czwartek, 8 stycznia 2015

Wyzwanie - portret dziecka raz w tygodniu, co tydzień. 2015r.


Postanowiłam, że i w tym roku wystartuje z projektem 52. 
W zeszłym roku byłam do tego sceptycznie nastawiona, ale jak zobaczyłam efekty mojej pracy, gdy projekt dobiegał do końca, to aż się wzruszyłam. 
Myślę, że warto, naprawdę warto troszkę się zmobilizować i być systematycznym, bo końcowy wynik naszej wytrwałości będzie bardzo satysfakcjonujący. 
Polecam z całego serca ten projekt, a tymczasem zapraszam do podziwiania pierwszego zdjęcia tej edycji. 



1/52
Radość !




Góralska mama.

2 komentarze:

  1. Projekt rzeczywiście jest fajny, a efekty mogą zaskakiwać i będą niesamowitą pamiątką. Powodzenia i w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tamtym roku gdzieś przepadłam i umknął mi ten projekt. Ale w tym roku, koniecznie! :)

    OdpowiedzUsuń