wtorek, 1 kwietnia 2014

WYNIKI ROZDAWAJKI !! :)



TAJEMNICZA ROZDAWAJKA DOBIEGŁA KOŃCA !



Zatem przyszła pora na ogłoszenie wyników.
Postanowiłam, że to Basieńka wylosuje zwycięzce choć byłam przekonana, że nie będzie to taka prosta sprawa, bo Basiek to jeszcze mały szkrab i jak zmusić ją do wylosowania jednej karteczki ? 
Zgłosiło się 26 mam, co bardzo mnie zaszokowało, bo nie spodziewałam się takiej listy. Bałam się, że zgłosi się maksymalnie 5 osób i to będzie wszystko. A tu takie miłe zaskoczenie :) 
 









 

Po przygotowaniu powyższych karteczek, zabrałyśmy się za Basią do roboty.... 
Nie było łatwo oj nie było. Basia zupełnie nie chciała, aby zwycięzcą została tylko jedna mamusia. Losowała po kilka karteczek i losowała i losowała.... 






I trwało to i trwało... Po kilku nieudanych próbach zrobiłyśmy sobie przerwę na jedzonko i drzemkę. Gdy Basia obudziła się, to postanowiłam, że spróbujemy jeszcze kilka razy, a jeśli nie uda się, to po prostu włączymy generatora numerów i w ten sposób rozlosujemy zwycięzcę naszej rozdawajki.
Za pierwszym razem Basia wylosowała 3 karteczki, ale już za drugim razem udało się ! 
Basiulka wylosowała jedną jedyną karteczkę :)





I kto tam jest ? 
Otwieram i własnym oczom nie wierzę.... ! 




Asiu... ja nie wierzę w zbieg okoliczności i przypadek ! 
A wybór mojej córy jeszcze bardziej uświadomił mnie w tym, że czas najwyższy spotkać się ! :) 

Wydaje mi się, że nagrodę odbierzesz sobie osobiście :) 
Przybijamy piąteczkę zwycięskiej mamusi i jej córeczce ! 
Całujemy Was gorąco i prosimy o kontakt :*
 

Wszystkim bardzo dziękujemy za udział w naszej zabawie. Mam nadzieję, że i następnym razem zgłosicie się tak chętnie i licznie :) 
A co wygrała Asia w tej rozdawajce ? Mam nadzieję, że jak tylko otrzyma paczuszkę, to pochwali się Wam :)

10 komentarzy:

  1. Super!!!! :) :) Gratuluję serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jaaaa :)))))) nie wierzę!!! :))) I taaaaaak się cieszę :)))) To jakaś magia Mamuś :) Ależ wycałuję Basieńkę :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Asi :) Basia już jest bardzo zdolna i umie ładnie losować :D Ale jak widać, nie chciała by komukolwiek było przykro i chciała wylosować więcej osób :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje dla zwyciężczyni :) A Basia i losowanie mistrzostwo świata :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award :)
    Szczegóły na moim blogu :
    http://gabi-losiowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Asiu gratuluje:-) a Goralskiej mamie i Basi dziekuje za zabawe :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super losowanie :) Gratulacje dla zwyciężczyni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja mam problem z naszą Asieńką problem. Nie mogę wejść w jej bloga :( na milion sposobów próbowałam i nie wychodzi :(

    OdpowiedzUsuń