środa, 24 września 2014

10 RZECZY, KTÓRYCH WIELE OSÓB O MNIE NIE WIE.


Jakiś czas temu spotkałam się na blogach z wyzwaniem, w którym dziewczyny pisały o rzeczach, których (prawie) nikt o nich nie wie. Jako, że jak zwykle spóźniłam się, to i tak postanowiłam, że to bardzo ciekawy temat na nowego posta. 
Długo myślałam co mogłabym o sobie powiedzieć i tak oto powstała poniższa lista :) 


1.Nie lubię kawy. 
Wypić wypiję, ale tylko latte i zdarza się to niezwykle rzadko.  Pamiętam jak kiedyś pomyliłam moją szklankę z colą ze szklanką mojej mamy z czarną gorzką kawą - istny horror :)

2. Zawsze chciałam być weterynarzem. 
Niestety miałam w liceum taką nauczycielkę od biologii, która mnie skutecznie zniechęciła i nie zdecydowałam się rozszerzać tego przedmiotu i zdawać go na maturze.

3. Nie potrafię sprzątać. 
Nie lubię tego, a wręcz nienawidzę. Brakuje mi systematyczności i pilności. Czasami śmiejemy się z mężem, że przydałby mi się udział w perfekcyjnej pani domu :) 

4. Boje się horrorów. 
Aczkolwiek lubię je oglądać, ale nigdy sama. Zawsze wtedy muszę być przykryta kocem, żeby móc zasłaniać oczy podczas tych "złych" scen.

5. Zawsze chciałam mieć siostrę. 
Ale niestety rodzice nie postarali się, żebym ją miała... Mam natomiast najlepszą pod słońcem przyjaciółkę, która jest dla mnie jak siostra i dobrze o tym wie. 

6. Uzależniłam się od blogowania. 
Z pokorą muszę powiedzieć, iż zdecydowanie za dużo czasu spędzam przed komputerem czytając blogi lub pisząc nowe posty. Czasami mam wrażenie, że przez to marnuję wolny czas....

7. Zawsze mam aparat przy sobie. 
Choć nie potrafię zrobić perfekcyjnego zdjęcia, to i tak uwielbiam łapać chwile. Mam nadzieję, że kiedyś nauczę się robić ładne zdjęcia.

8. Nie lubię swojego mieszkania. 
Głupia sprawa, ale nie czuję się tutaj jak w domu. Marzę o rozpoczęciu budowy, ale niestety z tym musimy jeszcze poczekać...

9. Kocham gotować. 
Bardzo lubię wyszukiwać nowe przepisy i eksperymentować w kuchni. Szkoda tylko, że ostatnio zdecydowanie brakuje mi na to czasu i w gotowaniu stawiam tylko na szybkość wykonania.

10. Użyłam agrafki do zrobienia sobie drugiej dziurki w uchu. 
Trzeba komentować ? Chyba nie bardzo. To były buntownicze czasy gimnazjum, które chyba chciałabym wyrzucić z pamięci... 





Namęczyłam się nieco przy sporządzaniu tej listy, ale z ostatecznego efektu jestem zadowolona. 
A Wy drogie czytelniczki macie jakieś swoje małe tajemnice ? 

Pozdrawiam 
Góralska mama

14 komentarzy:

  1. Matko, a ja użyłam kolczyka żeby sobie drugą dziurkę w uchu przebić i co? ;d No tak, ale my to zawsze głupie byłyśmy ;d
    a kawa latte to najlepsza rzecz pod słońcem! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę, 1, 3, 5, 6, 8 i 9 są o mnie;p Do punktu 9 dodałabym jeszcze ograniczenia spowodowane dietą eliminacyjną;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Parę z tych podpunktów pasuje do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że mamy ze sobą tyle wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kiedyś pisałam post z tym wyzwaniem. To fajna sprawa :)
    A u Ciebie kilka punktów to wypisz, wymaluj jakim o mnie. To sprzątanie zwłaszcza...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie potrafię sprzątać i nie lubię :)
    ja agrafką robiłam sobie dziurę w nosie :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kazdy ma chyba swoje male tajemnice :) Az mnie dreszcze przeszly na mysl o przebiciu agrafka ucha!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa lista. Tak się zaczęłam zastanawiać czego ja użyłam i chyba to była igła.
    Też spędzam za dużo czasu w sieci...

    Mama na Wyspach
    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, z tą agrafką to przesadziłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozwaliłas system tą agrafką kochana <3;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agrafka to jednak popularne narzędzie ;) Ja sobie sama (choć nie pamiętam już czym) przebiłam uszy (4 dziurki w jednym), pępek i dolną wargę (3-krotnie). ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi drugą dziurkę robiła mama igłą, taką do strzykawki... ale wyszło jej strasznie krzywo i szybko pobiegłam do starszej koleżanki i ta mi zrobiła dziurkę kolczykiem, a potem jescze jedną za jednym zamachem :) Mam do dziś :)
    No ja też uwielbiam gotować, ale odkąd ALicja jest po tej stornie brzuszka też stawiam na szybko i zdrowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezeli lubisz gotowac to moze zamieszczaj co jakis czas fajne przepisy ze zdjeciem wykonania, tez uwielbiam gotowac i eksperymetowac w kuchni wiec szukam szybkich (bo mam 7miesieczne dziecko ) i ciekawych przepisow ;) Pozdrawiamy mama Kasia i Mała Lenka !:)

    OdpowiedzUsuń