czwartek, 5 grudnia 2013

Kącik naszej córuni :)

Dziś postanowiłam pokazać Wam, jak aktualnie prezentuje się kącik naszej córeczki.
Wydaje mi się, że jest bardzo praktyczny (a czy takim się okaże - to zobaczymy)
Nie jest to jeszcze to czego bym chciała - ale nie od razu Rzym zbudowano jak to mówią :)
Nie chciałam kupować żadnych karuzeli czy zawieszek, bo na to mamy czas.

Napis na ścianie mojego autorstwa i sowy również :)  Pierwszy raz w życiu bawiłam się filcem więc proszę dokładności nie komentować ( wyrozumiałości... ) :)

Zatem zapraszam do oglądania :)







16 komentarzy:

  1. Ale ślicznie :) Baaaardzo mi się podoba! Kocham takie słodkie kąciki! Sowy i napis - wyszły Ci super! I wcale nie wyglądają na robotę amatora. Ładnie wszystko się komponuje :) Nie mogę się napatrzeć na te sowy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Świetny! Jedynie z mojego doświadczenia osoby praworęcznej wolałabym przewijak i pieluszki odwrotnie :) Sowy ślicznie wyglądają. Pamiętam jak sama się przygotowywałam na poród i powitanie Synków... kiedy to było :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie bardzo mi sie podoba:) Tez mamy takie mebelki tylko w zyrafke. Nie wiem czy moge Ci cos doradzic, ale jak jestes praworeczna to koszyk lepiej bedzie ci pasowal po stronie prawej. A jak lewa to jest super. Taki maly szczegol a mi to przeszkadzalo bo tez mialam na poczatku tak jak Ty. Najbardziej jak w pampersie byla niespodzianka i nozki trzymalam lewa reka i zle mi sie po chusteczki siegalo :)
    Agnieszka mama Chrisa
    p.s. sowy sa fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba zamówię u Ciebie napis i sowy :D haha :D co ty na to :D ;)

    super kącik :) przewijak? prze dobra rzecz! :) kręgosłup nie cierpi wtedy ... mnie na początku strasznie bolał bo przebierałam małego na łóżku ... potem używałam przewijaka i kręgosłup jak tra lala :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent kobitko! :) Basieńkowy kącik jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kącik jest przeuroczy ;) ślicznie, masz talent. Sowy genialne.

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie! ;)
    Zdolniacha z Ciebie, wyglądają jak kupne... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kącik Basi :) Teraz nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać na Małą lokatorkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie no...pięknie macie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, piękne te literki i sowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kącik!! Sówki i napis są prześliczne. Jak widzę takie rzeczy, to korci mnie żeby jednak poznać płeć dziecka, szczególnie że niedługo mam USG, z drugiej strony tyle wytrzymałam, to jeszcze dwa i pół miesiąca wytrzymam.
    pozdrawiam i zapraszam.
    http://dziennik-mamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń