środa, 14 maja 2014

Mój nowy stary blog :)

Witajcie mamuśki :) 

Piszę dziś tego posta, ponieważ bardzo chciałabym poznać waszą opinię dotyczącą nowego wyglądu mojego bloga. 

Kombinowałam i kombinowałam, aż w końcu wyszło mi coś takiego, co w pełni mnie satysfakcjonuje. Co prawda część zakładek jest jeszcze w budowie, ale obiecuję, że wkrótce je również stworzę. Zazwyczaj robię to wtedy, gdy mój bąbelek sobie śpi, a że tego spania w ciągu dnia jest coraz mniej, to muszę tworzyć wyrywkowo.


Z kilkoma szczegółami ( ale jakże istotnymi ) pomogła mi niezastąpiona Alinka - dziękuję Ci serdecznie i pewnie jeszcze nie raz zgłoszę się o pomoc :*





Rany !
Widziałyście już zmiany na naszym blogu ?
Ja jestem pod wrażeniem !
O takim : 
 




18 komentarzy:

  1. Ja już pisałam, że się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. heh :) no to my też się zachwycamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi oczywiście podoba się nowa szata bloga. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baaaaardzo fajnie wyszło! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyjemnie i przejrzyscie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha :D Baśka zrobiła genialną minkę !
    I kocyk taki piękny !
    A nowy wygląd i układ bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się podobają parzenice - fajne nawiązanie do nazwy bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię taki minimalizm. Czysto, przejrzyście. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że jesteś zadowolona i, że mogłam Ci pomóc :)
    Mina Basi genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie tu u Ciebie:)

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przejrzysty blog :) Mi się teraz bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że Basia zachwycona :-) i ma rację bo blog wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  13. Basia jest urocza i te jej oczy po prostu odchłań :D
    A Nowy wygląd Bloga bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam i zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie wiem jak blog wyglądał wcześniej bo dopiero dziś do Ciebie trafiłam, ale widzę jak wygląda teraz i jest SUPER :)

    OdpowiedzUsuń