środa, 21 maja 2014

WIELKIE POSZUKIWANIA


Drogie mamuśki. 
Dzisiejszy post powstał, ponieważ męczy mnie zwykła ludzka ciekawość, a może chęć poznania nowych ludzi. 

Jak wiecie spotykamy się od czasu do czasu z Asią na małe pogaduchy. 
Tak sobie pomyślałam, że fajnie byłoby, jakby to grono naszych okolicznych mamusiek troszkę się powiększyło. Wiem jednak, że tutejsze dziewczyny chyba raczej niechętnie bawią się w blogowanie - wydaje mi się, że kieruje tym po prostu inna ludzka mentalność. 

Nie mniej jednak OGŁASZAM POSZUKIWANIA 
Poszukuję mam blogerek z okolic takich miejscowości jak :
  • Nowego Targu
  • Zakopanego
  • Szczawnicy
  • Rabki
  • Myślenic
  • Nowego Sącza
  • Starego Sącza
  • Krynicy
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie - bardzo proszę o informację :) 


Aha i zapomniałabym dodać. 
Uważam, że tak na prawdę odległość nie ma znaczenia. Jeśli tylko ktoś czegoś chce, to wszystko jest możliwe : )
I wycieczka pod Poznań do Alinki i wyprawa na Mazury do Tośka i jego szalonej mamuśki - wszystko jest możliwe i na pewno do zrealizowania :) 


:*


 

 

14 komentarzy:

  1. My z wrocąłwia ale na weekend bedziemy w Zakopanym 9 czerwca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A my zapraszamy do Wloch :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm... a jak wpadniemy do Zakopca w któryś weekend to też się liczy takie info ;P? W sumie pewnie dużo z nas blogujących w góry czy nad morze wyjeżdża więc zawsze można się dogadać na jakąś kawkę nawet po drodze. Oo a do Włoch to ja bym chętnie... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. My z Krakowa, ale i przez Myślenice się przewinęliśmy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja do Włoch bardzo chętnie :D Hmmm...to ja już wiem gdzie można zrobić blogowy meeting :D :D

    OdpowiedzUsuń
  6. To jak będziecie się umawiały z Aliną i Lilką to dajcie znać, bo my stacjonujemy w Poznaniu! :) A jak będziemy się wybrać w góry to na pewno też będziemy się do Was uśmiechać:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie bloguje ale podczytuje z okolic Myślenic :)

    OdpowiedzUsuń