środa, 2 października 2013

Trzeci trymestr :)

28 tydzień ciąży.
3 trymestr. 

Bo w zasadzie nie wiem kiedy zaczyna się trzeci trymestr ? Czy w 27 czy 28 tygodniu ciąży? Nie ważne. Ważne, że już bliżej niż dalej :)

Ból pleców nie odpuszcza.... Nie pomagają masaże męża, nie pomaga leżenie, nie pomaga chodzenie. Nawet moja ukochana podusia nie pomaga. Cóż - muszę sobie z tym poradzić, muszę wytrzymać.
Muszę być dzielna. 

Nocne wstawanie do toalety - coraz częstsze. Na to nic nie poradzimy - trzeba być silnym.
Muszę być dzielna.

Pogoda nie rozpieszcza - kichanie i psikanie. Katarek cieknie z noska. Nic tylko leczyć się domowymi sposobami - herbatka z miodkiem i cytrynką - pijemy litrami. Walczymy z przeziębieniem.
Musimy być dzielne.


Staram się być wspaniałą żoną. Niczym perfekcyjna pani domu i wzorowa matka polka zabrałam się za pieczenie bułeczek. Właśnie siedzą w piekarniku - zobaczymy co to wyjdzie. Jestem taka podekscytowana :)

Od piątku zaczynam drugi rok studiów. Może być ciężko zwłaszcza, że dojeżdżam prawie 80 km, a jestem w 7 miesiącu ciąży. Będę musiała starać się o indywidualny tok nauczania.  Myślę, że będę dojeżdżać tak długo, jak tylko będę czuła się na siłach. Jestem strasznie zestresowana tym, że w tym roku czeka mnie dwa razy więcej egzaminów niż na pierwszym roku....
Muszę być dzielna.

Strasznie cieszę się tym córeczko, że tak pięknie dajesz o sobie znać. 
Uwielbiam te kopniaki, fikołki i czkawki.
Wiem wtedy, że jesteś, że to wszystko dzieje się na prawdę. 
Wiem, że już niedługo się zobaczymy. 
Już nie mogę się doczekać..






14 komentarzy:

  1. Musicie być dzielne :) Wszystko będzie dobrze ! Choć moim wątpliwością to nie pomaga ..

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tymi trymestrami to zależy od źródła. Jedne podają, że od 27, a inne, że od 28 tc jest III trymestr. Ale jak zauważyłaś - mało to ważne :) JESTEŚCIE DZIELNE :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja o tydzień młodsza, chociaż coś mi doktorek o tydzień w papierach przeskoczył. Nie wiem jak na Twojej uczelni ale u mnie dziewczyny w ciąży nie miały problemu z załatwieniem indywidualnego toku - trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że i u mnie nie bedzie żadnego problemu :)

      Usuń
  4. Tylko, żebyś się nie przeforsowała, bo nasze organizmy lubią płatać figle. Jednego dnia miałam tyle powera, że wszystko posprzątałam, a drugiego leżałam w łóżku, bo tak mnie wszystko bolało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie - mąż dba o to, bym nie robiła zbyt wiele jednego dnia :) Lepiej jest zrobić po troszkę codziennie niż jednego dnia szaleć, a drugiego nie móc ruszyć ręką ;)

      Usuń
  5. http://moja1ciaza.blogspot.com/2013/10/libster-blog-award.html

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, III trymestr to nei sielanka... A z perfekcyjną panią domumoże trochę przystopuj, żeby nie przedobrzyć ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oho, widzę, że idziemy łeb w łeb - ja jestem obecnie w 29 tygodniu :) Też studiuję, z tym, że w czerwcu będę bronić licencjata, póki co wzięłam sobie dziekankę :) Nie chciałaś się zdecydować na taki krok?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, mój ukochany opiekun zrobi wszystko, żeby było dobrze. Nieobecności będę miała usprawiedliwione, egzaminy będę zaliczać w miarę możliwości - w terminach, a jeśli nie, to załatwi mi inne terminy :)

      Usuń
  8. Trzeci trymestr szybko minie ;-) Zaraz Twoja córeczka będzie po tej stronie brzuszka ;-)
    A własne bułeczki super sprawa, polecam Ci też pieczenie chleba na zakwasie - rewelacja ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jeszcze na chleb nie czuję się na siłach, ale wkrótce.... kto wie ;)

      Usuń
  9. My jutro wkraczamy w 28 tydzien ciazy ;)

    Zapraszam do zabawy:
    http://naszmalyprywatnyskarb.blogspot.co.nz/2013/10/mile-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń