czwartek, 10 października 2013

Ważna data - 09.10.2013

Dlaczego ważna ?
W tym dniu moje drogie nastąpił przełom w bardzo ważnej kwestii.
Mianowicie chodzi o wybór imienia dla naszej córy :)
Pomysłów było milion sto pięćdziesiąt. A konkretów żadnych.
Jak mi się jakieś podobało, to Tomkowi nie podobało się ani troszeczkę.
Jak natomiast jemu się jakieś spodobało, to ja miałam wątpliwości...
I takim sposobem nasze dziecko było po prostu dzidzią, dzidziusiem, córcią.... taka bezimienna istotka.

Ale udało się, wybraliśmy imię, którego w ogóle nie braliśmy pod uwagę.

Pomyślałam sobie, że nie będę Wam tego od razu zdradzać - może pobawimy się w zgadywankę ?

Podpowiem tylko, że imię nie należy do tych... hm... jakby to nazwać.... współczesnych.
Chodzi mi o to, że dawno nie spotkałam dziecka o takim imieniu.
Natomiast jest pokolenie ( kojarzy mi się z moimi ciociami ), w którym to imię występuje bardzo często. :)




16 komentarzy:

  1. Gratuluję wyboru. Hm... nie mam pojęcia ale może Eliza?

    OdpowiedzUsuń
  2. może bedzie to Wanda?bo moja coreczka tak bedzie maial na imie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Heh, miałam to samo napisać - moja chrześnica tak ma na imię :D

      Usuń
  4. Jadzia? Jagoda? Zosia? Helena? Irena? Jola? Basia? Marysia? :) Zresztą wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To może chociaż 1 literka ? :) Co by nam troszkę ułatwić . Swoją drogą mi bardzo podobają się takie "normalne" , zwyczajne imiona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czemu od razu przyszło mi do głowy imię: Bożenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie ostatnio przy modzie na te starsze imiona pojawiają się takie: Hania, Zosia, Marysia :)
    Ja mam dość niespotykane imię i w sumie praktycznie nie znam w ogóle moich imienniczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Maria, Marianna, Teresa, Jadwiga, może któreś z tych?:)) albo Helena?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hania :), Zosia, Marysia, Helena, Jadwiga, Janina,

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi sie strasznie podoba imie Helenka,Różyczka, Hania, Stefania, Maja ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale trzymasz nas w niepewności!! :D :D

    OdpowiedzUsuń