niedziela, 8 lutego 2015

TAKA LENIWA NIEDZIELA.


Dopadł nas leń. 
Oj straszny leń...

Za oknem biało. Zawierucha na całego. Ani wyjść na spacer, a tym bardziej na sanki. Jakieś tymczasowe zamulenie organizmu.Siedzimy sobie w ciepłym mieszkanku i odpoczywamy. 
Ja, On i Ona. Wszyscy w komplecie. Cała rodzinka.

Basia rozrzuca po salonie klocki, ale kto by się tym przejmował... A niech się dziecko bawi - posprzątamy jutro. 
I tak leżymy sobie, przytulamy się, wygłupiamy, odpoczywamy. Może to wszystko takie mało kreatywne, ale to nie jest dla mnie dzisiaj zmartwieniem. 
Bo najważniejsze moi kochani to to, że jesteśmy razem. 
Ja, On i Ona. Wszyscy w komplecie. Cała rodzinka. 

I mimo, iż nie mówimy zbyt wiele, bo nawet Basia ma dziś melancholijny nastrój, to jest mi dobrze, wyjątkowo dobrze.  Takie milczenie też jest człowiekowi potrzebne, aby wyciszyć się czy przemyśleć coś... Czasami wystarczy czuły gest, uśmiech czy przytulenie, a słowa są zbędne. Taki gest czasami mówi więcej niż tysiąc słów. 
Więc przytulamy się dzisiaj dużo, wręcz bardzo dużo. 
Ja, On i Ona. Wszyscy w komplecie. Cała rodzinka. 

I pomimo całego milczenia - uśmiechamy się bez przerwy. A to Baśka coś wymyśli, albo On coś mi dokuczy, albo w telewizji coś śmiesznego pokażą. W sumie powodów do radości nam nie brakuje - przecież jesteśmy razem. 
Ja, On i Ona. Wszyscy w komplecie. Cała rodzinka. 

Cudowne są te nasz wspólne niedziele, kiedy to nie muszę jechać na studia i spędzamy czas tak jak tylko chcemy. Czy to aktywnie, czy to leniwie, czy w terenie, czy w domowym zaciszu. To wszystko nie ma znaczenia, bo jesteśmy wtedy razem. 
Ja, On i Ona. Wszyscy w komplecie. Cała rodzinka. 









 
Leniwa Góralska mama.

13 komentarzy:

  1. piękne robisz zdjęcia! u nas taki sam obrazek - tata w dresie, mama w ręczniku, a dzieciolek w pochlapanym herbatką dresiku - wszyscy na dywanie :) i jest super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety powyższe zdjęcia zrobił mój kolega... Aczkolwiek do mnie należy obróbka :)
      Ale powiem ci, że taki rozleniwiony dzień każdemu sie należy :)

      Usuń
  2. Potwierdzam - zdjęcia są piękne a jej oczy tak magiczne, tak pochłaniające bez reszty. UWAGA! mężczyźnie będą mieli z nią problemy :)

    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam już wyżej - te zdjęcia sa autorstwa mojego kolegi...
      Ale Tomek już się zastanawia jak będzie musiał dziury w płocie łatać :D

      Usuń
  3. Basieńka ma piękne oczka :) cudowna niunia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. BACHA TY ŚLICZNA DZIEWCZYNKO MOJA!!!!!!!!!! aż mam ochotę ją wyściskać. i oczy ma takie piekne, inne niż Maja, ciemniejsze i głębsze a i tak PRZESLICZNE :) tak, jestem obiektywna :) Basiulko szkoda ze tak daleko mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie sprawdziłam - mamy do siebie prawie 500 km :(
      Ale wszystko da się załatwić ;P

      Usuń