poniedziałek, 28 lipca 2014

WAKACYJNY TYDZIEŃ U DZIADKÓW.


I wróciłyśmy. 
Tęskniliście ? : ) 
Wyjazd zleciał nam niesamowicie szybko, ale dzięki temu ani się nie obejrzałyśmy, a już wróciłyśmy do domku do mojego mężusia, a taty mojej Basieńki. A nie ukrywam - bardzo mi się za nim tęskniło... 

Przez ten tydzień mogłam porządnie naładować akumulatory i nabrać nowej energii.  Odwiedziłam kosmetyczkę i fryzjerkę co zdecydowanie pozytywnie wpłynęło na moje samopoczucie. Spotkałam się ze znajomymi, oderwałam się od codziennych obowiązków. Nie musiałam gotować, sprzątać, prać czy prasować. Zajmowałam się tylko Basieńką, a przy okazji spędzałam czas z bliskimi. Mogłam liczyć na pomoc moich rodziców. Udało mi się nawet kilka razu zdrzemnąć w środku dnia - co raczej w ostatnim czasie nie miało miejsca. 
Całe dnie spędzałyśmy z Basią w ogrodzie lub na spacerku. Maksimum relaksu ! 

Swoją drogą - taka mała dygresja - fajnie, że znajomi jeszcze o mnie pamiętają, mimo iż nie mamy za dobrego kontaktu i mimo iż mieszkam dość daleko od rodzinnego miasta....
 
Jedynym problemem było tylko to, że Basi zaczął wyżynać się drugi ząbek ( lewa dolna jedynka) i od czasu do czasu dość mocno marudziła. Niestety ząbek nadal tkwi w dziąśle i jeszcze nie wyszedł na zewnątrz, nie mniej jednak jest to kwestia być może kilku dni, być może tygodnia. Trzymam kciuki córeczko ! :*

Teraz wróciłyśmy już do rzeczywistości i tak oto od samego rana piorę i prasuję. Wkrótce pora zabrać się za gotowanie obiadku dla nas i dla Basieńki. 
Poniżej przedstawiam Wam małą fotorelację z naszego wyjazdu. 
 

Pyszne chrupeczki.


 Z Zuzią - sąsiadką moich rodziców.



Pyszne jagódki prosto z ogródka. 







Z wizytą u cioci Paulinki - mojej przyjaciółki :) 




A tak się córunia zapatrzyła w obrazek wiszący na ścianie.

Nasz ulubiony t-shirt Basieńki :) 




Basia uwielbia zrywanie kwiatków :) 

A po intensywnym zrywaniu kwiatuszków - pora na krótką drzemkę. 


Pierwsza kąpiel w baseniku. 




Z babcią na lodach :) 

A tutaj udało mi się po raz pierwszy złapać na zdjęciu ząbeczek naszej córci :) 


Dzięki cudownej pogodzie - Basia mogła wielokrotnie kąpać się w baseniku :) 

Zabawy z mamuśką :) 


Uwielbia tą minkę...

Baba, baba czekaj - ja zadbam o Twoje kwiatki :)

A tak Myszka kąpała się w dorosłej wannie :) 





Pozdrawiamy 
Basia & Góralska mama

25 komentarzy:

  1. Super zdjęcia! I widać, że Basieńka zadowolona:)
    Oczka ma wręcz hipnotyzujące:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekałam na Was :* Zdjęcie przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę takiego wypoczynku :) Zdjęcia super, Basia jeszcze lepsza :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - wypoczynek od czasu do czasu każdemu się należy :)

      Usuń
  4. Pewnie, że tęskniłyśmy:) Widać, że bawiłyście się świetnie:)
    Śliczne zdjęcia jak zawsze.

    http://nataliamumtobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tym zdjęciu u przyjaciółki jesteście takie jak Was sobie wyobrażam :) roześmiane takie kwieciste :D cudne :) a wiesz, że Zosia nagle przegoniła Basię :) mamy już dwie dolne jedynki i górna nam idzie chyba :) ot tak nagle wystrzeliły któregoś dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja i tak trzymam się swojego, że każde dziecko rozwija się we własnym tempie ot co.

      Usuń
  6. Należało się Tobie! :* Zmiana kolorku - bomba! :) Piękne zdjęcia... Ale się za Wami dziewuszki stęskniłam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajny ten basenik malusi - pierwszy raz taki widzę :) :)
    Widać, że obie zadowolone, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to w sumie taki baseniko - pontonik :)

      Usuń
  8. najlepsze zdjęcie Basia z imienną koszulką w dżinach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :)
    I widać że wypoczynek Wam się przydał. Tyle uśmiechów tu teraz.
    Basia ma świetną tą granatową sukienkę. Skąd to?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka jest z H&M ale kupiona już dość dawno :)

      Usuń
  10. Śliczna pannica, piękne zdjęcia...fajnie tak zacisnąć więzy z dziadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajniutka. :) Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna jest Basiulka! Za każdym razem patrze na nią i podziwiam! Słodka taka, buźka zawsze roześmiana. Do całowania i tulenia. Śliczna Basieńka :) i widać jak rośnie i się zmienia tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia a Basia... Basia jest cudowna:) Koszulka z imieniem super:)

    OdpowiedzUsuń
  14. No ale baby się wybyczyły ;) super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna Basia ! I jaka już duża ! Ależ ten czas leci ! A trafiłam do Was jak się urodziła. Koszulka Basia 02 wygrała ! Super !
    W ogóle to obie jesteście fajne :))))

    OdpowiedzUsuń