę za sobą. Podczas jazdy autko rusza na boki oczami i otwiera maskę - delikatnie się uśmiechając. Mam nadzieję, że chrześniakowi przypadnie do gustu, a jego rodzice nie uduszą mnie za te melodyjki :))


Życzę Wam miłego dnia, a ja uciekam gotować obiadek, bo wkrótce mąż wróci z pracy... Dziś na obiad potrawka chińska :)

13 komentarzy:

  1. Taki nasz żywot, szykowanie obiadu zanim mąż wróci z pracy:P Teraz to już szybko czas poleci:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja lubię to robić :) Lubię gotować, tylko teraz mam problem bo sama nie wiem na co mam ochotę i wiele zapachów mi przeszkadza. Ale cóż muszę z tym walczyć, bo przecież mężuś głodny chodzić nie może ;)

      Usuń
    2. Mam tak samo, przed ciążą z kuchni bym nie wychodziła i tylko wymyślałam nowości, żeby mężczyznę mego zadowolić:) Mam to ułatwienie, że mój M. je wszystko więc nie mam problemu z nim, ale ze sobą, bo faktycznie nigdy nie wiem na co mam ochotę i ostatecznie nie mam pomysłu na obiad. Ale obiad musi być dla naszych ciężko pracujących mężczyzn;)

      Usuń
  2. Drugi trymestr, to było całkiem nie dawno, a teraz już na ostatniej prostej jestem.
    Ciesz się każdą chwilą, 3 trymestr już nie jest taki lekki.
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomiędzy moimi humorkami staram się cieszyć każdą chwilą :) staram się wysypiać na zapas :)
      Czyli Ty już niedługo spotkasz swoje dzieciątko :) super !

      Usuń
  3. Witamy po raz pierwszy :). Drugi trymestr wspominam najmilej :)pozdrawiamy i pozwolę sobie częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Drugi trymestr jest najlepszy ;) Prawie zero dolegliwości ;) Cud, miód i malina ;))

    Będę zaglądała częściej ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że się polepszy... bo dziś niestety źle się czuje i praktycznie większość dnia śpię :( ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni :)

      Usuń
    2. W trzecim trymestrze, to ja zaś mogłabym z łóżka nie wychodzić ;D ;D spać i spać i spać ;D

      i najlepiej obudzić się na porodówce, ale już po wszystkim ;);P


      plis jak możesz wyłącz weryfikację obrazkową w komentarzach, bo to baaardzo uciążliwe ;D ;D

      Usuń
    3. poważnie mam coś takiego ? :D będę poszukiwać opcji, żeby to zmienić- ale jestem początkująca w kwestii bloga więc zrobie co w mojej mocy :D

      Usuń
  5. no! wreszcie udało mi się tu trafić, bo przez to google+ nie działało mi z Twojego profilu!
    gratulacje drugiego trymestru i trzymam kciuki, żeby do końca było już tylko przyjemnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe witam serdecznie i zapraszam częściej :)

      Usuń