środa, 17 września 2014

KILKA WAŻNYCH DAT I MAŁE ZAKUPY.


Dzień za dniem lecą niczym rakieta w kosmos, więc stwierdziłam, że muszę zapisać kilka ważnych dat, zanim po prostu z natłoku wrażeń wylecą mi z głowy :) 


13 wrzesień 2014
Basia po raz pierwszy wdrapała się na mnie i klęknęła. Od tego czasu robi to bez przerwy.

16 wrzesień 2014
Nasza córcia po raz pierwszy stanęła na własnych nóżkach łapiąc się jedną rączką ławy a drugą mojej ręki. Drugi raz jeszcze tego nie powtórzyła - czekamy :)

17 wrzesień 2014 
Mały zbój nabił sobie pierwszego guza i to na środku czoła. Chwila nieuwagi i Basia przewróciła krzesło, które na szczęście tylko ją drasnęło. Oj oby jak najmniej takich wypadków...







Na poniższym zdjęciu widać Basiulkowego guza :)



Przy okazji dzisiejszych spożywczych zakupów w Tesco postanowiłam zajrzeć do Pepco. 
Bądź co bądź - uwielbiam ten sklep - nigdy nie wyjdę z niego z pustymi rękoma. 
I jak to zwykle bywa - zabłądziłam między regałami z akcesoriami dziecięcymi. 
Takim oto sposobem garderoba Basi poszerzyła się o :


Pajacyk - 17.99 zł
Półśpiochy - 7.99 zł 
( bo Basia ciągle w nocy się rozkopuje i zawsze rano ma zimne nóżki )

Body z długim rękawem - 9.99 zł

Rajstopki 
 paski - 4.99 zł
serduszka - 6.99 zł

HIT 
pluszowy bezrękawnik - 14.99 zł 


Skarpetki 
ciemny róż - 1.99 zł
jasny róż -2.49 zł



Basia & Góralska mama

20 komentarzy:

  1. Pepco też uwielbiam, i podobnie jak Ty nie wychodzę z niego z pustymi rękoma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam te wszystkie rzeczy w Pepco, gdybym mogła wykupiłabym cały sklep :D

      Usuń
  2. Widziałam te bezrękawniki :) Są super!

    OdpowiedzUsuń
  3. O ile nowych umiejętności:) Gratulacje:)

    Mama na Wyspach
    http://nataliamumtobe.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pepco rządzi :) Cudeńka tam znalazłaś dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pepko to najlepszy sklep z możliwych! Tam jest wszystko:)
    aaa Basiek będzie zaraz chodzić, MATKA zaraz będziesz mieć kondycje piękną biegając za małą!:P;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziecko - zacznij już chodzić, bo ta kondycja mnie kusi :D

      Usuń
  6. I ja ostatnio złowiłam fajne zdobycze w Pepco :) Między innymi ten sam bezrękawnik i polarek z uszkami króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj polarka niestety nie widziałam :( Ale to nic :)

      Usuń
  7. Cudnie Basia klęka :) Ja żałuję, że akurat w tych momentach nie miałam przy sobie aparatu (akurat byłam w moim rodzinnym domu i zapomniałam ładowarki do aparatu:( i niestety nie mam tylko słabe ujęcia telefonem) a u Was będzie piękna pamiątka :) To jeszcze kilka dni i Basia będzie wszędzie! I u nas kilka już stłuczek niestety zaliczonych :(
    A łupy extra! Najbardziej podoba mi się Pajacyk, a i rajstopki kuszą - chyba muszę się wybrać do Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, że masz to w pamięci ! :*

      Usuń
  8. Najpiękniejszy jest bezrękawnik były większe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest pytanie ? hehe, bo nie wiem czy mam odpowiadać :D
      Tzn - niestety ja wzięłam ostatni, a bardzo chętnie wzięłabym jeszcze jeden dla Basi na przyszłość....

      Usuń
  9. Praktycznie rok temu przeżywałam podobne chwile, zobaczysz zaraz będzie biegać ;) A pepco też lubię, ostatnio kupiłam fajne szkatułki. Zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj jestem pod wrażeniem jak ten czas szybko leci...

      Usuń
  10. Super zakupy, ładne kolory! A Basia wygląda jak Laleczka :)

    OdpowiedzUsuń