wtorek, 20 sierpnia 2013

Targi krakowskie.

Witam Was po krótkiej przerwie :) 

Chciałabym Was dziś zapytać czy uczestniczyłyście może w targach  
Mother & Baby ? 

Właśnie w ten weekend są organizowane w Krakowie i razem z mężem postanowiliśmy wybrać się na nie. Program jest atrakcyjny i wydaje mi się, że każdy będzie mógł znaleźć coś co go zainteresuje. 

Odbędą się m.in.:
  • darmowe porady medyczne i USG dla kobiet w ciąży
  • konsultacje medyczne
  • spotkania ze specjalistami (fizjoterapeuta, neurologopeda, psycholog rodzinny, dietetyk)
  • warsztaty wiązania chust
  • sesja zdjęciowa dla Mam w ciąży i młodych rodziców
  • castingi dla dzieci do seriali i telewizji
CIEKAWE SPOTKANIA:
  • Akademia Pawła Zawitkowskiego znanego jako „zaklinacz dzieci”
  • Wczesne uwarunkowania rozwoju małych dzieci
  • Animowanie prawidłowego rozwoju psychoruchowego dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

 Bardzo zaciekawiło mnie też to, że będzie można skorzystać z porad stylistów. Panie w ciąży i po ciąży będą miały możliwość indywidualnych konsultacji, będą mogły też zobaczyć najlepsze stylizacje Tomasza Jacykowa. - To chyba coś dla mnie... Od kiedy jestem w ciąży i mój brzuszek zaczął się powiększać mam straszny problem z doborem ubrań. W spodnie sprzed ciąży niby się mieszczę, ale nie chcę uciskać naszego brzdąca więc z nich zrezygnowałam. Pozostały mi tylko leginsy i krótkie szorty. Cała reszta ubioru również sprawia mi wiele problemów... Jestem kobietą w rozmiarze 42 z dużym biustem i o rozmiar mniejszą pupą. I tutaj pojawia się problem - znalezienie odpowiedniej i jednocześnie modnej sukienki w tym rozmiarze graniczy z cudem. 14 września idziemy na wesele i dalej nie wiem jak ja znajdę sukienkę (coś mi się wydaje, że będę musiała szyć....)

Program można obejrzeć na http://motherandbaby.pl/program-targow 

Na pewno po powrocie opiszę Wam czy opłacało się uczestniczyć w targach i czy dowiedziałam się odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie - jak się ubierać :) 


Czy któraś z Was mieszka w okolicy i również się wybierze ?
Czy znacie jakieś fajne strony internetowe z modnymi ubraniami ciążowymi ?
 

13 komentarzy:

  1. Byłam na warsztatach z Mamo to Ja i były całkiem ciekawe, wiec gdybym miała okazję uczestniczyć w takich targach to pewnie też bym skorzystała. Ale aktualnie marzę jedynie o porodzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. program zapowiada się fajnie. :) na pewno bym skorzystała!
    a sukienka może jakaś odcinana pod biustem i luźno puszczona by się sprawdziła?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas takiej poszukuję, ale niestety ciągle bez efektów :)

      Usuń
  3. Dam Ci znać, jak te ciuszki co zamowiłam, nie mam nikogo sprawdzonego ani firmy, więc trudno mi polecić. Czekam na relację z warsztatów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby targi były w moim mieście to pewnie bym sie wybrała :) A co do ubioru, to ja już od 2-3 tygodni noszę spodnie ciążowe, bo w stare się nie mieszczę, ale leginsy zsuwają mi się z brzuszka. Kupiłam spodnie w H&M na wyprzedaży za 30zł :) Poluję teraz na podobną parę. Jak już znajdziesz fajną kreację, to się pochwal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak coś znajdę - a boje się, że będzie to trudna sprawa- to się pochwalę :P

      Usuń
  5. Ja również byłam na warsztatach z Mamo to ja i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie byłam, ale z chęcią przeczytam Twoją opinię ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może zainteresuje Cię relacja z wrocławskiego wydania tych targów: http://www.babskie.tv/ciezarowka-na-targach-motherbaby/.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nareszcie udało mi się Was odnaleźć! Ja niestety nie uczestniczyłam w takich targach, ale chętnie poczytam o Twych wrażeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa jak tam było na tych targach. :)

    OdpowiedzUsuń