poniedziałek, 26 stycznia 2015

DZIEŃ BABCI, DZIEŃ DZIADKA.


Dzisiaj napiszę Wam co przygotowaliśmy na tegoroczny dzień Babci i dzień Dziadka.
Post ten nie mógł postać wcześniej ze względu na to, że Basia spotkała się z drugimi dziadkami dopiero w niedzielę, a wiem, że moja mama czasami zagląda na bloga, więc wolałam nie zepsuć niespodzianki. Być może skorzystacie z mojego pomysłu na prezent w przyszłym roku.

Przez długi czas nic fajnego nie przychodziło mi do głowy. 
Czekoladki, czy zdjęcie - nic specjalnego. 
Marzy mi się, żeby Basia samodzielnie tworzyła prezenty dla dziadków, ale w tym roku musieliśmy jej jeszcze troszkę w tym pomóc :) 

Przez długi czas nie miałam okazji wyrwać się z domu,żeby poszukać jakiś prezentów,  bo miałam niezły sajgon na studiach, więc postanowiłam, że muszę znaleźć coś przez internet.
Na jednym z blogów trafiłam na prześliczne kubeczki od Lilladecor.pl
Po zapoznaniu się z artykułami na tej stronie - zakupiłam dwa zestawy kubków, oraz laurki ze zdjęciem Basi. 
Polecam z całego serca ten sklep, ponieważ wszystko wykonane jest z niezwykłą starannością, kontakt jest świetny - na każdego maila dostałam odpowiedź w mgnieniu oka, przesyłka była zapakowana bardzo dobrze, a do kubeczków w prezencie dołączone były herbatki z firmowymi zawieszkami. 

Laurki, albo raczej kartki okolicznościowe, posiadają miejsce na własny rysunek dziecka, ale że Basia jeszcze rysować nie potrafi, to postanowiliśmy odbić w tym miejscu jej rączkę. 

Na koniec dodam jeszcze, że zarówno jednym jak i drugim dziadkom prezenty z okazji ich święta bardzo się im spodobały. 
Właśnie jestem na etapie zamawiania fotokalendarza z Lilladecor, więc zobaczę wkrótce jaka będzie ich jakoś :) 



Przepraszam za kiepskie zdjęcia, ale robiłam je wieczorem i wyszły nie najlepsze. 
Ale są, a to najważniejsze :)













Pozdrawiam 
Góralska mama.

13 komentarzy:

  1. ale cudne! chyba zamówię takie bez okazji :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze polecam - na żywo wyglądają jeszcze lepiej !

      Usuń
  2. Laurki wyglądają cudownie.... żałuję, że ich nie wzięłam:)

    Czyżbyś trafiła do nich przeze mnie? Jeśli tak to bardzo mi miło... Nasi dziadkowie raczą się kawą z rana z tych kubeczków :) MIŁO

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że trafiłam na nie dzięki Tobie :))

      Usuń
  3. Pomysł ciekawy, o ile babcie i dziadkowie korzystają z kubków :)) ja w tym roku trochę przegapiłam tworzenie czegoś dla dziadków z Podopiecznym. Ale nie zostali z niczym :) na czarnej kartce biała kredka odrysowałan jego łapki :))
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni dziadkowie korzystają z kubków notorycznie. Drugi dziadek - pije herbatkę często, a babcia częściej korzysta z filiżanki ( bo pije kawę ), ale jestem przekonana, że z takiego kubka to na pewno również będzie korzystać ( zwłaszcza, że nie mają wnuczki na co dzień, to choć zdjęcia i kubeczek będą im o niej przypominać ) :))
      W sumie ciekawy pomysł miałaś z tą białą kredką ;) Najważniejsze, że jednak coś dostali :)

      Usuń
  4. Przepiękne prezenty :) my w tym roku obchodzilysmy pierwsze takie święto z nasza Eli :) wybraliśmy poduszki z napisami : Dom dziadka WITUSIA to tu rozpieszcza się Elenkę. Dziadkowie byli wniebowzięci :) hihi.
    Masz wspaniała czwórkę. Inhalacje to sprawdzony przepis na ząbkowanie?
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie - inhalacje to na katarek, nie na ząbkowanie :)

      Usuń
  5. Wierszyka wypisanego na kartakch uczyłam swoich przedszkolaków :) jest bardzo wesoły i oryginalny :) śliczne prezenty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń