sobota, 29 marca 2014

Wiosenne nowości :)


Garderoba mojej córki zdecydowanie potrzebowała odświeżenia. Z jednej strony wiosna idzie więc grube śpiworki chowamy głęboko do szafy mając nadzieję, że już śnieg nie powróci. Z drugiej natomiast strony Baśka rośnie nam jak na drożdżach i z wieloma ubrankami musieliśmy się już  pożegnać i w szufladzie zrobiło się jakoś pusto :) 

Oto kilka rzeczy, które wylądowały w Basinkowej komodzie :) 




Hit modowy to to nie jest, ale my stawiamy na wygodę :) 
Planuje jeszcze dokupić jakąś bluzę i sweterek ale nie znalazłam jeszcze nic odpowiedniego. 


Wiosna też przyszła do naszego mieszkania. Umyłam już okna w kuchni, sypialni i w łazience. Został mi jeszcze salon, ale chyba odpuszczę go sobie dzisiaj :) 
Kuchnia ogarnięta, choć jeszcze nie lśni, ale do wieczora jeszcze dużo czasu zostało. Aktualnie zajmuję się doprowadzeniem do porządku mojej szafy, bo wymaga tego bez dwóch zdań. A Basia ? A Basia dzielnie mi towarzyszy i gada przy tym jak najęta - uwielbiam to :) 

Jutro wybieramy się znów na jakąś wycieczkę, ale kierunek jeszcze nie obrany. Oby pogoda nam tylko dopisała, bo chcielibyśmy coś zwiedzić i pospacerować :) 

A właśnie - pamiętacie może mój ostatni egzamin na studiach, którego tak się bałam ? Dziś dowiedziałam się, że mam 4 , ależ jestem z siebie dumna :)) 

Zostawiam Was z tą moją ślicznotką i wracam do pracy, bo chcemy jeszcze dziś spacerek zaliczyć :) 
Miłego dnia :* 






 

24 komentarze:

  1. Zdolna mamuśka! ;) A Basiulkowe ciuszki urocze, i te miętowe spodenki no miód malina! ;) może kiedyś Maks będzie miał siostrę to też poszaleję w tych cukierkowych ciuszkach;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations!!!:*
    Basia będzie jak modelka:)
    P.S. pozdrowienia z Krakowa dla mamy studentki :p pisze ten komentarz siedząc właśnie na nuuuuuuuudnym seminarium:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności od progu :* Basia będzie pięknie wyglądać tej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie rewelacyjne ciuszki :)
    Gratuluję zdanego egzaminu. Mnie na studiach ostatnio nie najlepiej idzie.Brak mi motywacji. Za to trochę jej znalazłam do porządków.

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna jest ta miętowa bluzeczka z napisem Love :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basia jest taka urocza ;) widzę, że ma nową garderobę i w bardzo ładne ubranka Mama Basię zaopatrzyła :)
    Gratuluję 4 z egzaminu! I wiosennych porządków z dzieckiem..ja nie mam sama motywacji i wciąż to odkładam ;D

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ciuszki :)
    Moja ma już tyle, że się w szafie nie mieszczą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. No niieeee, jak ja zazdroszczę takich sukieneczek i kwiatków itd :) Piękne ciuszki!!

    OdpowiedzUsuń
  9. skad kurteczka

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że piszę nie na temat, ale nie znalazłam żadnego postu o skokach rozwojowych. Chciałabym się dowiedzieć, jak Twoja córeczka przeżywała skoki rozwojowe? Ostatnio ten temat jest nam bardzo bliski, bo nasz synek ma 5 tygodni i męczymy się pierwszym skokiem :( jak to było/jest u Was? Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marudzenie, płacz i mało snu w ciągu dnia. To są główne oznaki skoki. A no i wszystko musi być tu i teraz, córcia jest wtedy bardzo oj bardzo niecierpliwa :)

      Usuń
    2. To w takim razie jak u nas :) czy wszystkie skoki zaliczyłyście czy może któreś były bardziej łagodne? A w którym tygodniu Basia 1-szy raz świadomie się uśmiechnęła? My mamy już 6 tygodni i niestety brak uśmiechu synka :(

      Usuń
  11. Ciuszki super! No i brawa dla zaradnej mamy i cierpliwej córki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pantalony w grochy mój faworyt! Chętnie sama bym takie wcisnęła na swój zaaaaaad :D no i kurteczka w kwiatki mmm

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciuszki są urocze. Ale po kim Basia ma takie piękne duże oczy? Śliczna niunia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sama już nie wiem :D Chyba po tatusiu :P

      Usuń
  14. A ja się zakochałam w jeansowej sukieneczce: )Na pewno będzie w niej cudnie wyglądać.

    OdpowiedzUsuń
  15. no piękne po prostu piękne !
    a maleńka jaka cudowna ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszczyk podbił moje serce jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie ciuszki jak perełki idealnie będą wyglądać na Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne ciuszki i jeszcze piękniejsza córcia :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ty to jesteś niesamowita, wiele rzeczy ze sobą godzisz- bycie mamą, zadbaną kobietą, studentką, panią domu! :D Super, oby tak dalej i gratuluję pięknie zdanego egzaminu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorzej mam z tym byciem zadbaną kobietą. Dla mnie liczy się teraz tylko to by wrzucić dresy na zad, bokserkę na klate, związać włosy i do dziecka :)

      Usuń