poniedziałek, 26 maja 2014

NAJCUDOWNIEJSZY PREZENT NA DZIEŃ MATKI.


Nawet nie wiecie jaką frajdę sprawiła mi moja córeczka. 
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaki cudowny prezent dostałam od mojej maleńkiej Basiulki.

Bo po pierwsze chcę podziękować tatuśkowi, za to iż wziął sprawy w swoje ręce i zakupił prezencik, który wręczyła mi moja córunia. Było tam coś praktycznego, coś przydatnego i coś pysznego.
I love you ! 


Ale to nie wszystko...
Basiulka zrobiła coś sama samiuteńka. Zaskoczyła mnie niesamowicie. 

26 maja 2014 
BASIA PO RAZ PIERWSZY PRZEWRÓCIŁA SIĘ Z PLECKÓW NA BRZUSZEK !

Jesteś najcudowniejszym prezencikiem mój maluszku. 


A jak to się stało ?
Basia leżała sobie na pleckach w pokoju na dywanie. Zostawiłam ją na moment, bo musiałam przemieszać gotujący się makaron. Gdy wróciłam do pokoju zdziwiłam się nieco, bo zastałam moją córeczkę na brzuszku. Przez dłuższy czas zastanawiałam się, czy aby na pewno zostawiłam ją na pleckach. 
No cóż - nie byłam pewna. 
Odwróciłam ją na plecki, dałam grzechotkę, usiadłam obok niej i układałam zdjęcia w albumie. Odwróciłam się na moment w kierunku laptopa, a po kilkunastu sekundach popatrzyłam na Baśkę, a ona.... ZNÓW BYŁA NA BRZUSZKU :) 
Rany nie wierzę ! 
Przewróciłam ją znów na plecki, włączyłam kamerkę i udawałam, że nie jestem nią zainteresowana i oto co nagrałam : 

(wybaczcie ten głos radości na końcu - ja nie wiem kto to był :) )



TYLE RADOŚCI :) 


Przypominamy o rozdawajce  KLIK
Zachęcamy do udziału, bo przecież uśmiech naszych maluchów to taka piękna sprawa :) 

Basia & Góralska mama :)

18 komentarzy:

  1. Hihihihi cudowniee !! :D Brawo Baśka !!!
    Martynka, teraz pójdzie już z górki, nowa umiejętność jedna za drugą, uważaj ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie! Nasza zrobiła to w sobotę. BByłam tak samo zdziwiona jak Ty! Ile w ciagu dnia dajesz Basiunie na brzuszek?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka słodka. Ja też przez przypadek nagrałam moją Maje jak pierwszy raz się obróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To już teraz się zacznie poznawanie świata z innej perspektywy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie z perspektywy brzuszkowej już zna, ale teraz będzie sama o tym decydować :)

      Usuń
  5. dwa razy pod rząd oglądałam, taki super filmik. jej! Ale słodka z niej dziewczynka

    OdpowiedzUsuń
  6. a jaka zadowolona:D
    gratulacje:)

    Korzystając z okazji zapraszam na rozdanie:
    http://inspiracjeonline.pl/rozdanie-z-duck/

    OdpowiedzUsuń
  7. :))))no slodka kochana taka a jaka zadowolona ze jej sie udalo:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Postepy dziecka to rzeczywiscie najcudowniejszy prezent jaki mozemy otrzymac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To niesamowite, jak dzieciaki rosną normalnie na naszych oczach! Brawa dla Basieńki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mądra spryciulka : ) radość Mamy - bezcenna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje, no faktycznie cudowny prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale ucieszona mała. :)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka śliiiczna jest Basieńka! :) taka pogodna i zawsze uśmiechnięta :) nasz synek niestety jest zawsze marudny i poważny. Żeby zobaczyć jego uśmiech trzeba naprawdę się postarać. Wspaniałą masz córeczkę!

    OdpowiedzUsuń