środa, 7 stycznia 2015

ROCZKOWA ROZDAWAJKA - WYNIKI


Przyszedł czas na rozstrzygnięcie roczkowej rozdawajki. 
Na początku chciałam podziękować wszystkim osobom, które zgłosiły się i wysłały takie cudne życzenia naszej Basi z okazji jej pierwszych urodzin. 
Wszystkie będą wkrótce wydrukowane i zapakowane do kuferka skarbów Basi. 
Moim zadaniem jest wybranie dwóch najlepszych życzeń, ale kurcze jest to taka trudna sprawa, że już od dwóch dni myślę i nie wiem co wymyślić....
Każda z Was włożyła swoje serducho do tych życzeń i nie mogę powiedzieć, że jedne są lepsze, a inne gorsze.. 
No cóż - zdecydowałam się, że nagrodzę dwie osoby, więc teraz muszę te dwie osoby wybrać.
Przedstawię Wam teraz wszystkie prace, które dotarły na mojego maila.



Autor : Kasia ( Mandarynka ) i Michałek.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Autor : Lara Croft

2 Stycznia 2014 roku
urodziła się cudowna góralska
dziewczynka o imieniu Basia,
która rozkochała w sobie
wszystkich dookoła...

Rok temu Cię matka powila,
choć zima, Ty byłaś nam wiosną,
i z Tobą nadzieja odżyła,
i z Tobą nam serca rosną.
 
Rok temu, ujrzałaś pierwszą
chmurkę na modrym niebie,
rok temu, pierwszy wróbelek
wyćwierkał piosenkę dla Ciebie.
 
Rok temu pierwsze konwalie
swe dzwonki nad Tobą schyliły,
rok temu pierwsze muszki
bzykaniem Cię zadziwiły.
 
Rok temu pierwszy raz uśmiech
ujrzałaś na twarzy mateczki,
rok temu pierwszy raz babcia
nuciła Ci pioseneczki.
 
Rok temu pierwszy raz ojciec
pokazał Ci cały świat,
rok temu, właśnie rok temu,
nie miałaś jeszcze lat.
 
I dzisiaj po roku doświadczeń,
choć myślisz, że wszystko już znasz,
zdmuchnij swą pierwsza świeczkę,
bo zawsze jest pierwszy raz.


Żyj Basiu w zdrowiu,szczęściu i w kochającej Cię rodzinie i bądź otoczona cały czas ludźmi,których kochasz!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor : Kasia i Sara

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Autor : Szczypta

Będę tradycjonalistką i złożę życzenia w tradycyjny sposób.
Z okazji roczku Basieńko życzę Ci
spokojnego snu i radosnego przebudzenia tylu dobrych wspomnień, abyś dzięki nim mogła przetrwać złe chwile. Tej radości gdy czyjaś twarz rozjaśnia się na Twój widok, radości myślenia, ostrości spojrzenia, abyś znalazła szczęście, którego dopiero zaczynasz szukać :) i tego wszystkiego czego my dorośli powinniśmy nauczyć się od dzieci
"Dziecko może nauczyć dorosłych trzech rzeczy:
cieszyć się bez powodów
być ciągle czymś zajętym
i domagać się ze wszystkich sił tego czego się pragnie."
Paulo Coelho
Pozdrawiam

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Autor : Aleksandra i Philipp
 Kochana Basienka!
Masz juz caly Roczek! :)
Niech zycie podaruje Ci bukiet ze slonecznych promieni,
niech tylko radosne chwile przyniesie Ci los,
zebys byla zawsze pogodna, usmiechnieta.
Rosnij na radosc swoim rodzicom, jestes ich duma i szczesciem!
Jestes malym duzym cudem! Jestes wspanialym maluszkiem!
Badz szczesliwa.
Martynko, gratuluje Ci slicznej, pieknej coruni!
Przesylamy buziaczki i zyczymy wszystkiego najpiekniejszego!
Ola i Philipp.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Autor : Emilia

 Mala basia w kacie siedziala
lecz pewnego dnia samiuska wstala
I sobie pomaszerowala.
Zdolniacha mala usmiechy rozeslala
I za rozpakowanie urodzinowych prezentow sie zabrała ;)
Calusow bez liku i 100 balonow w koszyku zyczy Emilka ;*
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Autor : Marta

Basiu nasza ukochana!
Ty uśmiechasz się od rana!
Swymi oczami wciąż czarujesz
i radości nie żałujesz!
Dziś skończyłaś pierwszy roczek- Twój pierwszy w życiu milowy kroczek!
Czego wszyscy życzyć Ci mamy?
Masz już wszystko od swojej wspaniałej mamy!
Tata szczęścia Ci nie dozuje, dzięki Bogu zdrowia też Ci nie brakuje!
Ja więc Ci życzę wszystkiego podwójnie.
Abyś szczęśliwa była wśród ludzi tłumie,
lecz tylko takich ludzi, których złe słowo Ci życia nie utrudzi.
Samych szczęśliwych dni na kolejne lata,
zdrowia, szczęścia, siostry lub brata.
Bądź zawsze taka uśmiechnięta, niech się błyszczą Toje oczęta!
Wszystkiego najlepszego, życzy e-ciocia MARTA!;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor : Sylwia

Kochana Basiu z całego Śląskiego serducha życzę Ci:

Zdrowi dycki mjyj
W życiu sie zawsze śmjyj
Niych wszysko idzie po twoji myśli
Niych sie spełni co dobre sie przyśni
Dużo szczynściŏ i radości
Cŏłkij szczynśliwej przyszłości

a poza tym 
-dużo śniegu do śmigania na saneczkach i "lepienia" bałwanków 
-samych słonecznych dni na spacerki
-niech już ząbki tak nie męczą
-kroczki samodzielne niech już nadejdą, bo tyle ciekawych miejsc do zwiedzania
-zgodnych kompanów do zabawy
-zdróweczka,żeby można było z nimi hasać 
-żeby rodzice przymykali oko na wszystkie wybryki 
-dziadki rozpieszczali 
-ciotki i wujki całowali

Słonce baw się dużo, płacz mało, śmiej się aż dom będzie odpowiadał, bądź po prostu szczęśliwa. 

Kochami Rodzice a Wam z okazji pierwszego roku rodzicielstwa życzę:

-cierpliwości do pomysłów Waszej Gwiazdki 
-szybkości Strusia Pędziwiatra jak Basieńka zacznie gonić ta umiejętność będzie przydatna na spacerach
-miłości
-samych radości
-mało stresów
-dużo niespodzianek
-i tego co sami chcecie 


Życzę udanego świętowania 

Pozdrawiam,
Sylwia
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Autor : Paulina i Staś

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Autor : Mylcia i Hania

Sto lat, sto lat... niech żyje, żyje Nam. Niech Basia 100 lat żyje Nam :) 
Przesyłamy uściski i całuski dla Basieńki :*



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Autor: Asja 



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Każda z Was natrudziła się, by moja córka miała pamiątkę i bardzo Wam za to dziękuję.
Żeby jednak nie być gołosłownym muszę zadecydować kogo nagrodzę tym razem.

I tak oto postanowiłam, że nagroda trafi do :

Marty 
Mandarynki 


Wszystkim pozostałym po raz kolejny ( i już ostatni ) dziękuję za udział i zapraszam następnym razem. A Was dziewczyny proszę o kontakt mailowy :)


Pozdrawiam serdecznie i gorąco 
Góralska mama. 
 

10 komentarzy:

  1. Jak dla mnie Marta najlepsza;) i Mandarynka też, dobry wybór;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie życzenia są cudne, ale te dwa się wyróżniają :)

      Usuń
  2. Oj, za późno do Ciebie trafiłam... Ale co się odwlecze - zapisuję się już za konkurs z okazji 2 urodzin :). Spóźnione życzenia dla Jubilatki! Pozdrawiam (i zapraszam "do siebie")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pojawi się jeszcze jakaś rozdawajka przed drugimi urodzinkami - więc oczekuj :D

      Usuń
  3. O rajusiu, chyba drugi raz w życiu cokolwiek wygrałam:D
    Dzięki!:*
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Wam :) Mandarynka wygrywa swoją twórczością wszystkie konkursy :D

    OdpowiedzUsuń