wtorek, 3 lutego 2015

KONKURS NA BLOG ROKU 2014 !


Słuchajcie, nie wiem czy wiecie, ale zdecydowałam się wziąć udział w konkursie na blog roku 2014. 
Szalony pomysł - wiem. 
Zwłaszcza, że mój blog ani to popularny, ani fajny, ale staram się jak mogę :)) 
 
Zdaje sobie jednak sprawę, że bez Was nie było by tego miejsca i tak oto właśnie teraz proszę Was o małe wsparcie. 

Jeśli podoba Wam się mój blog i chciałybyście/ chcielibyście go jakoś wyróżnić to zagłosujcie na niego wysyłając SMS o treści A11271 na numer 7122 (koszt sms-a 1,23 zł brutto )

Muszę dodać, iż z jednego numeru można wysłać tylko jednego sms-a. Jeśli macie możliwość - wysyłajcie dowolną ilość sms-ów, ale koniecznie z różnych numerów :))

Głosowanie trwa do 10 lutego, więc nie ma zbyt dużo czasu. 

Z góry dziękuję za każdego sms-ka :**

---------------------------- 
 
DOCHÓD Z SMSÓW ZOSTANIE PRZEKAZANY FUNDACJI DZIECI NICZYJE, KTÓRA POMAGA DZIECIOM DOŚWIADCZAJĄCYM PRZEMOCY. 




Pozdrawiam Was serdecznie 
Góralska mama.

2 komentarze:

  1. Wysyłam! Bo Cię uwielbiam i podczytuję od zawsze (od deski do deski), bo sama mam synka w wieku Twojej Basi :) /Mama Oliwiera

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda ze mozna wyslac tylko 1 smsa :( ale chetnie wysle ;)

    OdpowiedzUsuń