niedziela, 23 listopada 2014

ŁAPIĘ TEGO BAKCYLA.


Jakiś czas temu miałam przyjemność wziąć udział w sesji zdjęciowej, którą wykonywał mój dobry znajomy. Była to mini sesja ślubna plenerowa mojej kuzynki i jej męża. 

Miałam niesamowitą przyjemność pobawić się nieco aparatami mojego znajomego, co sprawiło mi straszną radość i sprawiło, że rozpoczęłam zbieranie pieniążków na nowy obiektyw. Załapałam okropnego bakcyla. Nie rozstaje się  z aparatem i co najlepsze - zawsze wszyscy są na zdjęciach tylko nie ja i okropnie nad tym ubolewam.

Kocham zdjęcia.
To moja pasja. 
Zdjęcia nie są idealne. 
Często bardzo niepoprawne.
Ale widziane moim okiem i to najważniejsze. 


Poniżej zaprezentuję Wam kilka zdjęć z tej sesji, aczkolwiek większość z nich to dzieła mojego kolegi, ale są tam też zdjęcia wykonane przeze mnie. I bardzo proszę nie krytykujcie za mocno, bo to mój pierwszy raz :)




Zdjęcia moje
Obróbka Latex




Zdjęcia i obróbka moja




Zdjęcia i obróbka - Latex








11 komentarzy:

  1. Martyna wszystkie zdjęcia są boskie!! Zarówno te Basienki jak i te slubne! Sama tez uwielbiam je robić, rowniez starszym Nikonem, ale ja fotografuje glownie 9,5 miesieczna coreczke. Sama tez mam w nosie poprawnosc, ostrosc, swiatlo itd, dla mnie liczy się chwila, uchwycenie momentu, emocji, sytuacji, miny :)

    Mam pytanie, jaka masz pojemnosc dyskowa na blogu?? Mi sie juz powoli moja konczy..., pisze bloga troche dluzej niz TY. Zaczynam myslec jak ten problem rozwiazac, bo zdjęc Mai codziennie przybywa...
    pozdrowienia od niebieskoookiej Mai dla habrowookiej Basi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy, to nie wiem o co pytasz. Szukałam w ustawieniach czegoś na ten temat, ale nie zalazłam. Ale zauważyłam też, że ty piszesz nie na blogspocie. Może gdyby mi ktoś powiedział, gdzie tego szukać, to może bym coś znalazła :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Zdjęcia są piękne:) Może fotografia to coś dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No mamuśka, zdjęcia super, i szczerze mówiąc nie wiem czy te twoje nie ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjecia :) fotografowanie to teznoja opasja od ok2lat :) nie robie sesji innym ale mojemu synkowi i przyrodzie:)
    a jaki ( aparat ) obiektyw masz na oku? ja mam canon 50D ( <- juz z tych lepszych ) i Panasonic DMC-FZ50 ( <- do codziennej zabawy )

    ps.taka pasja jest czyms extra co nie?

    mloda mama

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia :) Pstrykaj dalej i więcej bo robisz to naprawdę dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia Ci wyszły :) jaki obiektyw masz zamiar kupić?? Ja mam zamiar zainwestować w obiektyw do Nikona 18-200 mm Pozdrawiam kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam, zazdroszczę odnalezienia swojej pasji i trzymam kciuki za dalsza realizację :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pasja... Zdjęcia to najprostsza, a zarazem najpiękniejsza pamiątka, jaką można sobie wymarzyć. Uwielbiam ♥

    OdpowiedzUsuń