piątek, 12 grudnia 2014

MOJE CHOINKOWE MARZENIA.


Rzecz w tym, że nie będę pisać tu o tym jak chciałabym, aby wyglądała nasza choinka w tym roku. Będę pisać o tym, co chciałabym, aby się pod nią znalazło.
Bo wiadomo - o wszystkich pomyśleć trzeba, ale o sobie czasami też :) 
A więc przedstawiam Wam moją listę skrytych marzeń : 





1. Marzy mi się termoforek na długie zimowe wieczory  (tutaj z Tchibo )
2. Chciałabym też cieplutkie kapcie ( tutaj z H&M )
3. Od dłuższego już czasu poszukuję idealnego kuferka na kosmetyki - ten przestawiony wyżej jest cudny - czarny w kropeczki ( tutaj firma Gabrielle )
4. Przydałaby się również jakaś fajna nowa piżamka ( tutaj obydwie z RESERVED )
5. Chciałabym też znaleźć pod choinką pędzelki do makijażu ( tutaj HAKURO ) 



 1. Marzy mi się bransoletka z grawerowanym serduszkiem z napisem - Basia ( tutaj z Lilou )
2. Chciałabym też czarną torbę, która spokojnie pomieści rozmiar A4. ( tutaj RESERVED )
3. Karta podarunkowa do Rossmana - strzał w 10 :) 
4. Mam już biały gumowy zegarek, ale czasami przydałby się również czarny (tutaj Geneva )
5. To bulwersujące, ale matka też chce przeczytać "Pięćdziesiąt twarzy Greya".
6. Nowa duża, szeroka szczotka również znalazłaby miejsce w mojej łazience.




1. Kalendarz na 2015 rok. ( tutaj Empik - by Beata Pawlikowska )
2. Ciepły, gruby, milutki koc. Najlepiej gładki, nie pstrokaty. Taki, który pomieści dwoje dorosłych ludzi. ( tutaj Empik.pl )
3. Plecak może być taki lub w inny ciekawy wzór. Fajnie gdyby jednak był niebieski. ( tutaj znaleziony w internecie )
4. Tablet - taki mały gadżet. ( tutaj Sony )
5. Wyciskarka do owoców - marzenie. ( tutaj Philips )
6. Toffifee czyli moje ukochane słodkości :) 


To by było na tyle tegorocznych marzeń choinkowych. 
A wy co chcielibyście znaleźć pod choinką ? 
A może któryś z moich pomysłów pokrywa się z Waszą wizją ? 

Pozdrawiam cieplutko 
Góralska Mama. 


PS : Zapraszam Was serdecznie do ROCZKOWEJ ROZDAWAJKI. 
Ja wiem, że teraz taki gorący przedświąteczny czas, ale może jednak znajdziecie kilka minut na wzięcie udziału w naszej zabawie ?? :) 

25 komentarzy:

  1. Hmm... co do kalendarza, to możesz wygrać go u Matki pracującej :) Ma aż 3 do rozdania:) Tutaj masz link: http://www.matkapracujaca.pl/2014/12/swiateczny-konkurs-urodzinowy-wygrywa.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super sprawa, ale nie lubie takich rozdawajek czy konkursów, które angażują facebooka. Raz, że nie mam konta strikte blogowego, a dwa - z mojego prywatnego nie chce korzystać do udostępniania czegokolwiek, bo nie chcę, aby ktoś niepowołany przez przypadek trafił na mojego bloga... Ot taki ze mnie dziwak :)

      Ale chętnie pewnie bym się pokusiła :)

      Usuń
  2. Kalendarz też mi się marzy... pidżamki i kocyki zawsze chętnie przyjmuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz - się nam marzenia pokrywają :)

      Usuń
  3. kalendarz mam :) 3 z kolei i tak samo fajny :) marzenia super :) pod niektóre podpięła bym się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc chyba i ja się na niego skuszę, skoro tak zachwalasz :)

