poniedziałek, 26 maja 2014

DZIEŃ MATKI.


Jedyna taka miłość.
Każda mama kocha swoje dziecko bezwarunkowo, najmocniej na świcie.
Bo tylko ono wie, jak brzmi odgłos bicia jej serca "od środka".


Ps: Jestem mamą. Jestem z tego tak niesłychanie dumna. Jestem szczęśliwa. 



Drogie mamy, 
składam Wam najserdeczniejsze życzenia z okazji tego wspaniałego święta. 
Pociechy ze swoich wyjątkowych dzieci, samych radosnych chwil i mnóstwa uśmiechów na co dzień. 
Dużo wytrwałości, ogrom cierpliwości i całe morze miłości. 

Ściskamy Was mocno 
Basia & Góralska mama 

11 komentarzy:

  1. I nawzajem - wszystkiego dobrego :)
    Urocze zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Mamy!! :D A zdjęcie wywołać i w ramkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie co najpiękniejsze i dla Was kochane! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz świętujesz Mamo, a więc dołączam do życzeń! I jeszcze dorzucę: nigdy się nie zmieniajcie, bo fajny z Was team!

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dołączam się do życzeń. Wszystkiego Najlepszego Mamusie ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego Naj dla Was:)

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kuuuurczę ! A ja dnia matki w ogóle nie celebrowałam a ustawiałam graty po przeprowadzce i sprzątałam, z takim efektem że teraz jestem na maxa padnięta ! I nawet żadnej fotki z córką nie pyknęłam z tej okazji ! Jutro muszę nadrobić a tymczasem i Wam życzę wszystkkiego dobrego ! :*

    OdpowiedzUsuń