środa, 17 grudnia 2014

ORGANIZACJA ROCZKU - CZĘŚĆ 2


Postanowiłam zapisać kolejne rozważania na temat organizacji pierwszych urodzin naszej Basi.
O pierwszych możecie poczytać TUTAJ
Myślę, że wiele spraw posunęło się w tej kwestii do przodu i chętnie o nich napiszę.

BEZ NICH ANI RUSZ - GOŚCIE.
Udało nam się rozwiązać sprawę tego, czy zorganizujemy jedno czy dwa przyjęcia. Stanęło na jednym i w sumie bardzo się z tego cieszę. W końcu to tylko jedno przygotowywanie i jedno sprzątanie.
W sumie zaprosimy 27 dorosłych + 6 dzieci.
Z nami będzie więc 29 dorosłych i 7 dzieci.
Część zaproszeń już rozdana, część wysłana i póki co (odpukać ) nie spotkaliśmy się z odmową. Wszyscy zgodnie twierdzą, że się pojawią co nas okropnie cieszy :)

A CO BĘDZIEMY JEŚĆ - MENU. 
Pomysł już jest. 
Zadania częściowo przydzielone
Mam nadzieję, że będzie smakowicie :)
Najpierw będą szaszłyki, później tort, a dla wytrwałych będzie tradycyjnie - barszczyk.
Oczywiście na stołach zagości też zimna płyta - czyli jakieś sałatki, ryby z zalewie czy wędlinki. 

TORT - RZECZ NA PRZYJĘCIU OBOWIĄZKOWA. 
Tort wybrany i zamówiony. Będzie biszkoptowy przełożony kremem jogurtowym i malinowym - pychotka. :)

A MOŻE BY TAK MOTYW PRZEWODNI - DEKORACJE. 
Tak jak ostatnim razem - i teraz nie zdradzę motywu przewodniego. Powiem jednak iż część dekoracji jest już gotowa i czeka sobie w kartonie na swoje wielkie wystąpienie. Część jest jeszcze w trakcie przygotowywania, więc czekam z niecierpliwością na przesyłkę. Będzie pięknie.

KRÓLOWA PRZYJĘCIA - UBIÓR BASI.
Spódniczka tutu, o której pisałam ostatnio już do nas przyszła. Jest urocza, ale obawiam się, że córa za długo w niej nie wytrzyma, bo jednak woli bardziej wygodne stroje. Kupiłam więc drugą sukieneczkę, która z pewnością jest dużo wygodniejsza niż tutu :) Po części oficjalnej przebiorę więc Baśkę w coś mniej krępującego ruchy.

URODZINY DZIECKA - TONY PREZENTÓW. 
W tej kwestii bez zmian.

COŚ NA PAMIĄTKĘ - NASZ POMYSŁ.
Album, o którym pisałam w poprzednim poście jest już na wykończeniu - czekamy na przesyłkę. I poważnie - już się nie mogę doczekać. :))
Basia dostanie od nas jeszcze jeden prezent - coś praktycznego :) 

PRACA WŁASNORĘCZNA - ZAPROSZENIA. 
Zaproszenia tak jak pisałam ostatnio- wykonałam samodzielnie. Przeszukałam internet wzdłuż i wszerz, po czym stworzyłam coś sama ;) 
Myślę, że zaproszenia wyszły mi całkiem fajne. Zdjęcie umieszczę również po przyjęciu, bo nie chcę zdradzać motywu przewodniego :)) 







Powyższy post nieco tajemniczy prawda ? 
No cóż - nie chcę zdradzać motywu przewodniego, gdyż dość sporo ludzi jednak zagląda na tego mojego bloga i nie byłoby niespodzianki. A tak - potrzymam Was wszystkich w niepewności :) 


Jeżeli macie - drogie mamuśki - jakieś rady odnoście organizacji pierwszych urodzin - bardzo proszę piszcie !! :) 

Gorąco Was pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ! 

Góralska mama.


10 komentarzy:

  1. Roczek przed nami... jeszcze pół roku :) Ale widzę, że też powinnam tak jak Ty perfekcyjnie przygotowywać się do tego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam perfekcyjnie... Wcale nie.
      Po prostu lubie sobie czasami rozpisać co i jak ;))

      Usuń
  2. oh Mamo ! jesteś lepiej zorganizowana ode mnie, a masz więcej obowiązków ! Nie lubię Cię już ! oooo ...
    ja jak po świętach wystartuje to aż będzie się kurzyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale... ale jak to mnie nie lubisz ? ;(

      Usuń
    2. za to zorganizowanie, za resztę Cię lubię :*
      namiary na fb poproszę na Was :)

      Usuń
  3. Pięknie :) Zaproszenia są fantastyczne - potwierdzam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się doczekać relacji z tego ważnego wydarzenia, będzie na blogu, prawda? :) My też już powoli planujemy, cały czas szukam inspiracji, więc chętnie podpatruje Wasze przygotowania :) Nie możemy się tylko zdecydować czy zrobić kameralnie w domu, czy hucznie w restauracji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że relacja będzie :))
      A jeśli chodzi o organizację roczku, to pomyślcie na czym Wam bardziej zależy. A przede wszystkim weźcie pod uwagę, czy nie wolelibyście przeznaczyć pieniążków na jakiś wyjazd czy coś zamiast urządzać huczny roczek. :))

      Usuń
    2. ( chyba to troszkę nie po polsku napisałam - ale to nic ) :)

      Usuń