piątek, 23 stycznia 2015

PIERWSZE URODZINKI BASI - ZAPROSZENIA.


Dzisiejszy post szybki, krótki i na temat :)

Tak się obiecałam, a zupełnie zapomniałam pokazać Wam jakie zaproszenia przygotowałam z okazji pierwszych urodzin naszej Basi. Dziękuję czujnym czytelniczkom za przypomnienie !

Oczywiście motywem przewodnim zaproszeń była pszczółka. 
Postanowiłam zainspirować się  różnorodnymi zaproszeniami z Internetu, a potem stworzyłam własne. 
Przygotowany projekt został wydrukowany w formie zdjęcia, a następnie umieściłam gotowe zaproszenie w żółtej - pasującej do całości kopercie. 

Myślę, że efekt końcowy był w stu procentach zadowalający. 
Wiele osób było zachwyconych moją pracą, a to już pełen sukces :) 

A oto przykładowe zaproszenie- projekt :


A tak wyglądało już wydrukowane :





Pozdrawiam 
Góralska mama.

3 komentarze:

  1. SUPER! Proste, skromne, wesołe, nie przekombinowane...i widoczny w nich motyw imprezy :)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakim programie takie cuda zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń