czwartek, 4 grudnia 2014

LISTA MARZEŃ.


Zbliża się bardzo gorący okres w życiu naszej córeczki.
Pierwsze imieniny (4 grudzień).
Pierwsze mikołajki.
Pierwsze święta.
Pierwsze urodziny (2 styczeń).
Szał. 

Powiem Wam, że wybierając imię dla naszej córy w ogóle nie zastanawialiśmy się nas tym wszystkim, a teraz cały czas próbujemy rozgryźć temat tego, jak to wszystko będziemy organizować. No bo oczywiste jest, że nie będziemy jakoś hucznie obchodzić imienin, ale chcemy postawić na szalone urodziny. 
Pozostaje jednak kwestia prezentowa. 
Postanowiliśmy, że na każdą z tych ważnych dla naszej córy okazji, kupować będziemy jakiś podarunek. Jednak najfajniejsze prezenty Basia otrzymywać będzie na urodziny, a na inne okazje - jakieś drobiazgi. 
Taka się kumulacja zrobiła, więc musimy i temu jakoś sprostać. :) 

Z racji tego, że wszystkie te daty zbliżają się wielkimi krokami postanowiłam, że stworzę naszą małą wish listę. A nóż widelec, ktoś zajrzy tutaj i spełni jakieś marzenie.... :)) Część z wymienionych przedmiotów jest przyszłościowych.
---------
Edit : Post rozpoczęłam pisać już jakiś czas temu, ale nie mogłam go skończyć. Dziś jest 4 grudzień, czyli nasza córa obchodzi swoje pierwsze w życiu imieniny - 
Wszystkiego najlepszego córeczko <3


 
Pojemnik Trunk Boon

 
Skip Hop – Termos obiadowy ZOO ( pszczółka )


Kąpielowe kaczki miseczki Skip-Hop 

 
Goki Domek z kolorowych klocków


 
Drewniana układanka KOLOROWE CYFERKI - goki

 
Drewniana Przebijanka z Młotkiem - goki

 

PRZEPLATANKA pętla motoryczna - goki




PSZCZÓŁKA zestaw obiadowy ze śliniaczkiem - Skip Hop

 

Drewniany ślimak do ciągnięcia na sznureczku - goki



Chodzi mi po głowie jeszcze jakiś rowerek, ale nie mam nic sprecyzowanego. Na szybko znalazłam taki :

Smoby ROWEREK Trójkołowy 4w1 BABY DRIVER COMFORT




Weszłam na stronę SMYKA, a tam oczarowała mnie pewna pszczółka :) 

Milly Mally, Pszczółka, jeździk

 

 Hape, Duży wózek z klockami


Boikido CENTRUM EDUKACYJNE sorter klocki DREWNIANE

 

Bibi Dres Mint Triangle 



Troszkę namieszane, niepoukładane ale jest. Wrzucałam po kolei wszystko co wpadło mi w oko :) Myślę, że to tylko cząstka moich ( bo póki co nie Basiowych ) marzeń. W przyszłym roku, pewnie to Ona będzie wybierać rzeczy do swojej wymarzonej listy - a ja chętnie Jej w tym pomogę :)) 

 Pozdrawiamy 
Basia & Góralska mama.  

24 komentarze:

  1. Basiu wszystkiego najlepszego z okazji imienin! Rośnij duża i zdrowa!
    Dziękujemy za wspaniały prezent :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia w imieniu Baśki :)

      Usuń
  2. Te dwa dresiki urzekły mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie, to to jest jeden tylko od przodu i od tyłu :)

      Usuń
  3. Basieńko - najlepszego od nas dzisiaj :* niech mama ucałuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Skip hop !! Genialny maja ten zestawik obiadowy :D kupilam u nich wlasnie taki zestaw ok2msc temu :-D i bidon do tego ... Sowa . Jest super jakosc i mega ale to mega mi sie podoba :D a termos?extra ;) tez jestem na kupnie ;)

    Mloda mama

    Ps.Basiu..najlepszego z ojazji pierwszych imienin :)

    A lista ... wypaaaaas :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skip Hop jakoś mnie ostatnio oczarował :)
      A za życzenia dziękuję w imieniu solenizantki :)

      Usuń
  5. Lista idealna :-) Piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pszczółka jeździk jest g e n i a l n a !!!!
    No wszsytkiego najlepszego dla Basieński :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w niej :D
      dziękuję za życzenia - przekażę :)

      Usuń
  7. No lista wspaniała, nie powiem :-)) Najlepszego dla Basi :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepszego Basiu :-).
    Lista wypasiona :-)
    . Co do sztućców skip hop - odradzam - szkoda kasy . My mamy od sierpnia a na łyżeczce większość pszczółki zdrapana a myję ją tylko ręcznie . Talerzyki zdają egzamin w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A różne są opinie na ich temat - nie spróbuję - się nie dowiem :D

      Usuń
    2. Z miseczka i talerzykiem nic się nie dzieje, sztućce faktycznie tracą "twarz" a śliniak przemaka :/
      www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

      Usuń
  9. dla mnie wózek z klockami jest bombowy i rowerek również ( o takim myślimy na pierwsze urodziny od wszystkich gości )

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do rowerka - ten jest śliczny, doradziłabym tylko zakup takiego, który ma kółka podgumowane - plastik wydaje straszny hałas.10mcy temu kupowałam dla bratanicy na roczek i wśród wszystkich cudownych wybrałam ten z innymi kołami. Poradziła tez koleżanka, która ma taki z plastkowymi kołami i mówi że wszyscy słyszą w okolicy że oni poszli "na rower":)

    No i wszystkiego dobrego dla Basi z okazji imienin!

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. My wybralismy roweryk, cos podobnego do tego na zdj i jestesmy bardzi zadowoleni. Maly uwielbia w nim jezdzic :)

    Ps Wszystkiego Najlepszego z okazjii imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten zestaw obiadowy z pszczółką od Skip Hopa jest absolutnie uroczy! Świetny pomysł na prezent dla maluszka :)

    OdpowiedzUsuń