wtorek, 10 czerwca 2014

TAKIE LATO....W TO MI GRAJ !


Dziewczyny jak ja uwielbiam lato !
Jak ja kocham te upalne dni !
I to nic, że cała się kleję i to nic, że przy odrobinie ruchu pot spływa między.... łopatkami.
Bo przecież jest tak cudnie !

Zapach skoszonej trawy, zapach siana, zapach kwiatów, zapach truskawek prosto z krzaczka.... Delikatny wiaterek, opalone ramiona, ogrom barw na rabatce, owocująca wiśnia i dziecko podziwiające szeleszczące listki jabłoni.

Jest cudnie !

Basia już nie zażywa antybiotyków, a mi zostało jeszcze tylko kilka dni do zakończenia kuracji. Dziś wstałam rano i z radością oznajmiłam : nareszcie nie boli mnie gardło ! :) Migdałki też przybrały naturalny wygląd.
Ta piękna pogoda pozwala nam na leniuchwanie na świeżym powietrzu.... Kocyk, owoce, gazetki, zabawki i codziennie pędzimy z córcią do ogródka, no bo komu chciałoby się spacerować, zwłaszcza że i dziecku lepiej jest poleżeć na kocyku, pomachać nóżkami, niż siedzieć w spacerówce :)

W niedzielę odwiedziliśmy Szczawnicę. Pospacerowaliśmy troszkę, zjedliśmy pyszne gofry, pograłam z bratem na cymbergajach i pomoczyliśmy nogi w Grajcarku :) Lubię takie oderwanie się od codzienności....

Pod koniec czerwca wybieramy się w Bieszczady na zasłużony wypoczynek. Niby tylko 5 dni, ale mam nadzieję, że odpoczniemy i naładujemy baterie na kolejne miesiące :) Zatem mamy zamiar spędzić czas w doborowym towarzystwie.
( Buziaki dla Madzi i Adasia - wiernych czytelników naszego bloga :***
ps: już się doczekać nie mogę kiedy w końcu poznacie naszą Basiulkę  )  

Teraz czekam jeszcze aż mój maluszek skończy ucinać sobie drzemkę i zje sobie obiadek i znów uciekamy na kocykowanie do ogródka :)) 
 
Miłego dnia :*

Nasz mały podróżnik :)



Kurcze no.... całkiem fajna z nas jeszcze para :) 


Tatko nareszcie może nacieszyć się córcią :) 





Nasza śpiąca królewna :*


Plażing na kocingu :) 



Łaaaa Mama ! Patrz jakie fajne liście :) 

 I love you :*

23 komentarze:

  1. Ale macie fajnie:) Zazdroszczę:)

    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. Faaajnie sobie spędzacie czas :)
    Piękna rodzinka :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korzystamy ze wspólnych chwil ile się da :)

      Usuń
  3. Zdjęcie śpiącej Basi na rękach taty jest najfajniejsze :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Baśka powinna grać w reklamach! Swoim spojrzeniem sprzedałaby nawet piasek na pustyni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojej jak miłoo :*
      Zawstydziłyśmy się na maksa :)

      Usuń
  5. Masz cialka tu i owdzie! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe a no mam i dobrze mi z tym :)

      Ale swoją drogą z tego co się orientuję, to w tym poście za wiele go nie widać, więc miło mi, że śledzisz naszego bloga :)

      Usuń
  6. taki skwar na dworze a ty tak cieplo malutka ubierasz moja jest w tym samym wieku i tylko cieniutke body ma i kapelusik bez skarpetek oczywiscie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, ubieram moją córkę wprost proporcjonalnie do pogody. U nas często pomimo wysokiej temperatury, wieje silny wiatr więc na same bodziaki i kapelusik który nie osłania uszek pozwolić sobie nie mogę.

      Usuń
    2. Nie lubię takich komentarzy, przepraszam, za wtrącenie, ale Anonimowie, to, że gdzieś jest gorąco i bezwietrznie, nie znaczy, że wszędzie jest tropikalnie, poza tym nie wiaodmo ani o której to zdjecie robione, ani czy ciepło, bo cóż...po zdjęciu trudno poznac czy wieje czy ciepło, itd...:))
      I mi zarzucali, że przegrzewam córcię, bo wstawiłam zdjecia niedawno sprzed kilku dni, kiedy wcale upałów nie było...:))
      :*

      Usuń
  7. Cudowne są takie wspólnie spędzone chwile. Basieńka urocza. My jako, ze z Mazur leniuchujemy nad jeziorami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kurcze marzy mi się wybrać na Mazury, ale w tym roku odwiedzimy Bieszczady ;)

      Usuń
  8. Kurcze, chyba przestanę zaglądać na Twojego bloga, bo nie taaaka zazdrość zżera, że szok... Kurcze, chcę w góry !!!
    Chyba zamiast nad wodę, wybierzemy się w sierpniu lub wrzesniu w góry :)) A jeśli tak, co mi polecasz? :) Jakie miejsce?

    http://zapisane-wspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam okolice Jeziora Czorsztyńskiego - jest tutaj pięknie, można wypocząć i naładować akumulatory. Jest co pozwiedzać, także nudzić się nie można :)

      Usuń
  9. Rozczulilo mnie zdjęcie spiacej Basi na rękach u taty :) A Szczawnice bardzo lubię :) Chciałam Ci powiedzieć, że narobilas mi strasznej ochoty na gofry! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej jaka słodziutka :) W Szczawnicy byłam na wakacjach, i uwielbiam ją :)
    Oj zamarzyły mi się góry no! a tu taka pogoda się popsuła :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodzina :* ale piękna zdjęcia oczka cieszą :)
    I według mnie wcale nie przegrzewasz Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oh jak słodko śpi w objęciach taty :))
    Super że wyjeżdżacie sobie na wypoczynek ! Zazdroszczę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie, że fajowa para i jeszcze lepsza rodzinka. Basieńka jest jej przesłodkim dopełnieniem. Zazdroszczę wycieczki do przepięknej Szczawnicy. Pozdrawiam. Ania i Maja :)

    OdpowiedzUsuń