piątek, 13 czerwca 2014

BLOG MA ROK - CZYLI WYNIKI ROZDAWAJKI


Wiecie co ? 
Jestem pod wrażeniem. Jestem tak niesamowicie dumna sama z siebie. 
Jestem dumna z tego, że przy moim słomianym zapale udało mi się już rok prowadzić tego mojego bloga. 

Początkowo miało być to takie moje maleńkie miejsce w sieci, w którym będę mogła opisywać wszystkie radości i smutki związane z ciążą, porodem i macierzyństwem. Z czasem jednak zauważyłam, że blog daje mi ogromne możliwości. Mogę dowiedzieć się wielu przydatnych informacji, mogę podpatrzeć jak daną rzecz robią inne mamy, aż wreszcie mogę poznać wiele tak fascynujących osób, które nie są wymyślone czy jakieś nierealne. Są to kobiety, które są tak samo jak ja matkami. I nie ważny jest wiek, nie ważne są inne pasje czy zainteresowania. Ważne jest, że one tak samo jak ja zmagają się z codziennością związaną z wychowaniem dziecka. 
A ta codzienność często nie jest łatwa. Zdarzają się problemy, niepewności.... A ja wiem, że zawsze mogę liczyć na Wasze wsparcie i za to Wam bardzo dziękuję :*

Prowadzenie bloga zmieniło we mnie coś jeszcze - stałam się bardziej pewna siebie. 
Wiecie, początkowo obawiałam się jak to będzie, gdy maluszek pojawi się już na świecie. Bałam się, że sobie nie poradzę, że to wszystko mnie po prostu przerośnie. Jednak możliwość podpatrzenia, że inne mamy świetnie dają sobie radę zmobilizowało mnie do tego, żeby uwierzyć w siebie, uwierzyć w swoje możliwości, uwierzyć w swój instynkt macierzyński. Teraz wiem, że jestem świetną matką, bo staram się ze wszystkich sił, aby mojej córeczce niczego nie brakowało. Staram się robić wszystko jak najlepiej. I pomimo zdarzających się wpadek, to i tak wiem, że dobra ze mnie mama :) 

Chcę też w tym miejscu podziękować Wam. 
Gdyby nie Wy, to nie było by chyba tego miejsca. To Wy dajecie mi siłę i mobilizujecie do działania. To Wy wspieracie i doradzacie w chwilach zwątpienia. 
Dziękuję za wszystkie wiadomości, za wszystkie maile i za każdy komentarz.  :*

Po tej krótkiej refleksji pora na ogłoszenie wyników rocznicowej ROZDAWAJKI.
Nadesłanych prac było niewiele, ale za to jakie wspaniałe. Dziękujemy za wszystkie zgłoszenia zwłaszcza, że trzeba było się bardziej wysilić niż tylko napisać kilka słów w komentarzu :) 

Zatem przedstawiam wszystkie nadesłane prace : 



Szczypta i jej córcia Lulcia.


Ewa i jej synek Michałek.


Justyna i uśmiechy jej córci Julci.


Uśmiechnięta Małgosia - córcia Emilki.

Ola i synek Philippek.

Zgłosiła się też Asia z Zosieńką.

Mandarynka z uśmiechniętym Michałkiem.

Tissana i uśmiechnięta Julcia.


Film przedstawiający radosną Vivien nadesłała Joanna.


Marta wysłała uśmiech małej Natalki.


Dotarł także film od Ewiczki przedstawiający śmiejącego się Stefka ale niestety nie mogę go tu wkleić ( a przyczyny niestety nie znam) więc wklejam linka. 




------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak widzicie wybór był niezwykle trudny. Wszystkie te uśmiechy są takie prawdziwe, radosne i piękne. Gdybym tylko mogła to z chęcią nagrodziłabym wszystkie.

Jednak jedna praca od razu podbiła moje serce. A jest to.... 

Filmik nadesłany przez Joannę przedstawiający śmiejącą się Vivien :*



Na szczęście mogę wybrać jeszcze jedną pracę. I miałam okropny dylemat, na którą się zdecydować, nie mniej jednak  wybrałam :
Zdjęcie uśmiechniętej Małgosi - córci Emilki :) 




Obie mamy proszę o kontakt mailowy. 
A wszystkim dziękuję za udział w zabawie :* 


I  życzę sobie, aby mój zapał twórczy nie skończył się zbyt prędko i żebym pisała tak jeszcze minimum przez najbliższy rok :)


10 komentarzy:

  1. Serdecznie gratuluję dziewczynom :) Mam problem z otworzeniem filmiku Joanny :( Ale być może to problem natury technicznej, spróbuje jeszcze na laptopie. Cudne uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo mój Małgosik mały wygrał! ;) dziękujemy serdecznie i gratulacje dla śmieszki Vivien ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie uśmiechy przecudne:) Jak to miło popatrzeć na tyle radosnych, uśmiechniętych, małych buziek:) Gratuluje zwyciężczyniom! A Tobie Góralska Mamo, również życzę zapału :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę ! a ja zapomniałam !
    Vivien śmieje się super :D !

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku jestem przeszczesliwa !!!!!
    Dziekujemy slicznie kochana ♡♡♡

    Trafilam na Waszego bloga zupelnie przypadkiem od razu wzbudzil we mnie ogromnie pozytywne emocje I jeszcze mamy corcie w prawie takim samym wieku... ♡nie przestawaj pisac bo blog jest swietny.
    dziekujemy raz jeszcze !!!
    Gratulujemy takze Emilce

    OdpowiedzUsuń
  6. Gapa ze mnie, bo filmik miałam nakręcony i zapomniałam wysłać! Wrrr....ale tu dziś wesoło u Was z tymi uśmiechami. Normalnie sama się śmieję do monitora :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zdjęcia i filmiki aż sama się teraz uśmiecham :D Wygranym gratuluję! :):)

    OdpowiedzUsuń