sobota, 7 marca 2015

MAMA W KUCHNI.


Dziś pomysł na szybkie śniadanie. 
Zaglądnęłam rano do lodówki, która świeciła pustkami i pomyślałam - kurcze i co ja zrobię dziecku na śniadanie ?
Już planowałam zbierać się na zakupy, lecz coś mi pyknęło, żeby zaglądnąć raz jeszcze. 

Otworzyłam ponownie więc lodówkę i znalazłam jogurt naturalny i połowę opakowania białego sera ( bo połowę zużyłam dzień wcześniej do naleśników ). 
I tak oto powstał twarożek :) 

TWAROŻEK ZE SZCZYPIORKIEM

  • Biały ser - około 150 g.
  • Jogurt naturalny - 2-3 łyżki.
  • Szczypiorek 
1. Biały ser zblendować z jogurtem. Jogurtu dodać według uznania ( to wszystko zależy od tego jaką konsystencję lubicie )
2. Dodać szczypiorek i wymieszać.

* Ja podałam Basi twarożek na kanapce na śniadanie, a że zostało jeszcze troszkę, to na kolacje dostała na bułce :)
** Opcja dla dorosłych może być oczywiście dodatkowo doprawiona solą i pieprzem.  






Basi chyba smakowało :) 




Góralska mama.

10 komentarzy:

  1. Mniam mniam. Taki wiosenny twarożek. A jak dajesz Basi kanapki? Taka większą i sobie gryzie, czy kroisz chleb na mniejsze kwadraciki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj chlebek kroje w kostkę, ale bułkę za to daje jej po prostu przekrojoną na połowę i sama sobie gryzie.

      Usuń
  2. Uwielbiamy :) Brudasek kochany :*

    OdpowiedzUsuń
  3. no pewnie,że smakowało:) jaka szczęśliwa buzia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosty pomysł na wartościowe śniadanie - super:) Jaka szkoda, że nie mogę takiego podać Juliankowi - albo sama zjeść. Ja kocham każdy rodzaj sera, a twarożek najbardziej na świecie, ale póki karmię mojego skazańca, mogę co najwyżej pomarzyć. A Basia cudna, widać, że serek smakował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowicie niebieskie oczęta ma! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam taki twarożek.
    Ach ta Basieńka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiulek chyba po Mamie odziedziczyla doleczek w policzku :) tak slodko wyglada i te oczy... <3 Nasz Philipp tez ma duze niebieskie oczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj po buźce widać, że smakowało :) Szybkie i zdrowe śniadanko :) Też lubię :)

    OdpowiedzUsuń