wtorek, 11 marca 2014

Wiosna, wiosna wkoło :)


Dzisiaj chcę Wam pokazać kawałeczek naszej spacerkowej okolicy :) 
Osobiście uważam, że mieszkam w jednym z najpiękniejszych zakątków Polski. Góry to moja miłość... 

 Część zdjęć była robiona pod słońce, więc wyszły nieco naświetlone, ale to nic :) 
Wczoraj pierwszy raz spacerowaliśmy 2 godzinki, a termometr wskazywał 14 stopni. Basia grzecznie spała, tylko kilka razy przebudziła się, żeby się poprzeciągać :) 
Dziś pogoda również miło się zapowiada, więc i dziś ruszymy na wojaże :)

























 Razem z Basieńką życzymy miłego dnia i przyjemnych wiosennych spacerków :)



32 komentarze:

  1. Super :) Zazdroszczę. U mnie jest jakiś park koło bloku, ale na takie bardziej zielone wyprawy, to będziemy musieli wybierać się poza miasto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są plusy i minusy mieszkania w mieście... :) dobrze ze mozna choć za miasto wykoczyc :)

      Usuń
  2. Piękne macie okolice do spacerów :) Ja za górami tęsknię, chociaż bywałam tam jedynie w ferie i w wakacje, teraz męża bardziej nad morze ciągnie, więc rzadziej jeździmy, ale już go przekonuję powoli :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Góry są wspaniałe, ale najlepiej omijać przereklamowane Zakopane :)

      Usuń
  3. O tak! Spacery są teraz bardzo przyjemne! A ja (myślę, że nie tylko ja) zazdroszczę Wam tych widoków okropnie. Pięknie, więcej zdjęć prosimy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej jak pięknie tam u Was, zazdroszczę. :)
    W górach byłam tylko 2 razy jako dziecko, muszę wybrać się na wakacje razem z rodzinką, a nie ciągle tylko nad to morze. :D
    I jaki słodki piesek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka okolica!!!!!! idealna na bieganie!!!!!! Zazdroszcze! cudownie wygladacie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja zazdroszczę okolicy... tak bardzo kocham góry, a tak do nich daleko :( u nas tylko park pomiędzy blokami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie u Was :) spacery - to jest to :) Choć wcześniej były nieco niedocenione przeze mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo... wczesniej to była atrakcja omijana przeze mnie szerokim łukiem :)

      Usuń
  8. Wow ! Pięknie ! Zazdroszczę (!) bo u mnie spacerki głównie między blokami i tłocznymi ulicami :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale u Was pięknie!! Kocham góry!!!! W te wakacje jeszcze nie, ale w przyszłe koniecznie muszę je pokazać Kini :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie, cudowne i magiczne miejsce! Do pozazdroszczenia! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak pięknie! Góry w tle boskie. W takiej atmosferze spacery to czysta przyjemność.

    OdpowiedzUsuń
  12. wow jak pięknie.. zazdroszczę :) a piesek to shih tzu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po części :) ojciec mojej Soni to pekińczyk, a matka to pekińczyk wymieszany z shih tzu :)

      Usuń
  13. Jak sie spisuje wozek ? Lekki jest ? Ile on wazy ? Okolica cudowna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia ile waży i nie mam niestety porównania do innego więc nie wiem jak się określić, nie mniej jednak moim zdaniem jest wspaniały, świetnie się go prowadzi, łatwo skręca, pokonuje przeróżne wyboiste drogi :) Maleńkim minusem jest niewielki koszyk. Ale wszystkie inne pozostałe rzeczy sprawiają, że jest świetny ;)

      Usuń
  14. Te tereny są cudowne. I dla małych dzieci i później dla nastolatków :)

    PS. Świetna ta tablica ze śmieciami.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miejsce idealne na spacery! :) Gdzie jest tak pięknie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okolice Czorsztyna, Niedzicy, Maniów :) Ogólnie jezioro Czorsztyńskie.

      Usuń
  16. Piękne miejsce! Zazdraszczam bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale u Was slicznie! tak to ja bym mogła spacerować i spacerować, fiu, fiu!

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja zazdroszczę, bo my teraz żałujemy, że nie mamy blisko parku :( ale kto wie co będzie za kilka lat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. zazdroszczę widoków.
    no fajne te napisy ;D

    OdpowiedzUsuń