poniedziałek, 24 marca 2014

Ciągle pada....tararara...


Cześć Mamuśki !
Dzisiaj śpieszę, aby pokazać Wam troszkę zdjęć.

W dniu wczorajszym wybraliśmy się z mężem i Basieńką na małą wycieczkę do Krynicy. Zdjęć mam niestety niewiele, ponieważ zapomniałam naładować baterie do aparatu :) Wycieczka miała być sposobem na łapanie wiosennych promieni słonecznych, niestety jednak jedyne co udało nam się złapać to krople deszczu. No cóż taki urok polskiej aury. 







 A to kilka fotek z dzisiejszego marudno- radosnego dnia :)









"No co Ty gadasz ??"

34 komentarze:

  1. Fajnie, że nie siedzicie ciągle z malutką w domu, tylko sobie gdzieś rodzinką wybywacie :)) To super sprawa.
    A te minki...oj udała Ci się córcia :) Cud miód i orzeszki jak tak na Nią patrzę!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Basienka :* Ciocia by wysciskala i wycalowala te pysiaki!! :) Ps. Mamus pięknie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądacie :) No cóż przyszedł WIKEND i pogoda się poszła paść.... Ale nawet w deszczowej aurze wyglądacie pięknie i widać że dużo radochy było :)

    OdpowiedzUsuń
  4. skad ta fajowa kurteczka:)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia dostała ją w prezencie, a firma to Mayoral :)

      Usuń
  5. O jejku jejku, jaki z niuni słodki aniołeczek. Te oczka i ta minka mnie powala na łopatki :*
    Najbardziej 6 fotka od końca :)
    Ta mała góraleczka, będzie podbijała serca chłopakom, jak już tego nie robi.. ;) A na pewno podbiła już serce tatusia :>
    A ty świetnie wyglądasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia fota jest rewelacyjna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Basia ma ładną kurteczkę. Można wiedzieć skąd? pozdrawiam Mania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już wspomniałam wcześniej firma - Mayoral :)

      Usuń
  8. A po deszczu przychodzi w końcu słońce, którego zarówno Wam, jak i sobie samej życzę jak najwięcej i jak najszybciej!

    Pozdrawiam bardzo serdecznie! A zdjęcia i Basieńka boska:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiula ślicznie wygląda w tej czerwonej kurteczce!!;)

    OdpowiedzUsuń
  10. juz kiedys ktos na blogu pokazywal ubranak tej firmy co baska ma kurteczke sa piekna:)ale nie wiem czy jest sklep internetowy moze ja zle szukam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranka firmy Mayoral można kupić np na bebello.pl
      pozdr

      Usuń
  11. A body, albo bluzeczka z 5-10-15 :D Cudna Basieńka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hah No mama co ty gadasz za glupoty;) Swietne zdjecia, mala sliczna pozdrawiamy
    Agnieszka mama Chrisa

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekna ona jest:) a skad jestescie dokladnie? bo my mieszkamy właśnie niedaleko krynicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okolice Jeziora Czorsztyńskiego :)

      Usuń
    2. A to my w inną stronę od Sącza. Z piwnicznej:)

      Usuń
  14. Mojaaaa ulubiona Krynica:)Ostatnio nawet mówiłam do męża że jak sie zrobi cieplej to musimy tam jechac,w tamtym roku przed samym rozwiązaniem bylismy w Krynicy na weekend.To chyba nie mieszkamy tak daleko do siebie bo ja mieszkam w Tarnowie:)Pozdrawiamy Basieńke i Mamusie-Gosia i Ksawuś:)
    P.S. Remont pijalni ma sie ku końcowi?

    OdpowiedzUsuń
  15. Buzi buzi :* Mamuśka! Ale Ty się pięknie prezentujesz!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana ta Twoja Basiunia :) taka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie odbierz tego zlosliwie ale wydaje mi sie ze schudlas ;) super wygladasz! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha ale mnie rozśmieszyłaś :D Bardzo mi miło i traktuje to jako komplement a nie jako złośliwość :))

      Usuń
    2. Bez lizusostwa- mi też się tak wydaje:p

      Usuń
  18. Bardzo fajne zdjęcia, wyglądacie super! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie wygladacie super. Niech mi ktoś powie jak zrzucić zbędne kg po ciąży bo jestem załamana:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znam tylko metodę mż :)
      Czyli Mniej Żreć :D

      Usuń