piątek, 25 października 2013

Dom.


Zastanawiałyście się kiedyś jakie znaczenie ma dla Was dom ?
Co znaczy dla Was słowo "dom" ?
Z czym Wam sie ono kojarzy ?

Od kiedy jestem żoną dom nabrał dla mnie zupełnie nowego znaczenia.
Dom to miejsce, w którym toczy się moja codzienność.
Dom to dla mnie trud, praca, ale i wypoczynek po ciężkim dniu.
Dom to dla mnie miejsce spotkań z Tobą.
Dom to moje miejsce na ziemi.

Dom to też miejsce, z którego pochodzę.
Dom to miejsce, do którego chętnie wracam.
Dom to moi rodzice brat i pies.

Dom to moja rodzina.
Dom to ja i Ty.
Dom to wkrótce i nasza córka.
Dom to My.


Zainspirowała mnie do napisania tej notki odrobina wolnego czasu. Dzisiejszy dzień spędziłam na leżeniu i sprzątaniu twardego dysku. Trafiłam na zrobione przeze mnie kilka dni temu zdjęcia. Sami zobaczcie jaki piękny widok można dostrzec z okien naszego domu. Wiem, że mieszkam w najpiękniejszym miejscu na ziemi. Wiem, że to nasze miejsce na ziemi....






15 komentarzy:

  1. Widoki piękne a niebo zachwyca kolorami.
    Dla mnie dom jest podobnie jak u Ciebie, to moja miejsce w którym mogę odpocząć i czuć się dobrze, swobodnie i bezpiecznie. Dom to miejsca moje i mojej rodziny...w domu mam wszystko co mi potrzeba i czujemy się tam najlepiej.
    Miło wracać po ciężkim dniu do domu..

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te kolory za każdym razem oczarowują jeszcze bardziej :)

      Usuń
  2. Przecudowne widoki! Uwielbiam patrzyć na niebo, zwłaszcza późnym wieczorem, kiedy się mieni milionami barw. I ja lubię wracać do Naszego domu, który wprawdzie jest NASZ od niedawna, ale tu zaczynamy tworzyć Naszą własną i niepowtarzalną codzienność we dwoje,a niedługo we troje :) Dom tworzą ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę według mnie dom to nie ściany, okna i dach. Dom - tak jak napisałaś - tworzą ludzie...
      Rany ale to pięknie brzmi :)

      Usuń
  3. Gdzieś uciekł mój komentarz.. :( Więc napisze jeszcze raz :) Widok wspaniały! Mogłabym godzinami wpatrywać się z zachody słońca...
    A dom to miejsce, do którego miło wracać. Od niedawna tworzymy Nasz Dom we dwoje, ale już niedługo we troje :) Zdecydowanie DOM to ludzie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widok rzeczywiście inspirujący.

    a jak będziesz mamą to jeszcze bardziej znaczenie słowa "dom" sie zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie ta notka powstała z taką myślą, aby kiedyś porównać moje wyobrażenia sprzed i po ciąży :)

      Usuń
  5. Mogę się podpisać, pod każdym słowem które tutaj napisałaś.
    Szczegolnie - dom to My.

    Mieszkasz w pięknym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Każde miejsce na ziemi jest piękne - trzeba tylko spróbować to piękno odnaleźć :)

      Usuń
  7. Dom- wyraz, tak naprawdę teraz nabrał dla mnie prawdziwego znaczenia. Od kiedy sama go tworzę. Dom to rodzina, to nasz Mały i to są moje pierwsze skojarzenia.
    Cudowne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory niesamowite:) Najważniejsze własnie żeby czuć że to nasze miejsce na ziemi:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dom to dla mnei miejsce, w którym czuje się dobrze, swobodnie, do którego chętnie wracam, w którym są moje najkochańsze osoby...
    I w sumie to teraz mam dwa domy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie piękne! Skradnę je sobie, by móc w ciężkich chwilach popatrzeć na cud bycia tu na Ziemi :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń