poniedziałek, 17 listopada 2014

TYLKO BĄDŹ.


Kiedy łzy z oczu mych leją się strumieniami. 
Ty jesteś przy mnie. 
Kiedy serce moje pęka. 
Ty jesteś przy mnie. 
Kiedy nie wiem co przyniesie przyszłość.
Ty jesteś przy mnie. 
Kiedy nie mam już sił.
Ty jesteś przy mnie.


Córeczko.
Jesteś dla mnie najważniejsza i kocham Cię nad życie.
Przepraszam za wszystko. 
Mam nadzieję, że kiedyś to wszystko zrozumiesz i nie będziesz miała do mnie żalu. 
Tak będzie lepiej dla nas wszystkich...
I pamiętaj - zawsze będę przy Tobie. 

Twoja mama.
 
 


12 komentarzy:

  1. Bardzo zaniepokoiły mnie Twoje słowa....

    OdpowiedzUsuń
  2. Martynko moge sie tylko domyslac o co chodzi. PRZYTULAM CIE MOCNO :* Jestes cudowna mama i wspaniala, ciepla osoba. Po cichu licze ze kiedys spotkam Cie przypadkiem w Galerii Chrzanowskiej. Buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Ejo niepokoisz Nas takim wpisem :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiało grozo mam nadzieję, że tylko powiało, a rzeczywistość jest inna

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wiem co napisać...czytając post najpierw poczułam gól w gardle, potem kołatające serce i strach...
    Nie wiem co napisać... ale mam nadzieję, że NIEBAWEM pojawi się tutaj wpis który nam cokolwiek wyjaśni a przede wszystkim pokażesz że jesteś...
    Pozdrawiamy MG.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, Góralska Mamo, podczytuję Cię od dawna i takiego niepokojącego wpisu jeszcze tu nie było.... Mam nadzieję, że wszystko szybko się wyjaśni i będzie ok. Pozdrawiam, trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej :( mam nadzieje ze u Was wszystko sie wyprostuje, zycze Wam tego z calego serca! Trzymajcie sie! :*

    OdpowiedzUsuń