środa, 19 marca 2014

ROZDAWAJKA ! :)

Kochane Mamuśki ! 

Post miał być zupełnie inny, ale zorientowałam się, że właśnie wybiło nam 100 postów na blogu !
Z tej też okazji postanowiłam zorganizować małą rozdawajkę.
Nie będzie to jednak taka zwyczajna sprawa, ponieważ rozdawajka będzie bardzo tajemnicza....

Niestety za późno zorientowałam się, że to już taka liczba nam wybiła, więc nie przygotowałam jeszcze niczego konkretnego, ale postanowiłam, że paczuszka będzie zawierać :

COŚ DLA MAMY :

1. Coś pachnącego.
2. Coś do kuchni
3. Coś  kosmetycznego.
4. Coś smacznego.

COŚ DLA DZIECKA:

1. Coś do zabawy.
2. Coś do noszenia.


Zatem Kochane Mamy - jeśli jesteście odważne i lubicie niespodzianki - ZAPRASZAM DO ZABAWY !




W zabawie może brać udział każda przyszła lub obecna mamusia.
Warunki udziału są bardzo proste.

1. Zostawić komentarz pod tym postem. 

Komentarz musi zawierać odpowiedź na pytanie :
  • Co sprawiło, że stałaś się stałym bywalcem naszego bloga ? 
  • A także informację o płci i wieku dziecka oraz adres e-mail.
 
2. Umieścić  banerek z aktywnym linkiem  na swoim blogu 

3. Miło mi będzie, jeśli zostaniecie obserwatorami naszego bloga, ale nie jest to warunek konieczny.

Osoby anonimowe, nie posiadające bloga proszę dodatkowo o podanie w komentarzu swojego imienia oraz adresu e-mail.


Regulamin :
  • Zabawa trwa od dnia dzisiejszego do 31 marca do północy. 
  • Losowanie nastąpi 1 kwietnia. 
  • Odpowiedź na pytanie nie ma wpływu na losowanie - jest tylko informacją dla mnie. 
  • Nagrody będą nowe, nie używane. 
  • Paczkę wysyłam Pocztą Polską w ciągu maksymalnie 2 tygodni ( ze względu na to, że prezent dla dzidziusia będzie musiał być zakupiony dopiero po zakończeniu losowania )


GORĄCO ZAPRASZAMY DO ZABAWY 
I ŻYCZYMY POWODZENIA ! :) 

33 komentarze:

  1. Uwielbiam Wasz blog za to że pełno w nim ciepła, miłości i cudownych uśmiechów Basi i jej mamy. Trafiłam do Was przypadkiem przy poście o Twojej determinacji w walce o mleczko i już tak zostałam :) I dobrze mi z tym :) Nie mam bloga bo przy 4 dzieci i swojej firmie zwyczajnie nie mam na to czasu :) Mam na imię Justyna mój mejl to jdmala@wp.pl Najmłodsze słońce moje ma 9 miesięcy i ma na imię Maria. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i obserwuję. A czemu? Bo lubię :D
    themomentsoflife@wp.pl
    banerek na blogu http://themomentsoflifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa zapomniałam, Kacperek dokładnie dziś kończy 7 tygodni :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Na Twojego bloga trafiłam przypadkiem, szukałam młodej mamy w wieku zbliżonym do mojego. Chciałam wiedzieć czy mamy w naszym wieku radzą sobie równie dobrze jak te starsze. Okazało się ,że tak ! Jestes świetną młodą mamą!:) Śledzę Twojego bloga na bieżaco i codziennie sprawdzam czy nie dodałaś czegoś nowego ;). Mam na imię Kasia , jestem szczęśliwą mamą 5-tygodniowej Lenki. Moj e-mail to kasiabargiel@gmail.com Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trafiłam tutaj przez przypadek i pierwsze co mnie poruszyło to miłośc z jaką oczekiwałaś na Basieńke:)Później zaglądałam z doskoku a teraz jak zakochałam się w oczyskach Basi to zaglądam bardzo często:)Poza tym Twój blog jest pełen ciepła,miłości i cierpliwości,której mi czasem brakuje więc mogę się czegoś nauczyć:)Małgorzata,mail: gosia235@poczta.fm, mój jedyny Skarb to Ksawery- 7 miesięcy:)Buziaczki dla mamy i córeczki

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytam - bo tutaj tak ciepło, rodzinnie i Twoja Basia jest taka śliczna - zahipnotyzowały mnie jej oczka niebieskie. Justyna, e-mail: jutiicygan@gmail.com, moja Zosia ma 8 miesięcy - pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki, za biorących udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy mozna brac udzial zza granicy ? Jesli nie to pisz smialo, gdyz zdaje sobie sprawe, ze koszt wysylki moze sie znacznie zwiekszyc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) No to zglaszam sie i ja :) Trafilam do Ciebie chyba z bocznego paska Mandarynki. Spodobalo mi sie jak piszesz..po jakims czasie (zdjecia) zaczelam kojarzyc fakty, ze juz gdzies widzialam ten cieply, optymistyczny usmiech. Mowie oczywiscie o blogach slubnych. A czemu zostalam, bo lubie Twoje notki, sa zrozumilae, nieprzeslodzone, zyciowe :)
      Jestem mama Stefka, lat prawie 2 (kiedy to zlecialo?) :)
      ewiczka.kartkazkalendarza@gmail.com

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię czytac Twojego bloga, sporo sie dowiedziałam co mnie czeka. Jestem w 8 miesiacu ciąży :) Agnieszka, e-mail: kokocinska8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Twojego bloga trafiłam, szukając blogów o ciąży, jej przebiegu itp. Lubię do Was zaglądać, ponieważ w Waszych postach jest dużo miłości, radości, jak i mniej wesołych wieści, które również towarzyszą życiu.
    Jestem w 7miesiącu ciąży, oczekuję na swój pierwszy cud- synka Stasia.
    Paulina, e-mail ppslonce@wp.pl

    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też, ja też się zglaszam :) Lubie niespodzianki!! :)Trafiłam do Ciebie przypadkiem, zaintrygowala mnie Twoja "ksywka" bo ja też prawie z gór ;-) Jak raz trafiłam, tak zostałam i śledzę Wasze losy na bierzaco i przyznam, że czekam z niecierpliwością na nowe wpisy. Jesteś fajną babeczką, cieszę się, że trafiłam do Ciebie :) Mam nadzieję i liczę po cichu, że uda się nam kiedyś spotkać :*
    Mama 10 tygodniowej Zosi :)
    szczepanek_joanna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Kacik naszej coruni, tak brzmial tytul pierwszego posta. Polubilam was od pierwszego postu. Czuje w Tobie jakas bratnia dusze bo i ja karmie mojego synka mm i nie raz musialam stawiac czola ludziom. Jestescie taka fajna rodzina, tak ja was odbieram po drugiej stronie. niunka155@wp.pl
    Agnieszka mama Chrisa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomnilam dopisac moj synek Chris ma 11 miesiecy :)
      Agnieszka mama Chrisa

      Usuń
  14. Czytam Was bo ... o jeny bo lubię czytać co się u Was dzieje :) jesteśmy w podobnym wieku i mamy dzieci w podobnym wieku :) ot co ;)
    A Dońko ma 8 tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj pewnie, że biorę udział! :D
    Stałam się stałym bywalcem u Was, bo bardzo lubię Twoje pisanie pełne uczuć, bo Basieńka jest przecudowna i śledziłam jej losy nawet jak jeszcze nie było wiadomo, że będzie Basieńką :), bo strasznie zazdroszczę Ci tych gór!(uwielbiam oglądać zdjęcia z Waszych okolic:D)
    Jestem mamusią Kubusia, który w piątek skończy 15. tygodni :) Mój adres mailowy to aadoss@op.pl
    A banerek zaraz pojawi się u nas :)

    P.S. Nominowałam Cię do zabawy - http://mlodaimama.blogspot.com/2014/03/ups.html :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Udział biorę.
    Czytam bo tematy mamusiowe i dzieciowe i córeczkowe są mi bliskie bo sama jestem mamą córci troszkę starszej niż Twoja,a trafiłam od Mandarynki. Banerek umieszczony na dole na moim blogu wśród innych banerków. Płeć dziecka mojego już znasz, a wiek córci to 33 miesiące.
    szczyptaomnie@gmail.com

    Jeśli Ty również masz ochotę zapraszam do siebie na rozdawajkę :)
    http://szczyptaomnie.blogspot.com/2014/02/100.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć :) Mam 7 miesięczną córeczkę, chcąc wiedzieć jak radzą sobie inne mamy, jak mam chwilkę dla siebie wyszukuję ciekawe blogi dotyczące macierzyństwa :) Tym sposobem trafiłam do Ciebie, kiedy jeszcze byłaś w ciąży i tak zostałam, czytam regularnie Twoje posty. Sama nie prowadzę bloga ale lubię czytać blogi mam i wiedzieć, że podobnie zmagają się z różnymi problemami ale też i radościami, które niesie nam mamą macierzyństwo. Bardzo lubię czytać Twoje posty, oglądać piękną Basię oraz jej kochających rodziców, bije od Ciebie niesamowite ciepło, które przyciąga mnie do Ciebie :) Pozdrawiam serdecznie! Natalia - natik197@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  18. Bylam uwas raz czy dwa a pozniej wrocilam przeczytalam historie pieknej milosci i sie zadomowilam:-)
    gorska.justyna@vp.pl
    Justyna mama Oli. 18miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  19. Co sprawiło, że stałaś się stałym bywalcem naszego bloga?
    Właściwie dziś jestem w Was pierszy raz ale za to łyknęłam wszystkie posty na raz! :) Uwielbiam blogi, dlatego sama postanowiłam założyć swojego.
    Jestem mamą małego Kropka, którego płci jeszcze nie znamy bo mieszka w moim brzuszku i jest bardzo wstydliwy. Na świat przyjdzie w sierpniu :) Pozdrawiam, Justyna
    koishii.js@gmail.com
    http://zwyklamamusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej :-)
    Lubie czytać Twojego bloga bo jesteś zwykłą młoda mama taką jak ja. Mamy podobne problemy takie przyziemnie( np. jak problem z laktacją). Fajnie piszesz ze chce się tu codziennie zaglądać i czekać na nowy wpis. Jestem dumną mamą 5 miesięcznego Oskara i 5 letniej Alicji.
    Ewciag1988@wp.pl
    Pozdrowienia dla Ciebie i Twojego Skarba

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytam bo lubię Twój styl pisania, uwielbiam zdjęcia ślicznej Basi, mogłaby być moją synową <3 ;)
    Jestem tu niemalże od początku, śledziłam Twoją ciążę, teraz rozwój Basi i zostaję na zawsze:)

    Mama (już) prawie 7 miesięcznego Michasia.
    http://mama-maluszka.blogspot.com/

    P.S jakie jesteście popularne:) tajemnicza rozdawajka ma wzięcie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Na bloga trafiłam przypadkiem, czytam bo lubię,jestem mamą 2 dzieci(7 lat i 17 m-cy) .Pozdrawiam Anna aniape6@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie intensywnie zastanwiam się jak tutaj trafiłam... przypadek i to zdecydowany - przy karmieniu nocnym Lili i jak potem nie umiałam spać, to na komorce błądziłam po blogach i tutaj u Was zostałam :)

    I ja chętnie się do rozdawajki przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. I nie napisałam: Lila - 11 miesięcy :)
    madziaidominik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przeczytalam Twojego bloga od deski do deski, i jestem pewna, ze bede tu juz stalym bywalcem, bo po pierwsze bardzo podoba mi sie Twoj sposob wyrazania mysli, opisywania rzeczywistosci, ktora nie zawsze jest kolorowa, po drugie za okolo dwa miesiace sama zostane mama, wiec poszukiwalam fajnie przekazanych doswiadczen z przed i po porodzie :)
    Pozdrawiam, Kasia
    P.S. TP 22.06.2014, kamiku1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Pamiętam, że kiedy weszłam utaj pierwszy raz zauroczyły mnie oczy Basi. A, że sama byłam wtedy świeżo upieczoną mamą, zostałam, polubiłam i nie ruszam się stąd :)

    Mama 4 miesięcznej Julii
    tissana@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Trafiłam tu, po Twoim komentarzu na moim blogu ;) A że się spodobało, to zostałam :)
    Zosia ma 7 miesięcy ;)
    No i zgłaszam się na rozdawajkę :) Zaraz umieszczę u siebie banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytam Twojego bloga, bo Cię lubię :) :P I dlatego, że razem byłyśmy w ciąży (prawie w tym samym czasie), nasze córki są prawie w tym samym wieku i...z powodu gór, które kocham a dzięki Tobie mogę je widzieć, co z tego że na zdjęciu :)?

    kingowa-mama.blogspot.com
    mojeavocado@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapomniałam...moje dziecię ma 4 miesiące ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja przygoda w roli mamy dopiero nabiera rozmachu i pewnie jak większosć początkujących mam i ja w wolniej chwili zasiadłam do szperania po blogach, jak radzą sobie inne dziewczyny. Jak wygląda u nich ten ważny czas oczekiwania na tą małą istotkę, jak wyglądają pierwsze dni bycia razem, zmiana pieluszek, karmienie, kąpiel... I tak trafiłam do Ciebie na bloga i zostałam na dłużej... jako anonimowa podglądaczka. Tak tu u ciebie rodzinnie, a z każdego nowo napisanego posta wypływa tyle miłosci i uczucia do małej Basi, która ma tak wspaniałe oczka :)
    A my mamy już trzy miesiące i zapraszamy na blog http://zkubkiemkawy13.blogspot.com/
    e-mail: zapiecek.art13@o2.pl

    OdpowiedzUsuń