środa, 3 lipca 2013

Truskawkowe szaleństwo.



Dokładnie tak ! truskawkowe szaleństwo dopadło i mnie. Nasze zapasy wzbogaciły się o :

150 pierogów z truskawkami
8 słoików kompotu truskawkowego


Męczyłam się wczoraj większość dnia - ale warto było. Pierogi są pyszne, a kompoty wyglądają bardzo apetycznie. Fajnie będzie wyciągnąć je wtedy, kiedy sezon na truskawki się zakończy. Potraktujemy je wtedy jako takie pyszne wspomnienie lata... 

Wczoraj z rana wybraliśmy się z mężem na badania. Pobieranie krwi, morfologia, glukoza, mocz. Jutro odbieram wyniki i pędzę na badanie USG. Będzie to nasze pierwsze badanie przez jamę brzuszną, a już nie dopochwowe.
Wydaje mi się, że mąż nie może się już doczekać, kiedy w końcu zobaczy nasze maleństwo na żywo :) On zazwyczaj emocji nie pokazuje, ale po ostatniej mojej wizycie u pani doktor, kiedy widziałam jak maleństwo skacze, macha rączkami i kopie nóżkami - czuję, że on też chciałby to zobaczyć.

Dzisiaj zaczynamy 15 tydzień. 
Jak myślicie czy jest szansa, że jutro poznamy płeć naszego maluszka ? 
Kiedy wy dowiedziałyście się, czy będziecie mieli synka czy córeczkę ? 





10 komentarzy:

  1. Ja właśnie około 15 tygodnia dowiedziałam się o płci bobasa - wynik: na 85% chłopak. Cieszyłam się strasznie, że już wiem co będzie, że już mogę nazywać po imieniu :) Każde kolejne usg tylko potwierdzało, będzie chłopak. Aż do 34-35 tygodnia - będzie córka :) Przeżyłam szok! Wszystko przygotowane dla chłopca, pokoik niebieski a tu dziewczynka :D Dobrze, że chociaż wcześniej się dowiedziałam, a nie podczas porodu :)

    http://www.strefakobiety.pl/drukowanie?contentType=article&contentId=4896

    Tutaj masz zdjęcie jak wyglądają narządy bobasa w brzuszku mamy :) Podobno z chłopca może się zrobić dziewczynka, ale jak już doktor powie, że dziewczynka to ciężko potem z niej zrobić chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie strasznie podobne. W sumie nie jestem za meblowaniem pokoiku dla chłopca lub dziewczynki - wolę bardziej neutralne kolory. Ale faktycznie może być całkiem niezłym szokiem jeśli nastawiamy się na jedną płeć, a potem okazuje się, że jednak coś się zmieni ;D

      Usuń
  2. Szalona! ;D ;D

    Pierogi uwielbiammmm <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :D z bitą śmietaną i cukrem MNIAM ! :D

      Usuń
  3. Ja dowiedziałam się już w 11 tygodniu, ale lekarz mówił, ze nie na 100% żebym się jeszcze nie nastawiała, później na połówkowym też powiedział, że chłopiec, ale nadal nie na 100% także wszystko się może zdarzyć:P Na ostatnim Usg małe nie chciało się ujawnić, a teraz jak pójdziemy za 3 tygodnie to już pewnie będzie ostatnie nasze usg więc mogę się jeszcze zdziwić. Mamy wszystko przyszykowane na chłopca, ale jak się okaże, że jest dziewczynka to tez będziemy się cieszyc, chociaż ciężko będzie się przestawić. Ale przecież nie płeć jest najważniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że nie płeć jest najważniejsza, ale każda z nas podświadomie na pewno myśli o płci dziecka, o tym czy najpierw wolała by chłopca czy jednak dziewczynkę :) I jednak jak już się dowiemy jaka jest prawdopodobna płeć, to nastawiamy się, wybieramy imię, szykujemy wyprawkę :)

      Usuń
  4. jeszcze zanim zaszłam w ciążę byłam przekonana, ze będę miała Hankę!
    a ginekolog mówi, że chłopak... szczęka mi opadła, ale jakoś się przyzwyczaiłam do tej myśli i było ok. a teraz już sobie nie wyobrażam, że mogło być inaczej. ;) i za jakiś czas zaczniemy starania o dziewczynkę ;)
    a dowiedziałam się w 12 tyg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My marzymy o chłopczyku, ale to nie jest dla nas najważniejsze :))

      Usuń
  5. mhmm.. narobilas mi smaka na truskawki tym postem :)
    JA dowiedzialam sie ze bedziemy mieli synka w 17 tyg,wyczekiwalam coreczki i nie bralam za bardzo pod uwage, ze moze byc chlopak, a tu takie zaskoczenie :) A teraz nie wyobrazam sobie ze moglo by byc inaczej :D

    Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja natomiast czekam na synka :) hehe ale co będzie to będzie - ja ucieszę się z córeczki równie bardzo :)
      Niestety tym razem ( 15 tydz. ) nie udało sie określić płci - dziecię się wstydziło ;)

      Usuń