piątek, 14 czerwca 2013

Nowa rola- mama.

Dziś miałam dość sporo wolnego czasu więc powędrowałam troszkę po mamusinych blogach. Na tych, które zaciekawiły mnie pozostawiłam po sobie nawet jakiś ślad. To dzisiejsze wędrowanie wzbudziło we mnie coś dziwnego... 
Wiele z Was jest już na finiszu ciążowego czasu albo nawet już powitała na świecie swojego brzdąca. A ja.. ja jestem dopiero na początku ciężarówkowania i ogarnęła mnie straszna potrzeba przygotowania się do nowej roli - do roli bycia MAMĄ. 

Wiele z Was pokazuje na blogach zdjęcia ubranek, łóżeczek, zabawek czy innych potrzebnych akcesoriów. I właśnie to zainspirowało mnie do stworzenia małej, wstępnej listy rzeczy, które na pewno będą nam potrzebne. Ogarniając ją zamarzyłam, aby móc kupić już coś dla naszego dzidziusia. Ale niestety potem uświadomiłam sobie, że jeszcze nawet nie wiem czy będziemy mieli córeczkę czy synka. I po krótkim namyśle stwierdziłam, że to chyba jeszcze za wcześnie na zakupy. 
Muszę być cierpliwa i dzielnie poczekać... Choć jest to strasznie trudne. 

Rośnij maleństwo.... rośnij...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz