wtorek, 23 grudnia 2014

ŚWIĘTA, ŚWIĘTA - KOLĘDY NADSZEDŁ CZAS....


A więc przyszły święta...
Dziś Wigilia - dzień, na który wiele z nas czekało z utęsknieniem. 
I ja czekałam. 

I mimo iż czuję się nie najlepiej - bo chora jestem w dalszym ciągu, to i tak cieszę się na ten czas. 
I mimo iż nie przygotowałam zbyt wiele potraw - tak jak zamierzałam. 
Mimo to cieszę się,  bo moja córeczka pierwszy raz zobaczy jak wyglądają święta. 
I marzę o tym, by mimo wszystko ten czas był dla nas wszystkich magiczny. 


Życzę Wam moje kochane czytelniczki / czytelnicy, 
aby te święta i dla Was były magiczne. 
Aby był to czas spędzony z najbliższymi. 
Aby nie zabrakło Wam radości, miłości i szczęścia. 
Aby przy wigilijnym stole rozbrzmiewały piękne kolędy.
Życzę Wam zdrowia, bo tego nigdy za wiele. 
Życzę Wam samych pięknych chwil. 
A w nadchodzącym nowym roku wszelkiej pomyślności !

WESOŁYCH ŚWIĄT !


Pozdrawiamy Was gorąco 
GÓRALSKA RODZINA. 

5 komentarzy: