środa, 30 kwietnia 2014

Prezenty z okazji Chrztu

Wygrzebałam jeszcze jeden zaległy post, który w sumie miał się pojawić niewiele po chrzcinach Basi... No ale cóż - pojawi się dziś :)

Chciałabym pokazać Wam prezenty, które Bunia dostała od najbliższych. Oczywiście pominę wszystkie kartki, ubranka i zabawki, a skupię się na tych konkretniejszych podarunkach, które podbiły moje serce :) Być może przedstawione przeze mnie prezenty staną się dla kogoś ciekawym pomysłem na podarunek z okazji chrztu.
Niestety mój obiektyw nie jest dostosowany do fotografowania detalów, więc jakość zdjęć pozostawia wiele do życzenia - wybaczcie. 

1. Złote serduszko od dziadków ( moich rodziców ) 


2. Złote kolczyki od cioci ( mojej przyjaciółki ) - z białymi i różowymi cyrkoniami




3. Sztućce od Chrzestnego - firma GERLACH - grawerowane





4. Książka z wierszami i bajkami od dziadków ( moich rodziców )







Póki co zachwycamy się z Baśką tylko książką z wierszami, ale mam nadzieję, że na pozostałe prezenty również przyjdzie czas :)

Pozdrawiamy 
Hej ! :)

12 komentarzy:

  1. sliczne prezenty, sczególnie złote serduszko ...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostaliśmy takie same sztućce na chrzcinki Kubusia :) A prezenty piękne, naprawdę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sztućce podbiły i moje serce! Mój Bratanek ma podobne wielkością, których używała moja mama - dostała je na chrzest, potem używaliśmy ich my - ja i brat, a teraz dzieci mojego brata! i są jak nowe! :) Prezent super.
    A książkę znam, kupiłam starszej - poprzedniej Podopiecznej - bardzo sobie ją chwalą.
    Pozdrawiam,
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i oryginalne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolczyki mamy takie same tylko ze same białe oczka:) a sztućce? Rewelka:) no i Gerlach..:p

    OdpowiedzUsuń
  6. Sztućce - fantastyczny prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje serce również podbiły sztućce, są prześliczne i takie.. ponadczasowe :)
    Takie same kolczyki kupiłam chrześnicy na roczek, wygląda uroczo w nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyjątkowe prezenty:) Mnie najbardziej urzekło serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkieśliczne i wyjątkowe. My na chrzestdostałyśmy srebną grawerowaną grzechotkę od prababci :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty:) Pamiątki na całe życie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej - śliczne prezenty. My też po chrzcinach jesteśmy i Kamcio dostał same pieniądze i jeden jedyny prezent - Bon podarunkowy na sesje zdjęciową, którą będziemy robić w maju. ;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie prezenty, a opieka i pamięć jest najważniejsza dla dziecka, kiedy jesteśmy rodzicami chrzestnymi - wiem to z doświadczenia. Ja wychodzę z założenia, że warto kupić małemu jakiś drobiazg, który zapamięta na długi czas. Ja swojemu kupiłam obrazek srebrny, medalik oraz pamiątkowy album, który będzie przypominał mu o tym ważnym dniu. Mój chrześniak to córka mojego brata dlatego często się widzimy i mamy bardzo dobry kontakt. Nie wyobrażam sobie bym była mamą innego dziecka z rodziny :P
    Super blog, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń