czwartek, 11 grudnia 2014

ROCZKOWA ROZDAWAJKA !!


Wielkimi krokami zbliża się wielki dzień !
Zbliża się, jest coraz bliżej, nadchodzi....
ROCZEK NASZEJ CÓRY !

Z tej okazji postanowiłam przygotować coś ekstra. 
Wśród osób, które wyrażą chęć udziału w naszej rozdawajce, rozlosujemy dwie, dla których przygotowałam pachnący upominek, czyli coś relaksacyjnego dla zmęczonej mamuśki :)  Każdej z nas przyda się choć krótka chwila wytchnienia po całym męczącym dniu, więc serdecznie zapraszam do zgłaszania się.

Zabawa polega na pobudzeniu Waszej kreatywności. 
Tematem przewodnim są bowiem : życzenia urodzinowe dla Basi.
Może to być wierszyk, piosenka, laurka, czy inna praca plastyczna, albo nawet kilka słów płynących prosto z serducha.  
Liczy się Wasza pomysłowość i kreatywność. 


ZASADY


  • Zgłoszenia przyjmujemy od dzisiaj do 3 go stycznia 2015 roku do godziny 23:59
  • Należy przesłać prace na adres mailowy martynkakania@gmail.com lub pozostawić w komentarzu pod tym postem. 
  • Spośród wszystkich zgłoszonych uczestników wybierzemy dwóch, którzy otrzymają jakiś (jak to zwykle u nas bywa) tajemniczy prezent :)
  • W rozdawajcie może brać udział każdy ( osoby nie posiadające bloga również ).
  • Oczywiście nie ma problemu z wysyłką prezentu za granicę.  
  • Wyniki zostaną opublikowane najpóźniej 5go stycznia 2015 roku.  
  • Wszystkie prace zostaną opublikowane w dniu ogłoszenia wyników
  • Zwycięzcy proszeni będą o ponowny kontakt mailowy.
  • Nagrody zostaną wysłane ( oczywiście na mój koszt) najpóźniej 2 tygodnie po ogłoszeniu wyników.  
  • Miło nam będzie jeśli osoby posiadające bloga - wkleją na niego banerek znajdujący się na dole postu ( ale nie jest to warunek konieczny ). 

UWAGA !
Warunkiem koniecznym jest zgłoszenie się dwóch osób. 




SERDECZNIE ZAPRASZAMY DO WSPÓLNEJ ZABAWY ! 
I liczymy na liczne zgłoszenia :)

Pozdrawiamy 
Basia & Góralska Mama :)

10 komentarzy:

  1. Ooooo ja już zaczynam myśleć :D A nawet bez rozdawajki ten temat chodzi mi po głowie od kilku dni :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekamy na Twoją twórczość Skarbie <3

      Usuń
  2. Piszę się! Tzn. życzenia się piszą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hurraaa !! zgłosiły się dwie osoby, czyli rozdawajka się odbędzie :)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. To byłam ja ale z innego konta, bo chwilowo ogarniałam ustawienia ;)

      Usuń
    2. Tak mi się własnie wydawało :)
      Dziewczyny jest Was już trójka więc rywalizacja już będzie :))

      Usuń
  4. Dopiero teraz zobaczyłam post. Już wysyłam maila :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ze swoim synkiem Stasiem też dołączamy do zabawy i maila wysyłamy, a raczej życzenia.

    Paulina

    OdpowiedzUsuń