środa, 21 maja 2014

MINI SPOTKANIE MAM BLOGEREK II :)


Tym razem może nie na szczycie, ale na pewno na niemałym wzniesieniu :) 

Oj jak cudnie było je zobaczyć po raz drugi. Oj jak cudnie było zobaczyć uśmiechnięta buźkę Zosieńki, która na poprzednim spotkaniu była w kiepskim nastroju. Oj jak cudnie było pogadać z Asieńką, powymieniać się poglądami i radami. 
Przemiłe spotkanie, świetna atmosfera, śliczna okolica, pyszna sałatka i pogoda, która ewidentnie nam sprzyjała. To wszystko sprawiło, że dzień zaliczamy do bardzo, ale to bardzo udanych. 

Dodatkowo muszę się pochwalić, że pierwszy raz pokonałam samodzielnie taką trasę samochodem (62 km)  bez towarzysza męża na siedzeniu pasażera. Tym razem to Basieńka dzielnie towarzyszyła mamusi i powiem szczerze, że całkiem całkiem ta jazda nieźle mi idzie :) A myślę, że i córunia była zadowolona z mamuśki, bo nie zapłakała ani razu, tylko dzielnie spała lub podziwiała widoki przez okno.

Dziewczyny jeszcze raz dziękujemy Wam za miło spędzony czas. Następnym razem widzimy się u nas :)
 
































A dzisiaj ?
A dzisiaj moja córunia odsypia wczorajszy dzień pełen wrażeń. Ale to dobrze, bo mama ma ciężki dzień więc uzupełniamy się wzajemnie. Ja zajmuje się swoimi obowiązkami i zadaniami, a Basia albo śpi sobie w łóżeczku, albo wyleguje się na kocyku :) 

I tak oto wchodzę do pokoju, święcie przekonana, że Basia smacznie sobie śpi i oto jaki widok zastaję :

A moja córcia w taki sposób odkryła, że ma stopy 

I tak bardzo, ale to bardzo chciała spróbować jak smakują....

No ale niestety... Tym razem udało się tylko zasmakować w skarpetce :) 
 

A tak pomagam (albo raczej nie przeszkadzam ) mamusi, gdy ta musi zająć się domowymi obowiązkami :) 








Pozdrawiamy i przypominamy o rozdawajce :)  KLIK
Basia & Góralska Mama

20 komentarzy:

  1. Oo, Basia już w spacerówce się wozi?? :) Jak wrażenia? A przepraszam, że się wtrącę, nie podkładasz Basi pod główkę czy ciałko (jak śpi) żadnej pieluszki itp? główka się poci, a tak zawsze lepiej uprać pieluszkę niż tapicerkę wózka :))

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był w sumie jej pierwszy raz w trasie w spracerówce - ale o tym zrobię osobny post :)
      Nie podkładałam bo w sumie nie widziałam takiej potrzeby, bo wózek jest mięciutki i przyjemny w dotyku i w sumie nie pomyślałam o tym ;)
      Ale w sumie może masz rację - będę musiała nad tym pomyśleć :)

      Usuń
  2. Same piękne dziewczyny widzę! :* Cieszę się, że udało Wam się spotkać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się czy Zosi nie zakładać czapeczki ale jak pytałam znajomych to ubierają a tu widzę że nie :) o co tu robić? ; D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W gorący i bezwietrzny dzień nie ma potrzeby bo tylko główka może się zapocić :)
      Ja czasami zakładam Małgosi kapelusik żeby osłaniał jej oczka od słońca ale przy tym ma odkryte uszka i tył główki przy szyjce. Nie ma co ;)

      Usuń
    2. A jak jest wietrzyk i jest gorąco, to zakładam małej opaskę. Ale jak jest chłodno i wietrznie, to obowiązkowo czapa :)

      Usuń
  4. Ale Wam zazdraszczam!!! Przyjedzie też do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, kiedyś na pewno przyjadę :)

      Usuń
  5. Wszystkie jesteście super ! :)
    A Basieńka jaką ma fajną bransoletkę !

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny jak maliny :) Zazdroszcze Wam tych spotkan na szczycie. Chwilka cierpliwosci Basienko a juz niedlugo zasmakujesz smaku swoich stop ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękujemy za tak sympatyczne spotkanie! :) Było nam bardzo miło Was gościć :) Widzę, że nawet Jasiek się załapał na profesjonalną fotkę ;-)
    A więc, do zobaczenia u Was :*
    Buziaki dziewczynki :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne dziewczyny ! (wszystkie 4) ;). Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Basieńka jest taka rozkoszna :)
    Coraz więcej się uśmiecha :) Piękna po prostu! zresztą ma po kim :*
    W ślicznym miejscu się spotkałyście! Szkoda, że mamy z Lilu tak daleko do Was :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że wcale nie mamy aż tak bardzo daleko do Was :)

      Usuń
  10. Nie byłoby jej dużo przyjemniej gdyby leżała sobie swobodnie w gondoli lekko ubrana, niż przypięta pasami od których jej gorąco i się poci, ociera w spacerówce?
    Nie krytykuję, pytam :)
    Po prostu moim zdaniem okropne są te ciężkie spacerówki z wózków 2w1.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jakiej firmy masz zawieszki do wózka? :)

    OdpowiedzUsuń