poniedziałek, 30 września 2013

Nowości :)

No i po kolejnej dłuższej przerwie powróciłam do Was, aby opowiedzieć co nowego u nas :)

27 tydzień ciąży !
Jestem właśnie na tym etapie ciąży, kiedy to włączył mi się syndrom wicia gniazda. Wydaje mi się, że stało się to w moim przypadku wyjątkowo szybko... Mam ochotę sprzątać i przemeblowywać. Jesteśmy na etapie poszukiwania łóżeczka, wanienki i przewijaka dla córeczki. Kupuję coraz to nowe ubranka i akcesoria takie jak smoczki, butelki czy pieluszki tetrowe. Nasza wyprawka powoli nabiera kształtów. :)

Samopoczucie ?
Bardzo fajne. Poza bólem plecków i skurczami łydek jest wszystko dobrze. Przestało mi nawet przeszkadzać nocne wstawanie do toalety.

Co u córeczki ?
Kolejne USG dopiero 8 października - nie mogę się już doczekać, bo bardzo stęskniłam się za widokiem tej małej buźki :) Mała na nowo zaczęła kopać i kręcić się. Już wiem jak wygląda jej czkawka - odczuwam to jako rytmiczne podskakiwanie brzuszka. Jeśli położę się na plecach mogę wyczuć główkę dziecka - zazwyczaj po przeciwnej stronie czuję kopniaki :)

Co u nas ?
Wybieramy się do szkoły rodzenia. Zajęcia zaczynamy 7-go października. Odbędzie się 8 spotkań po 2 godzinki. Relacja oczywiście będzie w trakcie trwania kursu i po jego zakończeniu :) Jestem tym bardzo podekscytowana i szczerze powiedziawszy chciałabym być już po pierwszych zajęciach....

Co nowego dla córeczki ?
Podczas ostatniego weekendu pobuszowałyśmy z mamuśką po sklepach i udało mi się skreślić kilka rzeczy z naszej listy wyprawkowej.

- Butelka LOVI 150 ml 


- Komplet do czesania niemowląt NUK

- Zestaw do mycia butelek i smoczków CANPOL BABIES 


- Smoczek dynamiczny LOVI z serii Hot & Cold, wybraliśmy wersję białą z foczką i różową z (chyba ) małpką :) 


- Buciki  MAYORAL - mam nadzieję, że będą dobre na wiosnę lub lato, rozmiar 17



- Zestaw ubranek H&M 

Sarenka (body, spodenki i czapeczka )
 
Skarpetki do kompletu ( 2 pary )

Mum + Dad = Me (body, spodenki i czapeczka )

 Sweterek



- Ubranka SMYK 
Welurowy pajacyk
 Bawełniany pajacyk w komplecie ze śliniaczkiem

Łapki niedrapki 


Czapeczki bawełniane 

Półśpiochy 


- Ubranka inne 


3 bawełniane czapeczki 


2 pary spodenek 

Pajacyk welurowy 


 
- 5 pieluch tetrowych białych 

- 3 pieluchy tetrowe kolorowe 



Cieszę się, że szuflady przeznaczone dla naszej córci powoli zapełniają się, a lista wyprawkowa powoli się skraca. Wiem, że brakuje nam jeszcze sporo rzeczy, ale mamy jeszcze troszkę czasu więc mam nadzieję, że ze wszystkim zdążymy :) 




21 komentarzy:

  1. ja jestem w 23 tyg szok kiedy to zlecialo:)wczoraj bylam na zakupach i kupilam dla swojej coreczki takie same skarpetki i sweterek:)fajnie tak wybierac ubranka dla swojego dzieciaczka pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam kupować ubranka dla małej.... sama frajda :)

      Usuń
  2. Śliczne ubranka:) Kupujesz na razie najmniejszy rozmiar czy też na kolejne miesiące? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczęściej wybieram rozmiar 62 - mój dzidziuś będzie zimową istotką więc pewnie często trzeba będzie ubierać kilka warstw więc większe rozmiarki się przydadzą. Zawsze można też podwinąć rękawki czy nogawki - to żaden problem :)
      Ale mam też ubranka 56 i 68, ale tych drugich zdecydowanie mniej ponieważ nie wiem jak szybko będzie przybierać na wadze i w centymetrach nasza córeczka - więc wolę się wstrzymać z zakupami w tym rozmiarze.

      Usuń
    2. Nasza też będzie zimowa, mamy termin na grudzień:)

      Usuń
    3. My 27 grudzień dokładnie :)

      Usuń
  3. Poszalałaś :))))
    Ale takie zakupy to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli III trymestr wita :) Cieszę się, że tak dobrze się czujesz. Oby tak dalej! Ubranka cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze ! ja myślałam, że od 28 tygodnia zaczyna się trzeci trymestr :D
      No to mi coś umknęło :)

      Usuń
  5. wow, ale zakupy! :-)
    Śliczne te ubranka, najbardziej podoba mi się ten fioletowy zestaw z H&M.
    I nieźle, że potrafisz wyczuć główkę, ja jakoś nigdy nie wiedziałam co gdzie jest :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę się bardzo skupić, żeby ją wyczuć, ale jest to wykonywalne :)

      Usuń
  6. Śliczne nowości, ja już zawczasu zaczynam kompletować, kupiłam smoczki lovi z serii Day&Night niebiesko białe i pojemnik na smoczek zielony.
    Śliczne ciuszki, ciesze się że i samopoczucie dobre :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że trzeba kompletować :) Nie trzeba będzie wszystkiego na ostatnią chwilkę kupować :)

      Usuń
  7. Wow, świetne zakupy! Normalnie zakochałam się w komplecie z H&M z sarenką!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ciuchy znajdziesz w Lumpeksach, nie polecam pajaców zapinanych na skos - ciężko włożyć nózkę w tę nogawkę po drugiej stronie zapięcia..

    Zapraszam na konkurs do siebie - do wygrania pieluszka wielorazowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w SH tez kupiłam kilka rzeczy, ale zazwyczaj nie mogę znaleźć nic ciekawego. A co do pajacyków, dziękuję za radę, aczkolwiek mam już kilka takich - zatem będę sama wypróbowywać :)

      Usuń
  9. http://ladivaliciouss.blogspot.be/2013/10/libster-blog-award.html

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurcze, dużo rzeczy nakupowałaś :) Mnie brakuje właśnie takich drobiazgów, muszę np. szczotki do mycia butelek wpisać na taką listę MUST HAVE. Ziarnko do ziarnka ale dobrze być przygotowanym na mur beton.
    Buteleczkę Lovi mam tę samą - kupujesz do niej laktator z tej samej firmy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laktator będę kupować, ale na początek tylko ręczny. Jeśli elektryczny okaże się przydatny - dopiero wtedy go zakupię. Co do firmy.... jeszcze nie myślałam nad tym :)

      Usuń