wtorek, 6 stycznia 2015

PIERWSZE URODZINKI BASI - NASZ PREZENT.


Z okazji pierwszych urodzin naszej córci chcieliśmy przygotować z mężem dla niej coś specjalnego. 
Miało to być coś niebanalnego i niezwykłego. Chcieliśmy, żeby posiadała coś, co za kilka, kilkanaście lat przypomni jej ten magiczny czas. A właściwie pokaże, że taki czas był, bo pewne jest, że nie będzie go pamiętała.
Być może na jej twarzy pojawi się wtedy uśmiech. Może będzie to nawet tak piękny uśmiech jak ten, gdy oglądała go po raz pierwszy. 
Pewne jest jednak to, że na widok tego prezentu za kilka czy kilkanaście lat, to w naszych oczkach pojawi się łezka wzruszenia i powrócą te wszystkie wspomnienia...

Jak wiecie przez cały rok brałam udział w projekcie 52. 
Postanowiłam więc to wykorzystać. I takim oto sposobem powstał pomysł na album przedstawiający 52 zdjęcia robione co tydzień przez pierwszy rok życia naszej córki. 
Lecz szybko pojawił się problem - moje zdolności plastyczne są tak mikroskopijne, że nie odważyłam się stworzenia takiego albumu. Szczerze podziwiam wszystkie osoby, które decydują się zrobić coś własnoręcznie, ja jednak nie podjęłam się tego ryzyka. 

Stworzenie tego albumu powierzyłam Karolinie - wybitnie utalentowanej dziewczynie i jestem zachwycona swoim wyborem. Dziewczyna jest świetna, a efekt jej pracy przeszedł moje oczekiwania. 
Jej prace możecie obejrzeć TU , albo TU

Grafikę, która znajduje się na ostatniej stronie wykonała już jakiś czas temu dla nas Justyna z bloga Zosinkowa Kraina <klik> .  Do tej pory miałam ją zapisaną na komputerze, ale nigdzie jej nie wykorzystywałam. Postanowiłam, że będzie pięknym zwieńczeniem albumu.

Serdecznie polecam i zapraszam do obejrzenia zdjęć albumu :) 



































Pozdrawiam 
Góralska mama.

46 komentarzy:

  1. Świetny pomysł. Też muszę jakoś ulokować zdjęcia z projektu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam taki album - myślę, że szkoda, żeby się te zdjęcia zmarnowały. A tak to przynajmniej będzie świetna pamiątka :)

      Usuń
  2. wspaniałe. na pewno będzie wzruszona. Ja prowadziłam Mai album ciążowy a teraz na bieżąco prowadzę kalendarz "Pierwsze 5 lat życia" to wspaniała pamiątka zarówno dla dzidziusia jak i rodziców. Mam nadzieje, że nasze blogi też będą niesamowitą pamiątką dla naszych córeczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że moja córa nie powie kiedyś : mamooo ale wiocha, po co ci ten blog ?! :D

      Usuń
  3. To będzie wspaniała pamiątka! Na długie... bardzo długie lat :)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Powtórzę raz jeszcze - cudowny album :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny album !!! My mamy takie ze sklepu do naklejania zdjęć i nie są nawet w połowie takie śliczne !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album i cudna pamiątka! Ja robiłam dla bratanicy męża podobny, ale upamiętniający cały rok Jej życia (włącznie z 1urodzinkami). Niestety, nie uzyskałam zgody szwagrstwa na opublikowanie zdjęć albumu na swoim blogu i jest tam tylko kilka ogólnych fotek.

    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie możesz go opublikować. Chętnie bym zobaczyła ;)

      Usuń
    2. Mogę dać takie namiary prv :) napisz mail, podeślę link ;)

      Usuń
  7. Piękny, pięęęęękny album :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj tak - jest naprawdę świetnie wykonany :)

      Usuń
  9. Piękny album, bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny prezent !
    aż zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, abyś też taki posiadała - odezwij się tylko do Karoliny :)

      Usuń
  11. Gratuluję niebanalnego pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękną będzie miała Basieńka pamiątkę :) Super to wymyśliliście. I nawet widzę, że miejsce na spersonalizowaną literkę się znalazło :) aż miło mi się zrobiło jak ją zobaczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe leżała tak sobie niewykorzystana na dysku, a że szkoda mi było, to ją wykorzystałam :))
      Jeszcze raz za nią dziękujemy :)

      Usuń
  13. Wszystkiego najlepszego dla Basi!

    P.S zabezpieczacie w jakiś sposób ten album?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy,
      to znaczy o jakie zabezpieczenie chodzi ?? Album leży sobie w szafce z pozostałymi albumami i kiedyś trafi w ręce Basi :)

      Usuń
    2. Chodziło mi bardziej o zabezpieczenie przed "czasem" :D tj zalaminowanie stron lub cos w tym stylu. Pytam bo my świrujemy z takimi pamiątkami typu kalendarze itp i mysle czy nie zrobić albumu ale czy przetrwają strony próbę czasu..

      Usuń
    3. Nie - nic takiego nie robimy. Wierzymy, że wytrzymają próbę czasu, a nawet jeśli nieco na przykład wyblakną to będą miały jeszcze większy urok.
      Póki co Basia ogląda go tylko w naszej asyście i przez najbliższe lata nie zapowiada się, aby było inaczej - bo zwyczajnie nam go szkoda.

      Usuń
  14. Ojejj!! Wspaniały album! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczny, a jeśli to nie tajemnica drogi taki album ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosunkowo dość drogi, ale to mnóstwo pracy jest w to włożone.
      Proponuję porozmawiać z Karoliną - ona rozpatrzy jaki masz pomysł na album i wtedy poda dokładną kwotę.
      U mnie było sporo stron dużego rozmiaru, więc to też wpłynęło na kwotę.

      Usuń
  16. Pięknieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny album, cudowna pamiątka... aż pozazdrościć można ;)
    Każdy ma w tym jakiś wkład... i Wy, bo umieściliście w nim śliczne zdjęcia Basieńki i Karolina (jak dla mnie z przepięknym talentem)! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się - talent Karoliny jest świetny :))

      Usuń
  18. Wspaniały!! takie cudo!!! Aż niesamowite, a jednak prawdziwe :) Naprawdę, przecudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Album jest po prostu prześliczny :) Sama bym chciała taki dla mojej Hani. Chciałabym napisać coś więcej, ale słów brakuje.

    Zapraszam do siebie http://bunnyuk.blogspot.co.uk/

    Pozdrawiam serdecznie, naprawdę wspaniała robota, album cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku, bardzo się cieszę że album się podoba :)
    Było mi bardzo miło przeczytać komentarze pod zdjęciami :)
    Tak jak napisała 'Codzinnosc zycia' - każdy miał swój wkład - zdjęcia Basieńki w nim są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudny !!
      A komentarze mówią same za siebie ;))

      Usuń
  21. fantastyczny prezent!!!!!! przepiękny album :)

    OdpowiedzUsuń