środa, 29 kwietnia 2015

DZIEJE SIĘ, DZIEJE.


Za nami kilka wspaniałych dni... 
W niedzielę zdałam ostatni egzamin na czwóreczkę i takim oto sposobem zakończyłam tegoroczną edukację. Tak jak pisałam - przede mną jeszcze tylko naniesienie kosmetycznych poprawek na pracę licencjacką, oddanie jej do antyplagiatu i pod koniec czerwca obronienie się. Strasznie się cieszę, że będę miała teraz znacznie więcej czasu dla Basi - bardzo mi tego w ostatnim czasie brakowało. Teraz będziemy nadrabiać zaległości !

W niedziele też przyjechała do mnie przyjaciółka. Wreszcie ! Po 3 latach się w końcu do mnie wybrała, bo ciągle było jej nie po drodze. Wreszcie miałyśmy czas na wspominanie, na wygadanie się, spacerowanie itd. Jak już wspominałam w poprzednim poście - Paulinka przyjechała też towarzyszyć mi przy robieniu tatuażu. Z racji tego, że robiłam go w Zakopanym, to miałyśmy też chwilkę na szybki spacer po Krupówkach i pyszny pierożkowy obiad w jednej z regionalnych knajp. 
Gdy odwiozłam wczoraj Paulinę na przystanek autobusowy, to aż mi się przykro zrobiło, bo znów zostanę tutaj sama... Rzadko kto mnie tu odwiedza, gdyż moja rodzinna miejscowość jest daleko stąd, a co za tym idzie - i znajomi są daleko... Przykre jest to niesłychanie, ale jakoś trzeba sobie radzić. 

Humor mojej córeczki w ostatnich dniach uległ znacznej poprawie. W minioną sobotę przebiła się lewa górna trójeczka, więc zostały jeszcze tylko trzy. W sumie akurat w przypadku Basu, to najgorsze jest przebicie się zębola, bo później idzie już z górki. 
Niestety najprawdopodobniej kolejne są już w natarciu, bo wczorajszy wieczór był jednym wielkim koszmarem, wypełnionym po brzegi płaczem, marudzeniem i histeriami. W takich momentach zaczyna mi brakować cierpliwości, lecz wiem, że muszę wziąć się w garść, by z jednej strony nie dać sobie wejść na głowę, a z drugiej, by dać jej tyle miłości i czułości ile tylko potrzebuje. Cały czas powtarzam sobie tylko, że to już niedługo, że wkrótce na pewno humor mojej córeczce wróci. I znów uśmiech nie będzie schodził z jej ślicznej buzi :)

A tymczasem zostawiam Was z kilkoma zdjęciami z ostatnich dni i lecę zrobić jakieś śniadanko. 


A spacerowaliśmy sobie tak :







Mamo, mamo idę w świat !


Zmęczył się skrzacik mały, więc przytulił się do mamusi... 
Uwielbiam te momenty ! 

A tak spaceruje sobie Basia z ciocią. 


"Dobra siostrzyczko - zróbmy sobie NORMALNE zdjęcie !"
Eee... chyba coś nie wyszło ?! 


To chyba też nie bardzo... 

Uf... Chyba się w miarę udało :)


Odmładzająca fryzura :D

A co Wy na to, żebym i ja zrobiła sobie taką fryzurkę jaką ma Paulina ??
 :)

Wycieczka do Zakopca.



Pozdrawiam Was ciepło na ten nowy dzień, bo u nas szaro, buro i ponuro. I coś mi się zdaję, że zaraz lunie deszcz... Czyli zapowiada się kolejny dzień w czterech ścianach z ząbkującym brzdącem. 
Oj życzę sobie, by jednak pogoda była dla nas łaskawa, co byśmy mogły wyjść zaraz z domu i wrócić dopiero wieczorem :) 

Miłego dnia kochani !
Góralska mama. 


21 komentarzy:

  1. To do czerwca masz względny studencki spokój - gratuluję :)) co do cierpliwości, U nas ostatnio też trudne wieczory i noce, ale też powtarzam sobie, że lada dzień to minie, a ząbkowanie przestanie tak boleć :). U nas dziś słońce, więc po drzemce pędzimy na bazarek po warzywa i do parku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też na szczęście wyszło słońce i udało nam się już zaliczyć dłuuuugi spacer z zahaczeniem o plac zabaw i park. Przed chwilką wróciłyśmy na obiadek, teraz Basia ucina sobie drzemkę, ale jak się obudzi, to na pewno pędzimy do ogrodu :)

      Usuń
  2. Urocza ta Twoja córa! :)
    Bierz maszynki i scinaj włosy, może nie tak mocno ale trochę :) ja też się wachalam w październiku, ale poszłam do fryca wziął maszynkę przejechał i byłam ogolona :p lubiłam tamta fryzurke, teraz zapusczam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe odważna z Ciebie babka. Ale ja chyba jeszcze do tego nie "dojrzałam" :D

      Usuń
  3. Basia jest przeurocza! :) już teraz życzymy powodzenia na obronie :)
    co do fryzurki to "kto nie ryzykuje ten nie pije szampana" :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Basia powinna zostać modelką jakiejś kampanii firmy odzieżowej na sezon wiosna/lato 2015:) boska jest:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow ! Czuję, jak się rumienie, a w myśli już pojawiła się wizja katalogu z twarzą mojej córy :D
      Ha :D

      Usuń
  5. Ale Ty jesteś ładna a Basia to cudo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no co Ty gadasz ?? To o Basi to święta racja, ale pozostałe stwierdzenie jakoś zdecydowanie mało oddaje prawdę ;D

      Usuń
  6. Gratuluje zdania egzaminów! Basienka wyglada jak modelka, szczegolnie na 2gim zdjeciu, i usteczka tak ladnie ulozone :) przeurocza jest. My tez meczymy sie z czworkami, ale jakos sobie radzimy :) przeciwbolowy nas ratuje. Pozdrawiamy Was goraco :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie chce dawać małej za dużo leków, dlatego pedicetamol podaję jak już jest naprawdę źle. ( np jak na wieczór jest bardzo źle i wiem, że noc będzie taka sama, to podaje i dzięki temu śpi spokojnie do rana ).
      Oby jak najszybciej wyszły.

      Usuń
  7. ja tak samo, w ciagu dnia jakos sie przemeczymy z tymi krzykami i nerwami, ale w nocy wole zeby jednak sie nie meczyl, bo budzi sie z takim krzykiem ;( szkoda mi go strasznie, wiec w te najgorsze dni wieczorem jednak podaje ibuprofen lub nurofen. nie mielismy do tej pory zadnych problemow zwiazanych z wyrzynaniem sie zebow, ale czworki daja nam popalic. Wlasnie, oby szybciej wyszly :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia!!
    Zakopanem* :) buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dalej twierdze, że w Zakopanym - tak się tu u nas mówi. Przyjezdni wolą twoją formę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia a księżniczka cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Basia jest przeuroczą panną!
    A włosy tnij śmiało, odrosną:) Ja dwa tygodnie temu wygolilam symetrycznie obie strony i jestem baaardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak bym sobie połowę włosów zgoliła to nic by mi nei zostało - tak łysieję w ostatnim czasie :D

      Usuń