poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Mini spotkanie mam blogerek :)


Pędzę do Was, aby donieść o naszym dzisiejszym spotkaniu :) 
Spotkałyśmy się dzisiaj z Asią (http://miszmasz00.blogspot.com/), za co zabierałyśmy się już od dłuższego czasu. I wreszcie udało nam się ! :) 
Pierwsza wymiana zdań uświadomiła mnie w tym, że znalazłam pokrewną duszyczkę, z którą mogę gadać i gadać, a tematów i tak ciągle jest pod dostatkiem.
Pisałyśmy ze sobą już od dłuższego czasu, ponieważ różnica wieku naszych córeczek to tylko 5 dni, zatem obserwowałyśmy je po czym wymieniałyśmy się swoimi doświadczeniami. 
Asia jest niesamowitą kobietą - ciepłą, miłą i sympatyczną. Uśmiech nie schodził jej z ust ani na moment. A moim zdaniem jest wspaniałą mamą.... 
Byłam pod wrażeniem tego, z jakim entuzjazmem zareagowały na siebie nasze dziewczyny. Wymieniały się uśmiechami i wpatrywały się w siebie nawzajem. Urocze to było strasznie ! :) 

Zostawiam Was z kilkoma zdjęciami, a po cichu liczę, że wkrótce uda nam się spotkać znów :) 
Dziękuję dziewczyny ! :*




Z niecierpliwością czekam na naszych gości.... 




 Huuurraaa ! Przyjechała Zosia - już nie mogę doczekać się wspólnych zabaw !






O rany o rany ! Ale fajna zabaweczka ! 



A tak sobie spacerowałyśmy :) 



O... a tutaj troszeczkę mi się zasnęło... Tylko proszę nie śmiejcie się z moich pucusiów... 
Mama mówi, że wyglądam uroczo, gdy śpię.... 
 
 

Hehe patrzcie ! Moja mama próbuje ogarnąć dwa wózki ! 
Mówię Wam - trudna to sztuka :) 
 

Chyba coś śmiesznego opowiedziała Zosi, bo ta śmieje się od ucha do ucha :) 
 


A tutaj ciocia Asia pięknie pozuje na tle naszych pięknych widoczków :) 
Będzie miała pamiątkę z naszego pierwszego spotkania :) 




A wiecie... Zosia polubiła mój bujaczek ! 
Bardzo ją lubię, więc pozwoliłam jej chwilkę się w nim pobawić :) 




A tutaj moja mama próbowała zrobić nam zdjęcie z uśmiechniętymi buziami, ale niestety nie było to łatwe... Ale mamusiu to nie nasza wina, bardzo się starałyśmy.... Obiecujemy, że następnym razem będzie lepiej :)
 

Zobaczcie jak ładnie sobie leżymy. Zdecydowanie pozycja na brzuszku bardziej nam pasuje ;) 
 




A na koniec zrobiłyśmy sobie kilka wspólnych pamiątkowych zdjęć :) 
 







Gdy ciocia i Zosia pojechały, to zasnęłam w mgnieniu oka. Był to dzień pełen wrażeń i wiem, że i moja mama była bardzo szczęśliwa. Już nie możemy doczekać się kolejnego spotkania.... 


Dobranoc :*

19 komentarzy:

  1. Też mi się marzy spotkanie z Tobą i Basią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było wspaniale :*
    PS. Piękne te zdjęcia Mamuś :* I opis :*

    Do następnego!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A to pierwsze wspólne zdjęcie dziewczyn na łóżku jest genialne! Uśmiałam się do łez :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodziaki ! Minki robią genialne ! :D
    Fajne takie spotkanie :) Fajnie że się znalazłyście :) No i wreszcie fajnie że masz kogoś kto ma dziecko w tym samym wieku i możecie wymieniać się doświadczeniami ;) :D
    Pozdrawiamy !
    http://zycdopelna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne! Pisałam już Asi (do której udało mi się w końcu dotrzeć ;) ) jak wam zazdroszczę.

    A tak zupełnie poza tematem...
    Ze względu na sprawy osobiste zmieniłam prywatność bloga. Teraz będzie on tylko dla zaproszonych osób. Jako, że nie chcę, by pewne osoby (które próbują zniszczyć moje relacje z rodziną wykorzystując do tego bloga) miały jakąkolwiek szansę uzyskania dostepu, nie było posta o zmianie prywatności. Podczytujących mnie próbuję odzyskać w inny sposób. Jeśli chcesz mnie jeszcze odwiedzać, to potrzebuję adresu mailowego do wysłania zaproszenia :) Najlepiej na beti.13@wp.pl
    Tyczy się to też oczywiście innych osób, które mojego bloga czytały, a na komentarz trafiły tutaj :)
    Pozdrawiam, Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie, śliczne zdjęcia.

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Wam zazdroszczę dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia :-) genialne widoki :-).

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziutkie dziewczynki :) Fajnie, że mogłyście się spotkać. Szkoda, że nie znam żadnej blogowej mamy, która mieszkałaby niedaleko :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia. Ale chyba nie ma się co dziwić, jak takie śliczne panie na nich. Zazdroszczę spotkania, bo to fajna sprawa, takie oderwanie się od codzienności i rozmowa z pokrewną duszą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super, że mogłyście się spotkać! A dziewczynki będą miały siebie za jakiś czas, jak będą bardziej kumate. A patrząc na te fotki...sama słodycz! :)

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia 26 - Basia zrobiła słodziutką minkę :D Obie panienki były urocze i Mamusie także.
    Piękne widoki na zdjęciach. Pozazdrościć ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej, jakie miłe są takie spotkania :D wiem o tym, sama poznałam wspaniałą koleżankę przez Internet, z którą łączy mnie pasja-psy, spotkamy się co rok :)
    Życze wam więcej takich spotkań! wasze córeczki super wyszły na zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że spotkanie udane. Świetna fotorelacja! Cudne dziaciaczki! i gdzie to takie świetne widoki? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze coś czuję, że teraz będziesz miała mnóstwo gości;) my rownież z chęcią byśmy was poznały:) Juz sobie to wyobrażam: 'Spotkanie mam blogerek z Basią i jej mamusia" Brzmi nieżle:)!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Serdecznie zapraszamy - kierunek Jezioro Czorsztyńskie :) A co tam niech i podgórskie grono się powiększa :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia:) Dobrze, że dzieciątko ma kontakt z rówieśnikami:) A te górskie klimaty...rewelacja, zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń