sobota, 27 grudnia 2014

MAGICZNY CZAS ŚWIĄT.

I po świętach...
I po całym lenistwie. 
I pozostało  tylko miłe wspomnienie.
I kilka dodatkowych kilogramów w nadbagażu :) 


Wigilię tak jak pisałam już wcześniej - spędziliśmy u moich rodziców. Było miło, smacznie i leniwo. Mieliśmy w pierwszy dzień świąt wracać do domu, ale postanowiliśmy zostać jeszcze jeden dzień dłużej. 
I takim oto sposobem do domu zawitaliśmy dopiero wczoraj koło południa. 
Potem obiad u teściów, wizyta u babci mojego męża i jego siostry. Wszędzie było tłoczno i gwarno - ale o to chyba w święta chodzi :) 

Za chwilkę będziemy powoli zbierać się z powrotem do moich rodziców, bo moja mama robi dziś imprezkę imieninową - więc trzeba zaliczyć kolejny rodzinny zjazd. 
Mieliśmy jechać już jakąś chwilkę temu, ale nasza rybka stwierdziła, że musi się jeszcze zdrzemnąć przed wyjazdem i takim oto sposobem mama ma chwilkę na napisanie posta :) 

Basia przez całe święta była wyjątkowo grzecznym dzieckiem. Śmiała się bez przerwy, w ogóle nie płakała, chętnie bawiła się z innymi.
Spróbowała też wigilijnego barszczyku i uszek, zupki rybnej i zapiekanej rybki. 

Lepszych świąt wyobrazić sobie nie mogłam. 
Były magiczne. 


Nasza choineczka. 
Sztuczna, bo sztuczna, ale własna.

Pierwsza wspólna Wigilia :*





Basia z chrzestnym  - moim bratem.

I z dziadkami - moimi rodzicami. 

Taką fajną zabawkę dostałam ! 

Wigilijne wygłupy :) 



Mysia w dorosłej wannie :) 

Taka duża urosnę ! 

Wracamy do domku.... 

...i jedziemy w kolejną gościnę. 
Mimo iż Basik ma już dość :) 
 Zabawa z Amelką :)

Taką piękną zastawę Basia dostała od Aniołka :) 

I komplet z Mayroyal. 

I czapeczkę z kominkiem.



I paputki. 
Ale o nich w osobnym poście. 

Nasz mały całuśnik <3






Prawie jak rodzinne zdjęcie :D 


Pozdrawiam Was poświątecznie 
Góralska mama

22 komentarze:

  1. Niesamowity skrót ;) Aż miło na Was popatrzeć - tyle w tych zdjęciach pozytywnej energii i uśmiechu. Córeczka jest (moim zdaniem) zdecydowanie do Ciebie podobna. Teraz mogłam chłodnym okiem to ocenić. Prezenty są cudowne ;) Oby zawsze były tak trafione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz ile to się nasłuchałam przez te święta do kogo to Basia jest podobna. A my cały czas uważamy, że ma jakieś cechy kazdego z nas, ale ostatecznie i tak podobna jest tylko i wyłącznie do siebie :)
      A o prezentach zrobię pewnie osobny post, bo troszkę się ich nazbierało :)
      :*

      Usuń
  2. Cudowne zdjęcia aż czuję magię waszych świat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe dziękujemy i przesyłamy nasze ciepełko ! :)

      Usuń
  3. Pozazdrościć :) ja swoje święta spędziłam ladnie leżąc pod,kroplowka a cora z mężem u teściowej sie,objadali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej biedulko :*
      Mam nadzieję, że nic poważnego się nie dzieje !

      Usuń
  4. Można wiedzieć skąd są: paputki, czapka z kominem i ta zabawka (przeplatanka)? Strasznie mi się te rzeczy spodobały. Moja córeczka też dostała zestaw z pszczółką w prezencie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. paputki to ekotuptusie.
      Pozostałe rzeczy zostały u moich rodziców, więc jak pojawi się post o prezentach, to wtedy napiszę dokładne dane.
      A pszczólkowy zestaw jest świetny :)

      Usuń
  5. Piękna choinka i piękni Wy :)
    p.s. też mamy sztuczną - ale naszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co tam, że sztuczna prawda ? Najważniejsze, że jest i że jest wyjątkowa ;)

      Usuń
  6. Extra poscik :-) super zdjęcia :)

    Paputki skórzane ... najlepsze i najwygodniejsze !! U nas jest już druga para ;) i paputki te bedą z nami jeszcze dłuuuugo :)

    Mloda mama

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne są to prawda :)
      To nasze pierwsze i na pewno nie ostatnie :))

      Usuń
  7. Podobają mi się strasznie te paputki :)
    Foto relacja jak zawsze świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem już w nich zakochana po uszyyy :D

      Usuń
  8. Piękne te Święta ! Czekam na następnego posta żeby się dowiedzieć czegoś więcej o tych super paputkach :D

    I przypominam o konkursie świątecznym ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Basia-calusnik mały :)

    OdpowiedzUsuń