poniedziałek, 19 maja 2014

ROZDAWAJKA !


Moje drogie kochane mamuśki !

Razem z Basieńką organizujemy drugą już rozdawajkę blogową.
Tym razem powód jest nie byle jaki !

Dokładnie 13 czerwca minie rok od pojawienia się pierwszego wpisu na naszym blogu.
Jest to dla mnie niezwykle fascynujące, ponieważ jestem w szoku iż mój zapał twórczy nie zniknął po miesiącu, czy po kilku tygodniach. Ba ! Nawet powiem więcej ! Rozkochałam się w pisaniu i bądźcie pewne, że szybko stąd nie znikniemy :)

Tak więc do rzeczy.
W tej rozdawajce temat przewodni to :
"UŚMIECH MOJEGO DZIECKA"

Dokładnie tak. Czekamy na wszelkie zdjęcia, kolaże, rysunki, filmiki i wszystkie inne twory przedstawiające wasze maluchy w akcji. Wiem, że Wasza pomysłowość nie zna granic :)

Spośród wszystkich zgłoszonych uczestników wybierzemy dwoje, którzy otrzymają jakiś (jak to zwykle u nas bywa) tajemniczy prezent :)
W rozdawajcie może brać udział każdy ( osoby nie posiadające bloga również ).
Wszystkie prace zostaną opublikowane w dniu ogłoszenia wyników - 13 czerwca 2014

Zwycięzcy proszeni będą o ponowny kontakt mailowy.
Nagrody zostaną wysłane ( oczywiście na mój koszt) najpóźniej 2 tygodnie po ogłoszeniu wyników.



ZASADY ROZDAWAJKI 

1. Na adres martynkakania@gmail.com wysyłacie COŚ przedstawiające uśmiech waszego maluszka.
2. Na prace czekamy do 12 czerwca 2014 r. do godziny 23:59.
3. Należy umieścić podlinkowany baner na swoim blogu ( o ile posiadasz bloga ).
4. Na koniec zgłoś chęć udziału umieszczając komentarz pod tym postem :) 

Zasady nie są więc trudne, a wręcz bardzo łatwe :)




Mamy dla Was małą inspirację :





SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY ! 
I liczymy na liczne zgłoszenia :) 


Pozdrawiamy 
Basia & Góralska Mama :)

13 komentarzy:

  1. Hahaha ale super się śmieje !
    Myślę że weźmiemy udział ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bierzemy udział! A jak :D Jutro banerek się pojawi :) Mamy dużo czasu, by cos wymyslec :) buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że i ja z synkiem wezmę udział - AGATA
    PS. Blooga niestety nie posiadam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Filmik bombowy!! :D Oczywiście się zgłaszamy i już wklejam banerek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od uśmiechu dziecka od razu na sercu się ciepło robi :)
    Biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja bym bardzo chciala - banerek wstawiam a nad smiechem/usmiechem musze troche sie poglowic :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się do Rozdawajki - uśmiechy juz wysłałam na adres e-mail a blog posiadam, ale tylko prywatny - dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszamy sie razem z Małgosią do waszej rozdawajki! :) Emilia mama Małgosi

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba też się skusimy i weźmiemy udział :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I my zgłaszamy się do konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zglaszamy sie:)

    OdpowiedzUsuń