poniedziałek, 16 czerwca 2014

NASZ SPOSÓB NA PICIE.


Nigdy o tym nie wspominałam, bo chyba nie było ku temu okazji, ale mamy z Basieńką mały problem... Hm... tylko właśnie czy ten problem jest faktycznie taki mały ? Nie sądzę..

Ale o co właściwie chodzi ?
Chodzi o to, że nasza myszka nie potrafi pić. Czy to woda, czy soczek, czy herbatka - przy wszystkim się dławi, krztusi i pluje. I nie pomaga inny smoczek i nie pomaga zmniejszenie liczby dziurek w nim. Poprostu wszystko co ma inną (rzadszą) konsystencję niż mleczko jest bee.

A jak sobie z tym radzić skoro temperatura za oknem jest tak wysoka ? No nie jest to prosta sprawa, bo musimy podawać Basi picie za pomocą łyżeczki, bo tylko w taki sposób wyląduje ono w buzi, a nie poza nią. I nie ukrywam - jest to dość uciążliwe, bo zawsze musimy mieć przy sobie łyżeczkę, bo nigdy nie wiadomo kiedy naszej Myszce będzie trzeba podać coś do picia.

Długo myślałam nad tym jak moglibyśmy rozwiązać ten problem aż w końcu postanowiłam zakupić kubek niekapek :)
I tak oto nasza Basieńka od wczoraj raczy się napojami prosto z kubeczka. Mała jest zachwycona, bo może sama kombinować z trzymaniem kubka, a ja w końcu jestem spokojna o jej odpowiednie nawodnienie. 

Zdecydowałam się na model firmy chicco. Dlaczego ? Zupełnie przez przypadek :)
Byłam bowiem na zakupach w sklepie z artykułami dziecięcymi i płacąc już za nie przy kasie zobaczyłam kubeczek na promocji i po prostu go wzięłam :)
Zaryzykowałam i opłaciło się to :)

A tak to nasza kruszynka dzielnie radzi sobie z kubeczkiem 




A jak wy radzicie sobie z podawaniem picia swoim dzieciakom ? 
Czy tak samo jak my - mieliście problem z podawaniem picia prosto z butelki ? 


Pozdrawiamy Was gorąco 

Napojona Basia i Góralska mama :) 

25 komentarzy:

  1. Nasze dziewczyny mogą sobie podać ręce :)
    Nie było mowy o piciu z butelki, tylko łyżeczka... potem długo długo nic i w końcu niekapek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasza też nie umiała pić z butli a z niekapka uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpukać Michał pije wodę z butelki bez problemu, ale też myślę, że za miesiąc kupimy kubek niekapek :) Basia jak zawsze urocza. Oczyska ma przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zastanawiam się nad dobrym niekapkiem :) Zosia raz napije się z butelki, raz nie. Dziś po prostu nalałam jej herbatkę do kubeczka, wypiła prosto z niego :) Będziemy próbować zatem w ten sposób też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ile miesiecy ma Barbara?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja corka za tydz konczy 5mies a jakos nie umiem sobie wyobrazic zeb pila z kubka ona taka gulaja mala:)no a baska elegancko :)

      Usuń
  6. A czy z tego niekapka jest możliwość picia mleczka? Mój maluch nie chce żadnej butelki, smoczka - nic tylko cyc mamy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze myśle, że można spróbować. Skoro butla jest na nie.....
      A próbowałaś AVENT natural ? My mamy tą butle i tylko z niej Basia potrafi ładnie pić.

      Usuń
  7. Kurczę, a Małgosia ciągle nie łapie niekapka ( faktem jest że ja też za mało jej go podaje ) mamy z Tomee Tipee i jak pociągnie to leci jej z duzo i też się krztusi. Z butelki normalnie. Może kupić muszę inny.. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no to musi być tak, żeby za wiele nie leciało - takie jest moje zdanie. Może warto spróbować inny kubeczek ?

      Usuń
  8. Moje dziecko jest bezproblemowe - pije wszystko i z wszystkiego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Popatrz! U nas niekap nie zakumany jak na razie! Wodę ciągnie z butli Ale martwi mnie że za mało, ale jest jeszcze na cycku to może mu starcza nie wiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mu wystarcza, bo z cyca najpierw leci wodzionka a dopiero potem to sycące mleko więc myślę, ze jest ok ;)

      Usuń
  10. No i moja Małgosia miała problem z piciem piła wodę owszem ale w bardzo małych ilościach 10-30ml dziennie. Właśnie ok 5 miesiąca kupiłam jej niekapek z tomee tipee i nie potrafiła z niego pić więc zmieniłam na niekapek z avent i nie dość, że ładnie pije to w dużych ilościach po prostu zawsze ma kupek postawiony niedaleko i kiedy ma ochotę to sobie pije :) Emila mama Małgosi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o tym niekapku Avent dużo pozytywnych opinii:) To fajny pomysł na przejście z butelki na kubek i zawsze można wymienić miękki ustnik na twardszy i właśnie zastanawiam się nad jego zakupem:)

      Usuń
  11. U nas niekapek sie nie sprawdzil narazie, ale malybez problemu pije sam z buteleczki.
    Slodziak z tej twojej corci. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mamy podobny problem!:) Wiki nie chce pić nic co nie jest moim mlekiem, ewentualnie nan. Żadne herbatki, woda itd nie wchodzą w grę. Też spróbujemy z niekapka!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. No proszę jak jej to ładnie wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka mądra dziewczynka :)
    Moja Lili cały czas na butlach... Dziś zamówiłam kubek 360 stopni.
    Zobaczymy, czy się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zauch dziewczynka!
    Ty wiesz, że Antałek ma 9 miesięcy, a ja dopiero ost. wpadłam na to, że On może sam pić ;)
    Od tyg. podaje mu kaszkę i daję by sam zjadł ;) jakie to słodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. U nas tez mega problem z picie... nie przechodzi nic poza mlekiem...
    może faktycznie i u nas niekapek sie sprawdzi ?!

    Basiunia super sobie radzi :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Zainspirowałaś mnie: )będę polować na niekapek, bo mój synek tez nie lubi pić z butelki soczków, herbatki...może kubek pomoże!

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas niekapek podszedł od razu, ale bardziej go sobie ciumka niż z niego pije ;)

    OdpowiedzUsuń