      Usuń
  4. Ja pierdzielę ! pokaźna lista :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co ?! Jak szaleć to szaleć :)
      A tak na poważnie, to chciałam spisać gdzieś wszystkie moje małe marzenia, które chciałabym powolutku realizować ;)
      Jeśli żadna z tych rzeczy nie znajdzie się pod moją choinką to pewnie sobie jakąś wybiorę i sama kupię sobie na imieniny ( pod koniec stycznia ) :D

      Usuń
  5. Ja sama nie wiem co chce. perfumy, książkę, może sweterek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się zastanowić dokładnie, żeby Gwiazda wiedziała co Ci podrzucić pod tą choineczkę ;)

      Usuń
  6. Czytalam Greya. Teraz jestem w trakcie czytania 2 czesci. Polecam. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka na studiach tak strasznie mnie wciągnęła w tą książkę, że obiecałam sobie, że kiedyś ją przeczytam :)
      Mimo iż nie przepadam za czytaniem :)

      Usuń
  7. O kurde jaka pokaźna lista prezentów...Mi już od dawna nie udaje się wyrobić tej bransoletki z LIlou jakoś o niej zapominam W nowym roku chyba sobie zamówię jeśli pod choinką nie znajdę a marzy mi się Nowy telefon Samsung Galaxy oraz nowy Obiektyw do Nikona i nie wiem co jeszcze w tej chwili.
    Mam nadzieję,że Mikołaj spełni choć kilka Twoich choinkowych marzeń :)
    A z Roczkowej Rozdawajki może skorzystam jeśli uda mi się coś wymyślić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ! Serdecznie zapraszam do rozdawajki ! Na pewno poradzisz sobie z wymyśleniem czegoś fajnego ! :))

      Ps : oj tak... i mi marzy się nowy obiektyw... ahh....

      Usuń
  8. Ale fajne masz marzenia :) Mikołaj ma ręce pełne roboty z Tobą ;)
    Kalendarz, koc, kapcie... a zresztą wszystko bym chciała! No może zamiast Toffifee - Rafaello :D (cztery razy sprawdzałam pisownie Toffifee :p )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, Mikołaj nawet jeśli spełni tylko jedną z tych rzeczy to ja będę zadowolona, a pozostałe sama będę realizować w przyszłości :)

      Usuń
  9. Wielka lista ! :) my w tym roku nie robimy sobie z narzeczonym prezentów na święta :) uznaliśmy, że trzeba trochę przyoszczędzić, żeby potem uzbierać na coś fajnego ;) chociaz i tak co nieco mi się dostanie bo mam w grudniu urodziny ;)
    Termofor to swietna rzecz, jesli do tej pory nie miałas to koniecznie, ale to koniecznie powinnas go dostac/ kupić :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powiem Ci, że to fajny pomysł jest - na przykład odłożyć na wakacje :)

      Usuń
  10. Mega lista. Hiper mega można rzec :-D musicie pomyśleć o dużej choince ;-) btw fajny pomysł ze spisaniem swoich marzeń. Imieniny powiadasz końcem stycznia :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie jest mieć wszystkie marzenia spisane i w razie potrzeby ( czyt. zaoszczędzonej kasy ) sięgać po nie i po kolei realizować.
      Co prawda to są tylko te materialne sprawy, a jest też dużo innych marzeń niematerialnych...

      Usuń
  11. Rozumiem ze to lista dla męża co by tak przypadkiem wszedł przeczytać bloga ? Haha :D biedny.

    Zapraszam Ciebie i Basię (oraz wszystkie chętne blokujące mamy) do wzięcia udziału w konkursie świątecznym! :)

    Szczegóły na szczesciara19.blogspot.com :)

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak - mężu dziś jest ten dzień, kiedy powinieneś wejść na mojego bloga :D

      Usuń
  12. Łoo... :) to ja jednak tylko jedną rzecz bym chciala :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale lista! Aż się boję zrobić własnej he he :D

    OdpowiedzUsuń