czwartek, 16 stycznia 2014

Pięknie jest :)

Dzisiaj stuknęły mojej Basieńce dwa tygodnie :) 

Nasza panna jest coraz większa. Nawet nie wiem jak to się stało, że ten czas tak szybko leci.... Staramy się maksymalnie wykorzystywać każdą chwilkę, lecz zmęczenie często daje się we znaki. Ale dzielnie z nim walczymy :) 

Basia w dzień śpi coraz mniej, choć noce przesypia tylko z jedną maksymalnie z dwoma pobudkami na przewijanie i karmienie :) Kolki na szczęście odpuściły (oczywiście nie zapeszając) i oby już nie powróciły, bo płacz córci rozrywał moje serduszko... 

Wydaje mi się, że i problemy laktacyjne powoli zostają zażegnane. Aczkolwiek sutki dalej są w kiepskim stanie.... Ale smaruje je i wietrzę i wydaje mi się, że jest z nimi coraz lepiej. 

--------------------------------------------------------

A właśnie ! 
Ostatnio na blogach głośno zrobiło się o wyzwaniu :
"Portrety moich dzieci raz w tygodniu, co tydzień" 
I ja postanowiłam dołączyć do tej akcji. Wstawię zatem zaległe zdjęcia i postaram się dodawać zdjęcie w każdy czwartek. Pierwsze zdjęcie będzie zatem z dnia porodu :) 


1/52




2/52



3/52


Taka to nasza mała królewna

19 komentarzy:

  1. Piękna! Akcja jest bardzo fajna, szczególnie, że takie maleństwo bardzo się zmienia i to będzie fantastyczna pamiątka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie dlatego zdecydowałam się wziąć udział w tej akcji :)

      Usuń
  2. Slicznosci! na tym 1 zdjęciu....cudo!
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak się w niej nie zakochać?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam pojęcia czy tak w ogóle się da :))

      Usuń
  4. Malutka jest śliczna. Niech chowa się zdrowo! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest prześliczna mała Basieńka!!

    matkaicorki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic tylko całować i tulić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. To akurat ma po obojgu rodzicach, a wszystko inne - po tatusiu ;D

      Usuń
  8. Śliczna malutka :) Ale będzie serca facetom łamała! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niech najpierw podrośnie... yyy....

      Rany Aniu o czym Ty mówisz ? Jakim facetom ?! To moja maleńka dziewczynka i mam nadzieję, że ten czas będzie trwał jak najdłużej :D

      Usuń
  9. Jakaaa słodka! Już zapomniałam jak to jest mieć taką Kruszynkę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne Maleństwo :)

    Nic tylko KOCHAĆ !
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj, jakim aparatem robisz zdjęcia? bo są bardzo bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń