czwartek, 13 marca 2014

SZOK !

Musze ! No po prostu muszę napisać jeszcze jednego posta w dniu dzisiejszym :) 
Jestem w strasznym szoku ! Pod ogromnym wrażeniem ! 
Z okazji ukończenia 10 tygodnia życia moja córka odkryła, że bez większego wysiłku można przewracać się z brzuszka na plecki :) 

Nie wiem czy już na to pora czy jeszcze nie, nie mniej jednak - jestem z Ciebie córeczko dumna :) 



Zaczęło się niewinnie... Basieńka leżała od kilku minut na brzuszku, co nie bardzo jej odpowiadało i troszkę sobie pojękiwała....



 W pewnym momencie zaczęła się kołysać na boki... SRU - po kilku sekundach była już na pleckach ! 

 
Ja zdziwiona, Baśka zdziwiona więc postanowiłam położyć ją ponownie na brzuszku, aby sprawdzić czy to nie był zwykły przypadek spowodowany pochyłością wersalki..... Mała znów zaczęła się bujać i po chwili była na pleckach ! :) 
No nie ! ja muszę to spróbować raz jeszcze !  I znów raz dwa, trzy i Basia już na plecach :)

 

Postanowiłam, że musze spróbować jak zachowa się malutka, gdy położę ją na kocyku na podłodze. 
Basia nie zastanawiała się długo, pohuśtała się kilka razy na boki i już leżała na pleckach :) 


 
Moja córa była zdziwiona takim obrotem sprawy, ale widać było, że była dumna ze swoich osiągnięć....
 
Dobra mama dość już tego fotografowania !
Bo jak nie to pokażę Ci język :) 
 




26 komentarzy:

  1. hihihi no jak ładnie !! Brawo Basieńka ! :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. To normalne w tym wieku. Większy wyczyn to przewrót z pleców na brzuszek.

    OdpowiedzUsuń
  3. :* gratulacje!!! Moj tez raz sie przekrecil, a raczej przewrocil, bo ciezka glowka przewazyla :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jestem w szoku, bo wszystkie znane mi dzieciaki w tym wieku to tylko leżały! ;) Teraz to już w ogóle koniec zostawiania dziecka "samemu sobie" np na przewijaku...czy kanapie ;) Taka mała a taka zwinna no! ;) :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę jaka silna dziewczynka, u nas 6 tydzień a leżenie na brzuszku to jeden wielki płacz :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojeju to bardzo szybko! Tymko dość późno opanował to... chyba ze wzg na wagę :P Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie postępy małego człowieka :D Ja juz boję się zostawiać Zosi samej, bo robi się, że tak powiem bardziej mobilna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spryciara :)
    Cudne oczyska :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo brawo Basienko! Strasznie mi sie podoba Basiulkowa bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No widzisz to jednak nie przypadek, ze nasze coreczki tak robia i to juz wczesniej :) zdolniachy z nich :) jakim aparatem robisz fotki? obrabiasz je pozniej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój aparat to Nikon D3100.
      Obrabiam owszem ale staram się tylko delikatnie ( wyostrzenie, nasycenie, kontrast itp) :)

      Usuń
  11. witaj Goralska mamo;-) jestwm mama 4 letniej igi i 3 miesiecznego Tymka...otoz maly spryciarz tez robil takie przewroty jak byl w wieku Basi.na wizycie u pediatry dowiedzialam sie ze to nie prawidlowy odruch przewraca sie dziecko w wieku 5 mc.dzis juzprawie drugi miesiac jestesmy na rehabilitacji.lepiej skonsultuj to z lekarzem pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę, a powiedz jaki jest powód rehabilitacji Tymka ?

      Usuń
    2. U nas bylo podobnie. Też cieszyłam się jak głupia i to nagrywałam, a potem wylądowaliśmy u neurologa i na rehabilitacji. Nie chcę Cię absolutnie straszyć - córeczka mojej koleżanki też szybko sie przewracała i wszystko z nią w porządku, no u nas niestety inaczej.

      Usuń
  12. powodem tej rehabilitacji sa wlasnie te nieprawidlowe przewroty.Pani stwierdzila ze sa wysylane nieprawidlowe impulsy nerwowe....uciskamy dwa punkty na ciele malego i jest znaczna
    poprawa utrzymuje rownowage i juz ladnie lezy na brzuszku.

    OdpowiedzUsuń