środa, 6 listopada 2013

Dobra informacja :)

Wczoraj dzielnie wkroczyliśmy w 33 tydzień ciąży. 

Z tej okazji spotkała nas niesamowita niespodzianka. Uwierzcie mi - zdarzają się jeszcze na tym świecie bezinteresowne dobre duszyczki, które po prostu chcą pomóc.
Deszczowa Mia - bo o tej pani mowa, odezwała się do mnie z chęcią podarowania nam połowy opakowania FENOTEROLU. Niesamowicie mnie to ucieszyło, ponieważ w tej sytuacji jesteśmy z Basieńką zabezpieczone nawet do 40 tygodnia ciąży.

Mamo Lilianki - jeszcze raz bardzo dziękujemy ! :*



Z racji wkroczenia w 33 tydzień postanowiliśmy zamówić łóżeczko z materacykiem i komodę z przewijakiem dla naszej dziewczynki.
Był to strasznie trudny wybór, ponieważ kącik małej będzie znajdował się w naszej sypialni, gdzie posiadamy już ciemne meble. Na początku bardzo napaliłam się na to, aby Basia miała białe łóżeczko i białą komodę, ale po głębszym namyśle stwierdziłam, że skoro już jakieś meble w tym pokoju posiadamy, to trzeba się tego trzymać i nie mieszać z kolorami  za bardzo.Dodatkowym minusem było to, że z racji mojego aktualnego stanu  (powinnam głównie leżeć i odpoczywać),  to nie mieliśmy możliwości pochodzić po sklepach i poszukać czegoś odpowiedniego i zmuszeni byliśmy zamówić mebelki przez internet. Mam nadzieję, że łóżeczko na żywo również będzie odpowiadało naszym oczekiwaniom. Pochwalimy się nim gdy kurier go dostarczy, a Tomek znajdzie chwil kilka, aby je złożyć :)


Dzisiaj mam w planach przygotować torbę do szpitala dla mnie. Sfotografuję wszystko, a potem doradzicie mi czy wszystkie potrzebne i przydatne rzeczy znalazły się w mojej walizce :)


Tymczasem zmykam jeszcze na chwilkę do łóżeczka - potrzebuję jeszcze troszkę snu :)

27 komentarzy:

  1. Super wiadomość. Ja niestety nie dysponuję tym lekiem, a też zastanawiałam się jak Ci pomóc. U mnie przedwczesne skurcze hamowaliśmy tylko magnezem i no-spą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ucieszyła mnie wiadomość, że dostaniemy leki, ponieważ nie muszę w takim razie zmniejszać dawki. Będę dalej zażywać 3 x fenoterol i nie muszę brać no-spy.
      A dlaczego nie chcę brać no-spy ? niestety mam niefajne wspomnienia związane z tym specyfikiem. Kuzynka w 25 tyg brała no spę w ciąży z bliźniaczkami - i urodziła. Dziewczynki nie przeżyły, bo miały nie rozwinięte płuca.

      Mam teraz uraz do no-spy i nie chcę jej widzieć na oczy.....

      Zatem my będziemy walczyć ze skurczami fenoterolem i tak jak ty - magnezem.

      Usuń
  2. Są dobre duszyczki na tym świecie :) Cieszę się ogromnie, że tak pozytywnie się wszystko rozwinęło :) Będzie dobrze. Czekam na zdjęcia zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale, że udało się Wam dostać tabletki :) :) :) Ogromnie mnie to cieszy :D

    No i czekam na relacje "z torby" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna wiadomość! Podziękowania dla Deszczowej ode mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. CIeszę się razem z tobą;) ja bałam się czekać z zakupami na kilka tyg przed, przelezalam początek ciazy i boje się ze pod koniec może byc tak samo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My mieliśmy postanowione, że łóżeczko, wózek, fotelik, wanienkę - kupimy w 30 tyg. Ale się nam poskładało z tym przykazem leżenia, że nie było mowy o zakupach... mam nadzieję, że ze wszystkim zdążymy na czas :)

      Usuń
  6. Identyczny problem mieliśmy ;]
    Pola swój kącik ma u Nas w sypialni ;]
    ciemne meble a chęć białych mebli , dodatków dla Polusi ;)
    Z białymi się nie udało ale za to jest śliczne ciemne z biała żyrafą ! :)

    Pozdrawiam ! ;]
    http://mamalolipoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i nasze będą ładnie wyglądać :) Mimo iż bzik na punkcie białych mebli wciąż w mojej głowie jest :D

      Usuń
  7. Uff dobrze że zapas leku macie uzupełniony:) My planowaliśmy białe łóżeczko ze względu na kolor mebli który mamy, ale dostaliśmy w spadku w kolorze drewna i okazało się że pasuje do okien:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo a ja mam białe w środku okna :D
      hehe ale łóżeczko już zakupione :)

      Usuń
  8. Dobrze się czyta takie pozytywne wiadomości :) Cieszę się, że znalazł się ktoś, komu lek już nie był potrzebny :)
    A co do łóżeczka - ja marzyłam o kupnie białego, albo ciemnobrązowego, ale dostałam łóżeczko w spadku po dzieciach najstarszej siostry, więc już nie zakupowałam nowego.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie,że znalazła się osoba która mogła pomóc :)

    Oj łóżeczko i mebelki to ciężki wybór, a wiadomo na zdjęciach wszystko może wyglądać inaczej. Sama czasami myślę jak dobiorę to już stojącej komody względem koloru ;)
    Czekam na zdjęcia.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zdjęcia w miarę dobrze odzwierciedlają faktyczny wygląd mebelków :) Czekam niecierpliwie na kuriera - być może dziś u nas zawita :)

      Usuń
  10. Cudowne wiesci...az wiala w ludzi wraca :) Rowniez mamy kacik naszego malucha u nas w sypialni...kolorystycznie dopasowany srednio, bo lozeczko pozyczone a komoda z odzysku, ale planujemy zmiane mieszkania i zakup wyposazenia, wiec nie przywiazywalismy do tego wielkiej wagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My póki co tylko w głowach snujemy plany dotyczące budowy domku. Działka jest, ale chęci do papierkowych spraw - ciągle brak :) Myślę, że jak mała pojawi się na świecie,t o będziemy mieli większą motywację :)

      Usuń
  11. Oj tak, dobre duszyczki są na tym świecie , i o dziwo wcale nie jest ich tak mało. Trzymajcie się ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aby więcej takich dobrych duszyczek:)
    Zapraszam na www.franuloweopowiesci.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. odpoczywaj ile mozesz ! na poczatku bedzie cudownie az dziecko zacznie syiac nieregularnie i jak bedziesz chciala odpoczac to akurat bedzie potrzebowalo uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo w takim razie czekam na zdjęcia kociąka Maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!
    Przy okazji mogę Ci polecić coś co ostatnio wypatrzyłam w necie - http://brzuszek.net/kalendarz-ciazy/33-tydzien-ciazy/ - mają tam fajne zdjęcia usg i filmiki z dzidziusiem w brzuszku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super że udało Ci się go zdobyć. Ja we wtorek odstawiłam, w czwartek urodziłam, tak jak przewidywano... Dbaj o siebie :) Macie jeszcze sporo czasu :)

    OdpowiedzUsuń