sobota, 7 czerwca 2014

TAKI CZAS...


Kiedy córcia doszła po chorobie do siebie, to przyszedł czas na mamusie. 
40,3 stopni gorączki, ból gardła, dreszcze... Oczywiście zapalenie migdałków i antybiotyk.. 
Dziś jest już nieco lepiej... 

Tatusiu dbaj o siebie co byś choć Ty tego uniknął :*


Powiem Wam szczerze, że nie mam sił pisać dłuższego posta, więc zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z ostatniego czasu.

Obiecuje, że wkrótce nadrobię wszystkie zaległości :) 





Drugie urodziny Nadii - 24.05.2014
( to ta czarnulka :) )





Mój mały chorowitek :*



11 komentarzy:

  1. To się porobiło! Ty szybko wracaj do formy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo chorób pięknie wyglądacie. :) Ale zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo zdrówka wam dziewczyny! Basiulka nawet chora wygląda tak pogodnie. A Ty masz śliczną cerę! po prostu super! Wracajcie szybciutko do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka Wam i trzymajcie się dziewczyny ! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Widze że dwuletnia czarnulka ze smokiem nadal:D Mama mi opowiadała że ja też smoczkowa byłam:D i to samo było...:)

    Ale muszę ci napisać że dwulatek ze smokiem w budzi wygląda trochę dziwacznie:) Czuję że nasz Filip też smoczkowy bedzie, bo M zgubił smoczek na spacerze i całą noc miał wyjętą z życiorysu, kupił 6 smoczków ale żaden nie był dr Brown. W koncu pojechał 90 km i go kupił....


    Mała Basia cudowna:) marzy mi się córcia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo choroby Basieńki i Twojej - wyglądacie jak zawsze pięknie i promiennie :*
    Jak tak Was tu widzę, to aż się za Wami stęskniłam dziewczyny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrówka życzę.:) A Malutka jest śliczna. Lepiej już zacząć pilnować miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka!:) Jakie słodkie zdjęcie jak Nadia daje jej smoczek a Basia się uśmiecha:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas tez choróbsko wstrętne się rozszalało. Dużo zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ śliczne maleństwo :) i te oczęta. Cud, miód i malinki :) Ja dopiero oczekuję swojego szczęścia, które ma przyjść na świat na koniec sierpnia.
    Uznałam to za początek czegoś nowego i również rozpoczęłam przygodę z blogowaniem ;)
    Pozdrawiam serdecznie,
    http://plotkarra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń