czwartek, 12 czerwca 2014

TAK TO U NAS JEST.



Szybki post bez ładu i składu, ale chyba po prostu nie mam czasu...

Wstając rano mam tyle pomysłów na nowe posty, a jak przystępuję do pisania, to mam wrażenie, że chyba pisanie o tym czymś jest bezsensu :)
Więc napiszę ekspresowo co u nas.

Poprzedni egzamin - zdany. Nie wiem na jaką ocenę, ale to nie jest ważne. Liczy się to, że zdałam.
Uczę się do kolejnego - ostatniego już - egzaminu z muzyki. Nic mi nie wchodzi do głowy, ale jakoś muszę to ogarnąć, bo egzamin mam w Krakowie ( 27 czerwca ) w cztery oczy z profesorką. Więc nauczyć się trzeba, co by buraka nie spalić...

Oczywiście zawsze wtedy, gdy muszę się uczyć, to mam milion innych rzeczy do zrobienia. A to ogarnięcie mieszkania, a to zabawa z córcią, a to upieczenie ciasta.... Tak, tak - jak na prawdziwą studentkę przystało - widać, że zbliża się egzamin :)

Wiecie co... jestem totalnie zmęczona... Nie wiem co to się porobiło ale normalnie spałabym i spała... Ale jak tu spać skoro moja córa skoro świt jest gotowa do zabawy ? No cóż. Trzeba się wziąć w garść, otworzyć na siłę oczy i wymyślać Basi coraz to nowe rozrywki :) 

Dzisiaj o północy kończy się nasza rozdawajka, więc jeśli macie ochotę jeszcze dołączyć do zabawy to serdecznie zapraszamy.
W tym miejscu też dziękuję za wszystkie przesłane prace. Cieszę się, że choć tyle uśmiechów do nas dotarło i postaram się w najbliższym czasie wylosować zwycięzców :* 



Serniczek z musem truskawkowym. 
Mmm... wyszedł pyszny :)

 Mamo... Ja ci poprzeszkadzam :)

Ranyyy... Ale Ty się głupot uczysz :) 

13 komentarzy:

  1. Dobrze że jestem uczlona na truskawki bo w innym wypadku bym się musiała odsysanie śliny zafundować! Trzymam kciuki za ten ostatni egzam- swoją drogą z muzyki??? Co studiujesz Mama?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawstydziłam się <3
      A studiuję pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną :) Więc do Twojej muzykalności to pewnie mi daleko :D :*

      Usuń
  2. Siemka Basiula :* Psotnik rośnie ;-) A sernik...no zesz, nie mam nic na słodko czym mogłabym teraz zapchac...usta ;-) Mmmmniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam do nas - jeszcze kawałek został <3

      Usuń
  3. to ja pomysły mam, ale czasu jakoś brak. Magisterka in loading;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sobie pomyślę, że w przyszłym roku licencjat to padam :D

      Usuń
  4. daj przepis na sernik tak pysznie wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skorzystałam z tego przepisu :
      http://www.mojewypieki.com/przepis/sernik-z-musem-truskawkowym

      smacznego :)

      Usuń
  5. Właśnie piję kawę i taki sernik byłby IDEALNYM dodatkiem do niej. Z egzaminem dasz radę. Trzymamy kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sernik wygląda smakowicie, aż szkoda go kroić i jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ciacho!!! Szkoda by było mi go kroić :)
    Sesja? no na szczęście mam to już wszystko za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a serniczek z Moich wypiekow...:) - wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja się przymierzam do bananowego:)

    OdpowiedzUsuń